נגישות
נגישות

שבתאי פיצה ובירה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

29 ביקורות וחוות דעת על שבתאי פיצה ובירה

קרקו - תמונה
קרקו מבקר מתחיל
טוב, אבל...
3.8
14/09/13

אנחנו מאד אוהבים, או אהבנו, את המקום. הפיצות מעולות, ושניים מהילדים שלנו, שסובלים מצליאק, מתים על הפיצות נטולות הגלוטן. לצערי מאז שהסניף באבן יהודה נעשה עמוס מאד, רמת השרות נפגעה.... בשלושת הביקורים האחרונים טעו בהזמנות. הערב היה השיא! אנחנו עוברים בית - ניקינו שעות ארוכות, והחזקנו מעמד בזכות הידיעה שבסוף נזמין פיצה משבתאי. הלכתי והזמנתי שלוש פיצות. אחרי שחיכיתי כעשרים דקות, הסתבר שהם שכחו להכין אחת מהן! לא רק ששכחו, אלא כשביקשתי החזר על הפיצה שלא קיבלתי, כי לא רציתי להמשיך להמתין, רצו לתת לי זיכוי בארוחה הבאה...כי ביטול והחזר "מסובכים". הייתי צריך להתעקש כדי לקבל החזר עבור פיצה שלא קיבלתי. לא הייתה שום הצעה לפיצוי או מחווה כלשהי. לצערי, נראה שהמקום לא מצליח להתמודד עם כמות הסועדים ומדובר בסימפטומים של אבדן שליטה. מתישהו, יתכן שנפסיק להגיע. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Stav - תמונה
Stav מבקר מתחיל
פיצה סבירה
3.0
30/08/13

פיצה סבירה, מבחר תוספות מרשים. הבצק הוא הבעיה הגדולה: חסר טעם וחן, קמח מלח ומים. טעון שיפור. מחיר טוב לפיצות באמת גדולות. עוד בעיה, רועש שם מאוד, בגלל מוזיקה חזקה, עד כדי כך שקשה לנהל... שיחה. המוזיקה חזקה כנראה כדי ליצור אווירת המולה - לא מצליח כל כך, בעיקר פוגע באווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dudy - תמונה
dudy 44 ביקורות
שבת אחרי הים
4.5
28/07/13

באים לאכול פיצה טעימה עם איזה בירה. אמנם המיקום מאוד מוזר (מול מוסך..) אבל אוירה טובה, שירות מהיר ואדיב ואוכל טעים ובסיסי. אחרי כמה שעות בים שהרעב מתגרה בך- זה המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
niritab - תמונה
niritab 22 ביקורות
אוכל איטלקי טוב
4.5
10/05/13

אוכל איטלקי טוב, הגיע מהר, המנות יפות, מנות ילדים ופיצות גדולות. מאד נחמד

עוד פרטים
הוספת תגובה