נגישות
נגישות

אבו גוש ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

50 ביקורות וחוות דעת על אבו גוש

Aviad - תמונה
Aviad 2 ביקורות
אל תסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו
1.0
30/12/13

היינו בשבת בשעה 1700 עם אורחים מחו"ל שרצו לטעום חומוס אשתי ראתה את המקום והתלהבה ממראה חיצוני ובזה נגמרות המילים הטובות מכל מבחר החומוס נשאר רק עם טחינה טפל קמצני 20 שח 6 כדורי פלאפל... 18שח רצפת המקום מטונפת ניירות ושאריות פשוט חוויה של פעם בחיים והמלצר החצוף פעמיים הודיע לי שלא מקבלי טיפ באשראי שירות זוועתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
לא מבינה את הבאז בכלל
2.8
02/11/13

הזמנו מסבחה שהייתה סבירה, אכלנו הרבה יותר טובים בכמעט כל מקום אחר. פלאפל טעים וחם, הזמנו סלט אבל שכחו להביא לנו. ושתייה. המחיר יחסית יקר לתמורה (ס"כ חומוס). מרגיש לי כאילו זה הרבה יותר... שם. יש חומוס הרבה יותר טוב בהרבה מקומות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roni - תמונה
Roni מבקר מתחיל
פעם אחת ודי
1.3
06/09/13

מנות עיקריות הגיעו אחרי 40 דק , היינו 6 אנשים ואחרי 40 דק כבר כולם שבעים מהסלטים שהאמת היו חלשים ביותר, בקיצור חבל על הזמן ועל הכסף אכלנו במקומות הרבה יותר מוצלחים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Doron Stein - תמונה
Doron Stein 2 ביקורות
אכזבה גדולה
1.5
28/04/12

היינו היום במסעדה אכלנו חומוס - מסבחה - מילא שהגיע פושר , שוחה בשמן זית היה פשוט דל - לא טעים חומוס עם בשר, הבשר נראה מפוקפק והטעם בהתאמה סלט ערבי - יבש , לא מתובל , הכיל מלפפונים... ברובו , קצת עגבניות ופטרוזליה ( טוב , באמת תודה ) יבש , נחתך - השד יודע מתי שיפודי פרגיות "בסדר" שניצל - סטנדרטי המלצרים היו מלוכלכים פיזית , כתמים לסוגיהם , קטשופ על החולצה , לא נעים לקבל שרות באופן כזה המחיר - כמובן - בלי רחמים , כאילו ומדובר במסעדה "מכובדת" שומר בטנו ירחק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
פורד - תמונה
פורד מבקר מתחיל
זוועה
1.5
14/04/12

אלוהים ישמור. הייתי שם בפסח האחרון, וחוויתי ללא ספק את השירות הגרוע ביותר בו נתקלתי. המלצרים ממש זרקו את הצלחות על השולחן שלנו (שהכילו מן הסתם מנה קצובה של מזון ממוצע במחיר משוגע), לא... התייחסו אלינו, וממש חיכו שנלך. לא חוזר לשם בחיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ari Lester - תמונה
Ari Lester 4 ביקורות
2.0
15/09/11

פעם אחרונה בשבילי. חומוס צנוברים במחיר מופקע וצריך לחפש צנוברים בצלחת. מנה כבש ( כנראה 200 גרם ) ב-148 שקלים כאשר היום בעתון ניתן לרכוש קילו שוק טלה ב-45 שקלים. פשוט גנבה!!! נאמן לחרם... צרכנים לא לקחתי בשר. ממליץ להחרים עד שיחזרו למחיר סביר. השרות לא משהוא. ביקשנו קפה וכאשר לא הגיע פשוט קמנו והלכנו. פעם אחרונה כבר אמרתי?

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 3 ביקורות
1.3
25/04/11

אכזבה אחת גדולה. המחירים לא תואמים את התמורה, מלצר רגזן חסר סבלנות למרות שהמסעדה לא הייתה בתפוסה מלאה לא מתקרב לכך. מנות קטנות שלא מצדיקות את המחיר הגבוה, לא מספיק חם וכל בקשה נתקלה... בפרצוץ כועס. לא חוזרים לכאן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
adi - תמונה
adi 6 ביקורות
4.3
06/02/11

היינו בשבת, 5 בפברואר 2011, ביום חורפי, ישבנו במסעדה הנעימה הזו והתענגנו מאוכל מעולה: חומוס טעים, כבד עוף, חזה על האש - טעים טעים טעים ומומלץ!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
24/09/10

בסוכות ביקרנו במסעדה היו הרבה אנשים במסעדה עמדנו בחוץ במרפסת אין מזגן אין אפילו מים בימים חמים אלה וכשהתישבנו היינו צרכים לבקש מים מכל מלצר שעבר עד שקיבלנו הסטיק היה על הפנים האוכל על... השולחן לא הגיע לכולם וכששאלנו לנו המלצר הגיב בתנועות ידים צלחות נזרקו על השולחן הרגשנו רע מאוד אפילו יצאנו בלי לשלם טיפ שזה בדרך כלל לא קורה לנו אבל הרגשנו ממש עויינות והיינו 10 איש בטוח שלשם אני לא חוזרת

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
16/09/10

איזו נפילה,מחיר לא תואם את רמת האוכל הנמוכה,הדרישה לטיפ עם הגשת החשבון צורמת .אותי לא יראו שם יותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה