נגישות
נגישות

לילי 24 - Lili24 ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על לילי 24

גדי - תמונה
גדי 7 ביקורות
בינוני
3.3
24/11/15

הגענו למסעדה דרך קופון משתלם באתר גרופון. ארוחה של ראשונה עיקרית וקינוח לזוג כולל שתיה קלה ויין ב-230 שח. נשמע משתלם אבל ציפינו ליותר הלחם היה יבשושי והמטבלים שליווי אותו הטפנד היה טוב... מאד אבל פרט אליו היה רק מיונז סתמי הראשונות הזמנו קרפצ'ו ואשתי טענה שיש לו הרגשה של ריח מקרר. החציל היה טעים מאד אבל מנה קטנטנה בעיקריות ההמבורגר לא היה מספיק עשוי והסטייק אנטירקוט היה טוב, למרות שהיה בו לא מעט סחוס בלתי אכיל. הקינוח - סופלה, היה מצוין. השירות לבבי ומהיר יחסית למחיר בקופון - היה בסדר במחירי מחירון - לא מממש את הציפיות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sapir - תמונה
Sapir 2 ביקורות
לא אהבנו
2.0
01/11/15

הינו ברביעי בערב, רועש מאוד סטייק אנטריקוט הגיע שרוף, המבורגרים שרופים, הסלמון היה מצוין. שירות נוראי- מלצרית אחת על כל המסעדה ולבסוף גילינו בחשבון מנה שלא הזמנו- הזמנו סלט חסה כפי שהיה... כתוב בתפריט שהפך לסלט קיסר(בכלל לא הופיע בתפריט) ולקחו עליו 20 שקלים נוספים. היתי צריכה להווכח עם המלצרית שהזמנו סלט חסה, פשוט חוצפה ושירות מזלזל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ran.shin - תמונה
ran.shin 10 ביקורות
יקר ולא מספק את הסחורה
3.0
20/09/15

הגענו שלושה בערב יום חמישי. השירות היה נעים ואדיב. מחירי המנות שערורייתיים ! הזמנו שני המבורגרים ופילה סלמון. כולם היו בסדר, אבל לא משהו ברמה "צרפתית" שהמסעדה מתהדרת בה. יחד עם שני... קינוחים ושתיה אחת, שילמנו כמעט 400 ש"ח ! עם כל הכבוד, אין פה משהו ששווה את המחירים האלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
keren - תמונה
keren 3 ביקורות
שפל!!
1.0
09/08/15

קנינו קופוניפ, בדקנו באתר מחירים. ואז הגענו והכל עלה 20-40 שח יותר ממה שכתוב באינטרנט. הסברנו למלצרית (שלר דברה מילה בעברית כמו כל המלצרים שם) והיא התעלמה ואמרה שאין מה לעשות. עם הסטייק... הבטיחו תפוא- באופן משונה הביאו קערה שטענו שזה לשני סועדים יחד (חסר צלחות?) המחירים ממש לא מצדיקים את המחיר. התחושה שמתקמצנים עלינו ושירות בזיוני. המון זמן לא ראיתי משהו ברמה ככ נמוכה וחבל. המקום נראה מדהים- לא כדאי להשקיע בשאר הדברים?!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amir - תמונה
Amir 2 ביקורות
אכזבה רבתי
2.0
17/05/15

