נגישות
נגישות

בלקון ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על בלקון

אולג - תמונה
אולג מבקר מתחיל
לא להתקרב למסעדה הזו
1.3
15/02/14

אכלנו ארוכת ערב שם , יצא לי להיות בהרבה מסעדות , אבל מסעדה הזו פשוט זוועה .שירות - מלצרים לא רושמים שם כלום ,חיכינו שעה למנה בסוף הביעו מנה שלא הזמנו , אני אוכל את המנה ובת זוג לא, אחרי... סבל של שעה וחצי ביקשנו חשבון, עדיין לא קיבלנו מנה שניה הלכנו מאוד מעוכזבים הביתה, דרך אגב מנה שלי גם היתה לא משהו. ממליץ בחום לא להתקרב למסעדה הזו יש מספיק מסעדות טובות באזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Giora - תמונה
Giora 5 ביקורות
אכזבה
2.0
13/11/13

לאחר שנהנו מארוחת בוקר ביוני חזרנו. כבר בהזמנה (השתמשנו בקופון) הרגשנו שינוי התבקשנולהוסיף 7 ש"ח עבור החלפת פיתה במיני ג'בטה. כשביקשנו להגדיל את הסלט במקום חביתה נאמר לנו שלהבא לא יקבלו... בקשה כזו. מנות הגבינות היו זעירות ולא הספיקו אפילו לפרוסה. עבור תוספת התבקשנו להשלם. פניתי למנהל והתברר שהתחלפה ההנהלה. התוצאה אכזבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוינה - תמונה
דוינה מבקר מתחיל
מקום נחמד מאוד, עם גינה יפה, אוכל טוב, שירות טוב מאוד - מומלץ
4.8
25/07/13

היינו קבוצה של 7 אנשים שחגגו יום ההולדת שלי. ישבנו בחוץ - זה גינה יפה כל מנות שהזמנו היו מאוד טעימןת שירות טוב מאוד בקיצור - מקום מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
מתן - תמונה
מתן 23 ביקורות
ארוחת בוקר
4.3
01/04/13

היינו באורחת בוקר (3 בנות) ולא תאימנו אבל היא הספיקה לשתושתינו..אמנם המקום נראה קצת ריק וזה מדאיג אבל אחרי שקבלנו את האוכל השתפרה ההרגשה שלנו..יש הרבה תיירים במקום וזה מרגיש מאוד חו"ל:)... בנוסף באנו עם קופון ולהפתעתנו היחס/הכמות של האוכל היה משביע רצון ויותר. בנוסף המקום מעוצב מאוד יפה-רואים שהוא מושקע. מומלץ לשבת על הבלקון למעלה-מקום רק לזוג אבל רומנטי בטירוף למי שמתכנן איזה ערב רומנטי שקט!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינה - תמונה
רינה מבקר מתחיל
גרוע
1.5
19/10/12

הגענו עם גרופון,דבר שהגביל אותנו מאד בהזמנה.למנה העיקרית נאלצנו לקחת מנה לשנינו(למרות שאחד רצה מאכלי-ים והשני בשר)השרות איטי ביותר,למרות שהמסעדה היתה ריקה!! בקיצור אכזבה גדולה!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה