נגישות
נגישות

סהרה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

8 ביקורות וחוות דעת על סהרה

אדוה - תמונה
אדוה מבקר מתחיל
היה מצויין!!!
5.0
01/10/12

לאחר טיול ארוך הגענו רעבים מאוד למסעדת מרין קיבל את פנינו אדם חביב ושירותי מאוד. המסעדה נקייה, מסודרת ומזמינה פנים. האקווריום המהמם ביופיו מיד משך אותנו לשולחן הקרוב... לשולחן הגיעו... סלטים מדהימים טעימים להפליא!!! ללא צורך במילים הוחלפו הסלטים הגיעו פיתות לשולחן ולא היה חסר דבר! המנות העיקריות לא איכזבו והטריות הורגשה בכל ביס, הדגים היו עשויים באופן מושלם! האווירה האוכל והמחיר היו ללא דופי!! שאפו!!! אנחנו בטוח נחזור...

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
02/10/2012
אנו מודים לך מאוד על תגובתך ושמחים מאוד שנהנית. נשמח לראותך בעתיד וננסה להמשיך ולספק לך ולשאר לקוחותינו חוויה מהנה ככל האפשר. בברכה צוות מרין.
tsafrirc - תמונה
tsafrirc מבקר מתחיל
מעולה
5.0
01/09/12

יחס חם מאוד, מנות גדולות, כל מנה ומנה מהפתיחה ועד העיקריות היו פשוט מעולות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
09/09/2012
שלום לך ותודה שהגבת, אנו במרין מקפידים על הטעם המיוחד והשירות החם והטוב ביותר עבור הלקוחות שלנו. נקווה שהביקורים הבאים שלך יהיו גם חווייתיים וייחודיים כמו זה.
Eman Taha - תמונה
Eman Taha מבקר מתחיל
מרין
5.0
14/08/12

בצהרי יום שבת נסעתי עם בעלי וילדי לעכו עם המלצה מחבר על ביקור במסעדת מרין. למזלנו נפל בחלקנו להתיישב בשולחן הכי יפה בחלק הפנימי של המסעדה מול האקווריום הענק והיפהפה עם שלל דגים צבעוניים... ומדהימים. את פנינו קיבל מלצר נחמד ואדיב שהגיש לנו את התפריטים ושאל אותנו אם אנו מעוניינים להזמין קודם כל את מבחר הסלטים והחלטנו שכן. מיד השולחן התמלא במבחר גדול של סלטים כולל חומוס, תבולה, סלט פתוש, סלט גזר חריף ועוד המון המון סוגים שהם היו ממש מצוינים וטריים. לא אשכח לציין גם כן את הלחם החם ואת הטוסטים הפריכים. את הסלטים החליפו לנו כל הזמן עד שלא הצטרכנו בכלל להגיד מילה. בעודנו יושבים שם ו ונהנים ואילו בא בעל המסעדה לשולחננו בחיוך ולוודא שהכל בסדר, ואם אנחנו צריכים משהו והגיש לנו בעצמו מגש של פטריות מוקרמות על חשבון הבית. דבר שלא קורה כ"כ לנו במסעדות אחרות בסביבה שבהם ביקרנו. ועכשיו לגבי המנה העיקרית, פשוט לא היה לנו מילים לתאר! בעלי הזמין צלעות כבש שלדבריו היו טריים ועסיסים מאוד. אני ובני שנינו הזמנו שרימפס עם שומשום שהיה מאוד טעים במיוחד בליווי הרוטב שום לימון שהגיע יחד איתו. בתי הזמינה בהמלצת המלצר את פילה הבית שזה סטיק פילה עם שבבי אננס ופלפל גרוס, לא רק שנשמע וואו אלא גם הטעם היה וואו ! באמת מעדן ! לבסוף אחרי ששבענו, בעל המסעדה הזמין אותנו לשולחן ליד שנערך במיוחד בשבילנו בעודנו אוכלים את המנה העיקרית. הוא הגיש לנו קינוחים ואבטיח קר וקפה על חשבון הבית שגם כן היו מצויינים וטעימים מאוד. לסיכום: מרין זו מסעדה מעולה גם מבחינת האוכל, השירות והאדיבות, וגם המחירים אגב היו סבירים ולא יקרים. אנו ממליצים בחום על המסעדה הזו בעכו מבין כל המסעדות. ובטוח שנבו לסעוד בה שוב ושוב בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
09/09/2012
שלום לך אימאן, אנו שמחים שנהניתם במסעדתנו, מקווים שנמשיך להגיש לכם את המנות הכי טעימות ואת היחס הכי חם. תודה שהגבת.