נגישות
נגישות

זוזוברה - zozobra ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על זוזוברה

Aviram - תמונה
Aviram 2 ביקורות
מאכזב יקר לא טעים ולא אוטנטי
1.3
29/08/16

אחרי פעמיים בסניף הרצליה ופעם אחת בסניף כפר סבא החלטתי שזוהי מסעדה שלעולם לא אכנס אליה! מנות קטנות ולא משביעות יחסית למחיר של מסעדת יוקרה. מנות מגיעות בסדר לא הגיוני.5 אנשים יושבים... שניים קיבלו עיקרית אחד קיבל ראשונה ושניים מחכים..זוהי בהחלט לא אווירה לארוחה, סידור השולחנות מזכיר סוג של חדר אוכל עם חוסר פרטיות ואי נוחות,בקיצור אוכל ממש אבל ממש לא משהו, זמני הגשת המנות לא קשור למציאות ומחירים בשמיים. ודרך אגב המנות לא אוטנטיות בעליל קחו לדוגמא גיוזה שאמורה להיות טיפה צרובה והיא מגיעה כמו כיסון סיני...אחד המאכלים שאני הכי אוהב ופעם ראשונה שלא סיימתי גיוזה והבאתי לחברים את השארית...בזיון!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
בחירוטת לא מוצלחות בתפריט אבל אחלה מקום
3.8
22/07/16

מאוד דומה לזוזברה הרצלה וטוב שכך שירות מעולה, מהיר ואיכפתי. התפריט זהה לחלוטין פרט לכך שבכפר סבא הוסיפו ליין של סושי שלא טעמנו הפעם. הזמנו סיידר תפוחים ירוקים (19 ש"ח) שהיה מרענן וטעים... ואת המשקה לדעתינו של קנה סוכר וקוקוס קפוא (19 ש"ח) לראשונה את סלט הבורמזי שבן זוגי סוגד לו (לא ברור לי על מה בדיוק) ולעיקרית מנת פילה בקר ברוטב קארי וקוביות דלעת שלא הייתה מוצלחת לחך שלנו. המלצרית ישר קלטה והציעה להחליף. כהרף עין הוגשה לנו מנה חדשה שבחרנו, נודלס בקר שלא זוכרת את שמו (גם פה לא נחלנו הצלחה יתרה אבל זה באמת יוצא דופן שלא טעים בזוזוברה). בכל מקרה, אנחנו אוהבים את המקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 59 ביקורות
אסייתית מעניינת
4.0
26/06/16

אני רוצה לציין לטובה את התפריט המיוחד במסעדה שמציג מנות מיוחדות שלא יצא לי לאכול באסייתיות אחרות. הזמנתי מנה בשם הקא צ'זה שכללה נתחי בקר ברוטב סויה עם חצילים ואורז לבן. המנה נעמה לי... מאוד. השרות היה אדיב ומהיר. נאמר לי לאחר שטעמתי את המנה, שאם היא לא תהיה לטעמי אוכל להחזירה ולהחליפה. הקונצפט של אכילה בשולחנות מוארכים ומשותפים לסועדים נוספים מעניינת אך לא תמיד מתאימה לארוחה רומנטית. אבוא לשם שנית לנסות מנות נוספות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
itzik - תמונה
itzik 42 ביקורות
טעים כייף ומגוון.
4.0
23/05/15

שישה אנשים נכנסו רעבים ויצאו שבעים עם חיוך.המיצים לוקחים אותך לברזיל והוואי. צוות המלצרים צעיר ומשתדל. גם הילדים אהבו את הקינוחים. אני ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
חוויה מרגיזה עם המשלוח
1.8
12/02/15

אחרי מספר פעמים של שירות טוב מהמסעדה במשלוח קיבלתי מנה ראשונה שלא הזמנת. התקשרתי למסעדה ואמרו לי שיכולים לשלוח לי את המנה שלי אבל אסור לי לאכול ממש שקבלתי!! זה היה קצת תמוהה ומעצבן נכון... שלא הזמנתי את זה אבל למה אני צריכה להיענש על החוסר מקצועיות הזה?!?! כסיימתי לאכול הגיע השליח עם המנה הראשונה שלי, החזרתי לו את המנה שקבלתי. מאוד מרגיז כדאי מאוד שתבדקו את השירות הזה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני - תמונה
דני מבקר מתחיל
אוכל=בינוני מינוס; מחיר=יקר; שירות=זוועה ... ראו הוזהרתם !!!
1.0
13/12/14

סעדתי עם משפחתי בסופ"ש בזוזוברה כ"ס. איכות המנות היתה בינונית מינוס. פעמיים במהלך הארוחה הנחתי את המזלג שלי ולפני שהספקתי להניד עפעף המלצרית אספה אותו מהשולחן. ממש כל רגע מתייצבת מולך... מלצרית ובוחנת האם ניתן כבר לפנות צלחות / כוסות / סכו"ם. המנה של ביתי פונתה ללא רשות מהשולחן על ידי מלצרית לפני שביתי סיימה את הארוחה. התחושה היא שהמלצרים סביבך רוצים שתסיים כבר את הארוחה ותסתלק להם מהעיניים. שום סיכוי שאחזור למקום הזה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
שירות משלוחים מעולה
4.5
30/10/14

עסקית מאוד משתלמת מרק סייגון פאו פשוט טעים עם קציצות ביתיות מעוף והרבה תבלינים וציר עוף וסויה טעים ולא מלוח מידי כל הרכיבים במרק טריים וטובים כולל ג'ינג'ר, תרד בצל ירוק ואטריות אורז... טעימות מנה ראשונה - סלט מלפפונים ואצות שלא מאכזה והרוטב שלו ממכר מיץ לימונדה ורודה - טיפה מתוק מידי נאי אוהבת לדלל אותו קצת אחת הארוחות עסקיות השוות - שלא מתקלקלות במשלוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
ויקי - תמונה
ויקי 52 ביקורות
זוזוברה כפ"ס
2.8
13/09/14

שירות מאוד יחודי. שמסבירים לך הכל ומלצרים באמת ברמה מאוד גבוהה שמבררים הכל ונותנים מענה לכל דבר. תפריט מאוד מיוחד. מנות לא סטנדרטיות. אוירה לא משהו, כמו חדר אוכל, לא מסתדר עם השירות... האופייני למסעדה פלצנית. הזמנתי איזשהי מנה שלא הייתה טעימה לי וישר החליפו לי בלי לפרצף. כל יתר השולחן נהנו מהמנות. אילו היו שם מחירים יותר שפוים היינו באים לשם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amir - תמונה
amir 18 ביקורות
אחלה אוכל, אבל צריך להתרגל לאוירה.
3.3
23/03/14

מנות טעימות אבל קשה להתמודד איתן, האיטריות מאוד ארוכות, כפות המרק מאוד מאוד קטנות, בנוסף אין אפשרות להתרווח ולהינות מהאוירה, כי הישיבה בספסלים ללא משענות, וזה חסר. בעיקר כשהמחיר אינו... תואם למזללה מהירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עוזי - תמונה
עוזי 2 ביקורות
מאכזב ויקר
1.5
22/02/14

מוציאים את המנות בסדר שלהם וכמובן שהעיקריות מגיעות לפני הראשונות! האוכל קר למרות שמבינים אותו ומגישים מידית. המחיר בסופו של דבר יקר יחסית לאיכות ולשירות! לא נחזור לשם!

עוד פרטים
הוספת תגובה