נגישות
נגישות

גומבה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

25 ביקורות וחוות דעת על גומבה

דניוש - תמונה
דניוש 17 ביקורות
קונספט מעולה
4.3
21/03/15

מנות מעולות, רכיבים טריים ואיכותיים. אין צורך לשלם טיפ כי פשוט אין מלצרים, אך החוויה מלאה כמו במסעדה רגילה. הפיצה מצויינת, וגם פטוציני שמנת ופטריות (ויתרנו על התרד) היה מצויין נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
סבבה לגמרי
4.8
19/01/15

ארוחת צהריים זריזה בגומבה הייתה מעולה. פיצה 4 גבינות מעולה, רביולי בטטה ברוטב עגבניות טעים מאוד, הכנת האוכל מהירה, השרות היה אדיב ביותר, והיה כיף לאכול. המחירים ממש טובים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 2 ביקורות
מה עם כסאות לילדים???
1.0
17/01/15

הגענו לגומבה היום קצת אחרי 12 בצהריים. המסעדה לא היתה עמוסה במיוחד והיו לא מעט שולחנות פנויים אבל לא היה לנו שום סיכוי להשיג כיסא או מושב לבן השנה וקצת שלנו. יש במקום כמה כסאות שהיו... תפוסים. כשפניתי אל הקופאיות בדלפק ההזמנות הן ענו שאכן כבר זמן רב יש בעיה במקום עם חוסר בכסאות לתינוקות ולמרות שהן התריעו בנושא בפני בעלי המקום - לא טרחו לדאוג לעוד כסאות והן רואות במסעדה הורים שאוכלים עם הילדים ישובים עליהם. אין שום סיכוי שאנחנו אוכלים עם ילד עלינו... מה, אנחנו בעונש? עשינו פרסה ועברנו למסעדה ממול. דווקא חבל, כי המקום עם פוטנציאל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי מבקר מתחיל
אוכל טעים מאוד, מחיר שווה לכל כיס
5.0
08/01/15

בתור זוג שפוקד לפחות פעם בשבוע את המסעדה, נשאר לנו רק לשבח את השירות, האוכל והמחיר השווה לכל כיס. הפיצות הטעימות, הפסטות, הסלטים והיד הרחבה בו הם ניתנים ממש תענוג. תמיד חוזרים ואף פעם... לא מתאכזבים. ולאחר האוכל תמיד כיף לקנח בכוס קפה הפוך וגלידה ממש כמו באיטליה! באמת באמת מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
sharona. - תמונה
sharona. 5 ביקורות
טעים, רומנטי ובמחיר הוגן
5.0
31/07/14

כבר פעמיים סעדתי בגומבה, קודם כל התרשמתי מהשירות המצויין. הביאו לנו בטעות כפול שתיה, אמרו לנו תהנו, והורידו את זה מהחשבון :) אכלתי רביולי בטטה מעולה, האוירה היא של מסעדה בסיציליה,... והמחיר... 40 לרביולי ו16(!) ללמברוסקו (אשר ממנו קיבלנו כפול) פשוט אין מילים. היה לנו כיף ותודה רבה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 9 ביקורות
מצויין
4.8
13/07/14

אחלה מקום, קונספט חמוד. אוכל מצויין. אכלנו את הסלט עוף ופיצה. היה ממש טוב. כבר מצפים לחזור חזרה לטעום את הפסטות. מחירים הוגנים

עוד פרטים
הוספת תגובה
didi - תמונה
didi 9 ביקורות
נחמד
3.8
27/04/14

לקחתי סלט עגבניות בטייק אווי. לא נפלתי ממנו. מלא בעשבים שסתם נותנים נפח לסלט. המנה לא מומלצת. באופן כללי במקום יש אווירה נחמדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elinor - תמונה
Elinor מבקר מתחיל
הפתעה נהדרת
5.0
26/04/14

היינו בשבת בצהריים במסעדת גומבה, הלכנו בלי לדעת מה הקונספט של המסעדה ופשוט נכנסנו עם שני ילדינו הקטנים. היתה הפתעה נהדרת, יופי של קונספט, יופי של מנות, פשוט טעים, חומרי גלם מצויינים... והמחיר פשוט אטרקטיבי.נהיננו מאוד ובטוח שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 44 ביקורות
אחלה מקום
3.8
06/03/14

הגענו פעם ראשונה לגומבה, ביום שישי בצהריים,(יש חניה חינם בחניון ממול) המקום היה די מלא אך לא עמוס. הזמנו 2 פסטות: אחת עם עוף ורוטב עגבניות. השניה פטוציני שמנת פטריות. הפסטות היו די... בסדר, מחיר מוצדק למנה אך לא הייתי משלמת יותר. לא שבענו והזמנו גם פיצה פפרוני וזיתים (לקחנו בלי פפרוני) שלטעמי היתה קצת כושלת. ציפיתי לבצק הרבב יותר טעים וקיבלתי בצק ללא טעם עם רוטב ממש לא טעים והגבינה שהיתה על הפיצה היתה נראת ממש לא טוב... הקונספט של המסעדה מאד נחמד, ממש אהבתי. בהחלט נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יואב - תמונה
יואב 12 ביקורות
מאד כיפי
4.0
12/02/14

סעדתי אתמול בצהריים עם חברה. אווירה לא מחייבת=כיפית. ויש גם גימיק- מזמינים מהדלפק מקבלים מעין ביפר הולכים לשולחן, וכשהמנה מוכנה, הביפר קורא לך לקחת אותה. סלט טרי ומעניין פיצה טעימה... ומזינה והמחירים- שוברים את קו-פיקס... קפה ממש טעים ב 4.5 ₪... פיצה- 35 שח- לדעתי מספיקה לשניים בכיף...

עוד פרטים
הוספת תגובה