הגענו למסעדה. המקום נעים ומשרה אוירה חמימה, אך פה זה נגמר: 1. הושיבו אותנו (16 איש) במין "ח" לא ברור שגרם לחלקנו לשבת ב-90 מעלות לאחרים או גב לגב (עדיף היה שני שולחנות נפרדים) 2. אין... קשר בין התפריט באינטרנט לזה שבמסעדה בכל מה שקשור למחירי המנות - סטייה של עשרות שקלים לעתים (תנחשו איפה יקר יותר...) 3. הזמנתי פילה בקר 300 גרם ברוטב יין אדום מוגש עם קונפי אספרגוס במידת עשייה מדיום. אז קיבלתי נתח של אולי 200 גרם (נראה לי שנסחפתי), במידת עשייה M-W - לכיוון ה-Well Done, נתח יבש שהקליפה הצרובה שלו פשוט שרופה (טעם של בשר שרוף ביום העצמאות בפארק). למי שבכ"ז מגיע - נא להזמין REAR. בנוסף, הרוטב שהגיע עם הבשר היה פשוט מאוד, מסוסס על סויה וסויה ועוד סויה ולסיום - האספרגוס הפך לשעועית ירוקה. צר לי, אך אני - ללא כישורי בישול כלל (!!!) מוציא מנת בשר איכותית בהרבה מה"ביסטרו הצרפתי האמיתי" (כולל רוטב בצד טעים בהרבה) 4. הילדים הזמינו המבורגר - כנ"ל - המזינו M-W - קיבלו Well Done יבש. גם הם התלוננו (והם לא אניני טעם במיוחד). 5. שירות: הילדים הזמינו תפו"ד אפוי שלא היה זמין ברגע ההזמנה - קיבלו לבינתיים צ'יפס והובטח להם תפו"ד אפוי בהמשך - לא הגיע עד סוף הארוחה 6. אישתי הזמינה פילה סלמון ברוטב פלפלים קלויים. איך היא הגדירה זאת: "טוב..." עם ניעת ראש קדימה ("טוב" פולני כזה...). היא לא נפלה מהכיסא (אולי כי היה מאוד צפוף במסעדה). 7. המחירים בשמיים - לא מצדיקים כהוא זה את המנות והשירות. המנה שלי לדוגמה עלתה 149 ש"ח (130 באינטרנט) - על מה??? אם חשבתי בתחילת הערב להגיע לכון שוב (כי לפחות התפריט מגרה...) אז לאחר הארוחה ירדתי מהעניין. באמת ניסיתי למצוא משהו חיובי - לא הצלחתי :-( רע!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lisa Beinin Ratz - תמונה
Lisa Beinin Ratz 7 ביקורות
אכזבה
3.5
19/04/15

היינו 5 איש, לפני שבוע. אמנם הסטייקים היו טובים, אבל הדג היה רק סביר, וההמבורגר היה ממש רע. הקינוחים היו גרועים - פשוט נורא - לא טעים, לא טרי, יקר בטירוף. הדלת של השירותים נפתחה כל... הזמן, וחלק גדול מהארוחה זכיתי לנוף לא מלבב. יש מסעדות כשרות הרבה יותר טובות בתל אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יערה - תמונה
יערה 11 ביקורות
לילי 24
3.8
09/11/14

אוכל טעים מאוד ומושקע, מנות גדולות. היינו קבוצה גדולה של אנשים, בין מה שהזמנו היה סלמון, והמבורגר רגיל, והמיוחד, צלעות טלה, אנטריקוט, חזה עוף. הכל היה מצויין! המחירים מאוד גבוהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
radin - תמונה
radin מבקר מתחיל
מעולם לא התאכזבתי כך משירות ויחס במסעדה
1.0
11/08/14

בעלי ואני הגענו לחגוג את יום נישואינו בנסעדה ונתקלנו ביחס אנטיפטי מזלזל ומשפיל. לאחר שחיכינו קרוב ל40 דקות למנות הראשונות (פוקצ'ה!!! ופטריות ממולאות בחזה אווז)כשביקשנו לברר מה קורה עם... ההזמנה קיבלנו תשובה שהמנה הבאה שיוצאת שלנו... זה לא קרה ואז פשוט ביקשנו לבטל הכל ובעל המסעדה שהיה במקום אפילו לא התנצל או בירר מה קרה - אלא פשוט אמר "אין בעיה" כאילו רק חיכה שנתנדף משם.... מובן שכל הערב שלנו נהרס ונאלצנו לצאת משם מושפלים ורעבים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Cynthia Douieb - תמונה
Cynthia Douieb מבקר מתחיל
אכזבה!!
2.3
01/05/14

לקחתי ללילי 24 את חבר שלי לכבוד יום הולדתו, לאחר שקראתי המלצות על המסעדה. צר לי לספר שזאת היתה פשוט אכזבה. האוכל היה פשוט לא טעים באופן אובייקטיבי... טעמים מרים, ירקות לא טריים, בשר ישן... בטעם של סולייה. שילמתי הרבה כסף עבור אכזבה מאד לא נעימה. ואני צרפתייה במקור, כך שזה לא קשור להבדלי מנטליות... האועל פשוט לא טעים! חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
noa - תמונה
noa מבקר מתחיל
מומלץ ביותר!
4.8
23/02/14

מסעדה מומלצת ביותר! אחת המסעדות הטובות ביותר שביקרתי בהן לאחרונה. מאד נהנינו מהאווירה הצרפתית וכמובן מהשירות המקצועי. מנת החזה אווז הייתה טעימה ומיוחדת וגם מנת הפטה כבד עוף למנה ראשונה... הייתה מצוינת. כדאי מאד מאד לבקר !

עוד פרטים
הוספת תגובה