נגישות
נגישות

טאקרייה - Taqueria ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

27 ביקורות וחוות דעת על טאקרייה

Orit - תמונה
Orit 16 ביקורות
אוכל נפלא, שירות קצת פחות
3.3
15/06/18

אנחנו אוהבים אוכל מקסיקני ואת טאקרריה במיוחד אבל נראה שבחמישי האחרון שכחו ששירות חשוב לא פחות מאוכל טעים. אחת המנות לא הייתה טעימה לחברה שבאה זו הפעם הראשונה והמנהל לא רצה לזכות בטענה... "שהגיע הזמן לחנך את הישראלים" חבל, כי האוכל טעים, האווירה מצוינת, והמחיר סביר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Netta - תמונה
Netta 25 ביקורות
מרגריטות נפלאות
4.0
07/06/17

ישבתי עם כמה חברים בשישי בערב. השירות היה טוב ואדיב. הזמנו רק נאצוס והוא היה נחמד אבל אכלתי טובים יותר. שתיתי מרגריטת מנגו קפואה, פשוט נהדרת! מחירים מאוד נוחים לכיס

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
אחלה מקום, אוכל טעים במחיר טוב עם אוירה מגניבה
4.5
03/05/17

מהמקומות המגניבים בתל אביב - ממש כיף לשבת שם!! לקחנו מרגריטות שהיו מעולות (הפסיפלורה הכי מוצלחת בעיני!!) ומנת נאצ'וס גדולה (יכול להספיק גם ל5 אנשים זה מפוצץ!!) לעיקרית לקחנו טאקו עם דג... מטוגן שהיה מעולה ובוריטו ביסטייק שזאת פשוט מנה מעולה (וענקית) כל הארוחה הזאת הייתה יכולה להשביע גם 4!! והיינו רק 2(: נחזור שוב היה כיף, והמחירים מעולים (כל זה בפחות מ200 שקל)

עוד פרטים
הוספת תגובה
כרמל - תמונה
כרמל 5 ביקורות
מהיר וטעים
3.3
01/01/17

מחירים נחמדים. מגוון של מנות שלא משאירות אותך רעב. רטבים טעימים. אהבתי את האופציות לטבעונים! הקינוחים לא מיוחדים - אל תתעכבו עליהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים מאוד, אבל השירות...לא משהו. לא לבוא בשבתות
3.3
19/07/16

היינו במסעדה במוצא"ש עם בן זוגי, ידידה שלו ובעלה. האוכל היה טעים, אוכל מקסיקני טיפוסי, אכלנו בוריטו וטורטיה צ'יפסים. משום מה אפשר להזמין בכל יום אבל לא ביום שבת, לכן חיכינו הרבה זמן... בחוץ, התפנה שולחן, לא הושיבו אף אחד ורק אחרי הרבה זמן הושיבו אותנו שם. ייאמר שלא עישנו והייתה רוח נעימה. המלצרית הייתה מאוד לא נחמדה, אולי בגלל העומס? כשהידידה של בן זוגי ביקשה להביא קנקן מים, היא התעצבנה עליה שיש לה רק שתי ידיים. בכלל נראתה מאוד עצבנית ולקח הרבה זמן עד שלקחה חשבון וכו'. אני חושבת שהיא ככל הנראה הייתה המלצרית היחידה וחוותה הרבה לחץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
חמוד
3.0
05/03/16

הגענו בעקבות המלצה של חברים. הזמנו קסאדייה של עוף שהייתה מאוד טעימה אבל לא ממש קסאדייה אותנטית (לפחות לפי המקסיקנים), קצת יותר הזכיר מלווח טעים. הבוריטו קרניטוס היה טעים, יופי של בשר... אבל היה לדעתינו יותר מידי אורז ביחס לבשר. המרגריטה מנגו מעולה, התות פחות מורגש בו טעם הפרי. סה"כ מקום ממש חמוד, לא בטוחה שנחזור אליו באופן מכוון אבל אם נהיה בסביבה אז יש מצב

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
המקסיקנית הכי טובה
4.5
29/02/16

המקסיקנית הכי טובה בתל אביב. המחירים זולים יחסית אבל המנות לא כ"כ נדיבות ומחייבות הזמנה של יותר ממנה אחת (שאת הנוספת ניתן לחלוק). המרגריטות גם כן טעימות מאוד! השירות מהיר והמנות מגיעות... לשולחן תוך זמן קצר. כשלא מלא ולא נדרש לחכות בתור יותר מדי - מומלץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר - תמונה
תמר 31 ביקורות
מקסיקנית טובה
3.3
17/02/16

מקסיקנית מעולה עם אווירה צעירה וכיפית! המסעדה מעוצבת והאווירה שם היא מאוד חמימה ודרום אמריקאית. אחלה קסדייה אחלה בוריטו והכי חשוב אחלה קוקטיילים! מומלץ בחום. רק תזמינו מקום מראש..

עוד פרטים
הוספת תגובה
shidji - תמונה
shidji 13 ביקורות
תענוג
3.8
07/01/16

נתחיל במלצרים שהיו מעולים, בדקו שהכל בסדר אבל לא יותר מדי. הסתובבו בין השולחנות והסתכלו לראות אם חסר או צריך משהו. התחלנו בנאצ'וס שהיה מעולה! ואח"כ עברנו למנות של טאקו פסקדו פריטו,... בוריטו קלאסיקו ובוריטו פויו ורדה. הבוריטו ממלא וטעים, העוף בגריל היה פשוט מעולה, המרקם הטעם והכמות בבוריטו. לקינוח, למרות שהיינו מלאות, לקחנו את האוריאו המטוגן (מגיעות 3 חתיכות) ואת הצ'ורוס (גם 3 חתיכות) - אין כמו אוריאו בתוך מה שדמה לסופגניה בטעם - תענוג!

עוד פרטים
הוספת תגובה
סופיה - תמונה
סופיה 61 ביקורות
אווירה תוססת
4.0
19/06/15

המקום די קטן ותמיד יש תור בחוץ. התישבנו בפנים, העיצוב בפנים בסגנון מקסיקני מקושקש. העיניים רצות ממקום למקום. הזמנו את הנאצ'וס- אחד הטובים שאכלתי. ועוד שתי מנות עיקריות שהיו סבבה לגמרי.... האוירה שם צעירה ותוססת וזה מה שעושה את ההבדל. נחזור לשם עוד ועוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה