נגישות
נגישות

יאסו ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על יאסו

Amir - תמונה
Amir מבקר מתחיל
מנות קטנות ויקרות
2.5
26/04/14

מוזיקה בריפיט מ 7:15 עד 22:00 לפחות כשהלכנו.. חריימה בלי לחם.... היה מאוד טעים אבל לא שבענו

עוד פרטים
הוספת תגובה
michal.b - תמונה
michal.b מבקר מתחיל
ערב מקסים ביאסו
4.8
09/08/13

נהנינו מאוד ונחזור. אווירה מיוחדת, שכחנו שאנחנו בתל אביב, עיצוב מקסים, מאוד נעים ומזמין, שירות עם יחס אישי, ואוכל מהנה ומיוחד, ומעל הכל- מוזיקה יוונית משובחת

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orian - תמונה
Orian מבקר מתחיל
טברנה? לא כאן!
1.3
12/07/13

בעלי ואני אוהבים מאוד לצאת ומחפשים תמיד מקומות מיוחדים ומגוונים. שמענו על יאסו בר מסעדה בסגנון טברנה עם אוכל משובח ואוירה מדהימה של ריקודים ושמחה. הזמנו חברים ויצאנו לבילוי חמישי ביאסו.... לאחר חצי דעה שהיה במקום התחלנו לברר באינטרנט ועם חברים אחרים לודא שלא טעינו במקום. כי...טברנה זו ממש לא!!! מסעדה מוזנחת, מלוכלכת ובעיצוב זול שמרשה לעצמה להגיש ב״טברנה״ מנות שף כאשר הקשר היחיד בינן לבין המונח ״מנת שף״ הוא במחיר בלבד! 52₪ לצלחת מקושטת עם 4 חצאי לבבות ארטישוק קטנים. את האווירה הטובה לא הצלחנו למצוא וזאת אולי כי גירשו אותנו מוקדם. מהרגע שנכנסנו למסעדה שמענו את המארחת האנטיפטית פוקדת על המלצרית לזרז ולהעיף את השולחן שלנו בהקדם מאחר ויש לה הזמנה גדולה והיא רוצה אותם בשולחן שלנו. הזירוז התבטא בלחץ מסיבי שהופעל עלינו להזמין מנות מהר, בניצול רגע שיצאנו לעשן לריקון השולחן כולל כוסות שתייה מלאות שהיו עליו. מאחרת שנוזפת בנו שנעזוב מהר את המקום כי האורחים מגיעים וכל זה כשחצי מהמסעדה ריקה! אז...טברנה זו לא, אוכל טעים אין שם. אוירה נעימה בכללללל לא הייתה. מה יש שם??? מוזיקה יוונית, שירות קר איטי וחצוף, מנות יקרות מאוד, ריח מגעיל בשירותים, כיסאות לא נוחים שמרמזים כמו המארחת על - שב תאכל שלם ועוף מפה. וכמובן איך לא...אף למעלה שלהערכתי אם ימשיכו ככה הוא ירד מאוד מאוד מהר! כל אחד אוכל את הארוחה שבישל לעצמו...בתאבון יאסו בר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני - תמונה
דני 6 ביקורות
טעים וכיפי
3.8
30/03/13

מזמן שאלתי את עצמי למה אין בתל-אביב יותר מקומות בכיוון "טברנה"; אחרי הביקור ביאסו אתמול התהיה רק התחזקה. ים בעיניים, אוירה כיפית על הבר, שירות אדיב והכי חשוב - אוכל טעים מאד. אמנם לא... הזמנו עיקריות אבל ארבע ראשונות שונות הפתיעו כולן לטובה, וכך גם הפרנה (לחם יווני), הזיתים והמטבלים. פשוט במובן הטוב של המילה. חמרי גלם טריים ואיכותיים ובלי התחכמויות. בעיקר נהנינו ממנה מופלאה של עגבניות צרובות וכדורי מוצרלה בופאלו במחבת ברזל מלאה פונדו גבינת פרפוזולה. הרבה זמן לא אכלתי מנה טעימה ומבושמת כל כך. גם הבירה מהחבית לא אכזבה. בטוח שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moti - תמונה
moti 3 ביקורות
יאסו תל אביב - פשוט לא מומלצת
2.0
19/02/13

שלום לכולם, ביקרתי אתמול ביאסו תל אביב עם אישתי בפעם הראשונה והאחרונה. אני לקוח של המסה ושל הרבה מקומות טובים בת"א אבל היאסו ממש לא מוקפד, שירותי או איכותי משום היבט. המלצה שלי אל תלכו... לבזבז זמן וכסף על המסעדה הזאת. התאכזבתי מהמנות. בין היתר והכי מאכזב... הריזוטו הוגש רותח בטמפ' ששרפה לי את הלשון ומלוח מידי. את הפוקצ'ה השנייה הרימו לנו באמצע והקשקבל היווני פשוט לא טעים!!! הברמן ששירת אותנו שאינני יודע את שמו לא חייך לרגע והיה עסוק בכל דבר אחר מלבד לתת שירות. אני חושב שזה מספיק למרות שיש לי עוד... ציון מ 1-10 >>> 3

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hila - תמונה
Hila 3 ביקורות
יאסו תל אביב
3.8
06/02/13

האוכל היה מאד טעים. השירות היה מצוין והאווירה היתה שמחה. מוזיקה מצוינת.אחלה מקום למפגש של חברים :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
נהדר!
4.0
19/12/12

אווירה מדהימה. ברמנים מקסימים. האוכל מעולה. פשוט אבל טעים בטירוף. חבל שאין לחם אמיתי ורק את הפוק'צה הזו. לא זול, אבל החומרי גלם מאוד איכותיים וזה מורגש. מקום לצאת לבלות ולאכול אוכל טוב.... בהחלט אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה