אחלה של מסעדה מופתעת שיש כזו מסעדה בבית חולים!! לא מובן מאליו בכלל! אוכל ברמה גבוהה טעם של בית שזה מה שמחפשים בדרך כלל ! אני אחת שלא נוטה לרשום תגובה אבל הייתי חייבת ! אכלתי שם עם כל... המשפחה ויצאנו מוצצים ובטוב טעם אכלתי סלט עוף שמו לי כל טוב ועירבבו לי במקום סלט אשר מלא חזה עוף ומשביע ממליצה בחום!
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
דוריטוס
43 ביקורות
טעיםםםם
3.5
10/10/19
ישבנו במסעדת פינת בתל השומר.
השאורמה הייתה טובה, הסלטים והציפס היה בשפע. יש מבחר של בשרים. תוספות חמות וטעימות. טעים מאוד ומומלץ.