נגישות
נגישות

אריא - ARIA ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

14 ביקורות וחוות דעת על אריא

Shirley - תמונה
Shirley מבקר מתחיל
מינימום טעם במקסימום מחיר
1.3
22/12/17

מחיר ממוצע לסועד יקררר. נו מילא . לא שווה את הכסף. אוכל ברמה בינונית. שירות וגישה מעליבים, כאילו חלק מהחוויה במסעדה. המארחת סרבה להכניס אותי ואת בן זוגי למרות שהזמנו מקום. כשהתבררה... טעותה, נכנסו למסעדה אך לא קיבלנו ממנה התנצלות. הרגשתי הכללית הייתה שצוחקים עלינו , בבחינת המלך עירום ואף אחד לא מעיז להצביע. לדוגמה, קוקטיל ללא אלכהול במחיר 36 שח מכיל כמעט 70 אחוז קרח. מבינה שהקונספט של גורמה הוא מינימליזם. אבל לא ידעתי שזה מתבטא גם בטעם וגם בשירות. לא מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bina - תמונה
Bina מבקר מתחיל
מטבח לא רע, שירות גרוע
3.0
20/02/16

טוב, צר לי... הזמנתי שולחן בקומת הבר והובהר לי כי השולחן שלנו למשך שעתיים. טוב. כשהגענו, הבר היה די ריק וביקשנו לעבור לשבת בדלפק. לא נאמר כלום לגהי מגבלת הזמן בבר. הקוקטייל היה סבבה וכך... גם המנות. יש לציין, כי לחברה שלי יש רגישות לבצל והיות ומדובר במסעדת שף, המלצרית הסבירה שלא ניתן לעשות שינוי במנות ונאלצנו להזמין מנה ללא בצל כלל. בסדר, זרמנו. המנה שלי הייתה טעימה והכל טוב. באיזשהו שלב אני סיימתי את המשקה וחברתי לא, אך המלצרית פינתה את כוסות בלי לשאול.איך זה קורה בבר ברמה כזו? הערנו לה וחברתי קיבלה חצי קוקטייל פיצוי. טוב. ביקשנו תפריט קינוחים, הברמן הגיש את תפריט ופתאום אומר שמאוחר כבר ונגמר לנו הזמן. אמרתי לו שלא נאמר לנו על מגבלת הזמן בדלפק וגם הוא לא אמר לנו כלום לפני כן. הוא משך בכתפיים וכך זה נגמר. אגב, היה מקום פנוי בבר. הרגשתי ממש ממש לא נעים, כי הוא כאילו התחרט בזמן שהתפריט כבר היה אצלי ביד! כשיצאנו, סיפרנו מה קרה למארחת. היא ניסתה להגיד שכן אפשר להשאר, מבלי להתנצל. יצאנו משם עם הרגשה שעם כל הכבוד לפלצנות ולמחירים וכו', השירות זה מה שקובע והוא פשוט גרוע

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 6 ביקורות
חוויה נהדרת
4.0
09/07/15

במסגרת הביקור השנתי בארץ אני תמיד אוהב לנסות מקום חדש בתקווה שיכנס לרשימת מסעדות ה-must שלי(כתית, מסה, שילה, טוטו וכו). אני מאד שמח שאריה שייכת עכשיו לרשימה. קודם כל המבנה מבחוץ מאד יפה... והמסעדה (נמצאת בקומה השניה) מעוצבת בטוב-טעם בחלל לא גדול מדי, מה שתורם לאוירה מאד נעימה. השירות מההתחלה ועד הסוף היה מקצועי ונעים (תודה מיקה) וכל המנות שהזמנו נעו בין טוב מאד למעולה. התפריט, למרות שאינו גדול מציע מגוון די רחב של טעמים שונים כך שלחובבי פסטות, בשר, ים יש מה לבחור. גם הקינוחים היו מעולים כך שהסיום היה גם כן מתוק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
maya - תמונה
maya 16 ביקורות
אוירה אחרת
4.3
02/06/15

יצאתי עם חברה לבר של אריא, אמנם לקחת לי למעלה משבועיים להזמין מקום מראש אבל היה שווה. הצוות היה מקצועי ונחמד, היצע המשקאות והקוקטיילים גדול. האנשים יפים והאווירה כיפית. האוכל טעים, לא... זול אבל טעים. בסה"כ היה לנו כיף ונעים..

עוד פרטים
הוספת תגובה
מקס - תמונה
מקס 4 ביקורות
נצטרך לבוא עוד פעם כדי להשתכנע שזה לא חלום
5.0
17/03/15

ביקרנו 2 זוגות, שופט בדימוס המתמחה במסעדות מישלן יחד עם יועץ בכיר ל TRIP ADVISOR ורעיותיהם לארוחת טעימות של השף גיא גמזו ונהנינו מאד בכל קנה מידה בינלאומי משבעת המנות הנפלאות שהוגשו.... המטפלת שלנו (ממש אי אפשר לקרא לה מלצרית ), סתיו כץ, המליצה להפליא, בחן רב בחכמה, בנסיון ובמקצועיות רבה שאין כמוה במקומותינו. אני אוהב להנמיך ציפיות לחברי אבל אין מילים בפי. המקום, ארוחת הטעימות, השירות, המחיר הסביר, החנייה הנהדרת הצמודה. נהנינו מאד. אל תגלו לאף אחד-טרפנו גם את הלחם והחמאה, שהם לדעתנו מפתח הזהב לכל מסעדה טובה. ושתי המנות האחרונות.....הללוייה. לא הצלחנו להתלונן על כלום. נצטרך לבוא עוד פעם כדי להשתכנע שזה לא חלום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
הרבה זמן לא נהנתי ככה!
4.5
26/10/14

היינו ביום שישי האחרון בחגיגות יום נישואים. מילה אחת- שלמות. הייתי פעם אחת במסעדה מזמן, זכרתי לטובה, אבל הפעם היה אפילו יותר טוב. השירות היה מושלם. מקצועי אבל לא מתחנף. מנת לחם מדהימה... ללא תשלום (לא מובן מאליו במסעדות שם בימנו) עם ממרח חצילים מטורף. לראשונות לקחנו את הסלט פאפאיה והסלט נתח קצבים שהיה לא פחות משלמות. עיקריות פסטה זנב שור ונתח קצבים. פשוט וואו! הקינוח נמסיס הוא משהו שאי אפשר לוותר עליו עם קרמל מלוח ומרשמלו. לא מהעולם הזה. בלי ספק הולך להיות מסעדת האירועים שלנו! מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
מצוין ולא מתנשא
4.0
13/07/14

הגענו לבר שבקומה הראשונה ביום שישי האחרון. זה לא היה ערב שישי רגיל, ולכן המקום היה כמעט ריק וזכינו ליחס אישי ומפנק מהברמנים המצוינים. הזמנו קוקטייל אחד מהתפריט, ועוד אחד שלא היה בתפריט... והומצא על-ידי צ'יפריאן הברמן- אחד המקצוענים והמצחיקים שפגשתי מימיי. שני הקוקטיילים היו מצוינים, אם כי יש להיות ערוכים למחירים הגבוהים במקום. המקום מעוצב היטב, המוזיקה נעימה ולא רועשת מדי, ואף שהמקום מתיר עישון בפנים, הצוות לא ירשה לאדם שלידכם להדליק סיגריה לפני שיוודא שזה בסדר מבחינתכם. ואם זה לא בסדר- המעשן יישלח למקום אחר. נאמר לנו שבסופי שבוע כתיקונם יש להזמין שם מקום יומיים מראש, וכל הכיסאות תפוסים עד אחרי 12 בלילה. האווירה במקום והמקצועניות של הצוות בהחלט מצדיקים זאת. נשוב בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
פשוט מעולה!!
4.3
04/12/13

הרבה זמן רציתי להגיע אחרי ששמעתי ביקורות מדהימות. והיה לא פחות ממושלם! לראשונות לקחנו את הרביולי כבד אווז ואת הקוקי סאן ז'ק. היה פשוט מושלם. אין לי דרך אחרת להגיד את זה. מנות מיוחדות... וטעימות. לעיקריות לקחנו פסטה עם זנב שור וברווז על פירה. הזנב שור היה פשוט מושלם! הברווז היה מיוחד, לא מתאים לכולם. השירות היה יוצא מן הכלל! לחם מדהים שקיבלנו רי פייל מתי שרק רצינו. המלצרית הייתה מדהימה. העיצוב מהמם! המחיר יקר מאוד, אבל שוב, התמורה לגמרי מורגשת!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי 27 ביקורות
מסעדה יפה,חניה, ולאניני טעם
4.3
07/05/13

מסעדה יפה ואינטימית, מושקעת וחדשה. המנות עסיסיות, עיקרית אכלתי לוקוס בחמאה היה טוב פלוס. מנה אחרונה היתה מעולה: מוס שוקולד עם גלידה וניל, עם שוקולד. הכל מדוייק ובעל מרקם רך ומעניין.

עוד פרטים
הוספת תגובה