נגישות
נגישות

טורי TORii תל אביב - torii ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על טורי TORii תל אביב

טלי ברודנר - תמונה
טלי ברודנר מבקר מתחיל
מסעדה מצויינת - מומלצת מאד
4.3
23/11/15

אכלנו במסעדה מס' פעמים ואין ספק שנחזור אליה. אוכל טעים, מנות גדולות ומשביעות, שירות מעולה, נקי ונעים. ממליצה בחום על מנת סלט איטריות שעועית, דג סלומון למנה ראשונה, המיוחדים של הסושי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nitzan - תמונה
Nitzan מבקר מתחיל
במילה אחת, מצויין!
5.0
14/09/15

במקום דיי נסתר מתחבאת לה המסעדה הזאת, עם שירות מעולה, במיקום מעולה, אוירה מצויינת! תפריט ברור עשיר עם מחירים סבירים ביותר! מנות גדולות! והכי חשוב, אין אי אפשר! הכל אפשר להוסיף והכל אפשר... להוריד! אפילו תפריד לנשים בהריון יש להם! כמובן שגם האוכל היה טעים מאוד , במקום מכינים אייס תה מצויין, בקיצור, חובה ביקור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
אסיאתית כמו באסיה
4.5
17/07/15

מקום כיפי עם סושי מעולה. רוליפ נורא יפים וטעימים. מוקפצים ועוד מנות אסיאטות מצויינות. אכלנו פאד טאי וקומבינציה זוגית שכללה ניגירי עם סלמון טרי ומאד טעים, רול עם פאפאיה מצויין ורול שקושט... בקוויאר שגם היה נורא טעים. מומלץ מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
הפתעה
4.8
30/05/15

הגענו באמצע השבוע לארוחה שבין עסקית לארוחת ערב.מקום נחמד עם אוירה טובה ואוכל מצויין.מבחר יינות טוב ומחיר שפוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני - תמונה
דני 3 ביקורות
מקום נחמד ביותר
5.0
08/12/14

האוכל היה טעים מאוד, התפריט מגוון, האווירה נעימה מאוד, מוסיקה טובה ולא רועשת, באמת מוסיקת רקע ולא משהו, שלא לא מאפשר לדבר בלי צעקות. המחירים סבירים למדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
מעולה והכי חשוב היחס של המנהל!
5.0
27/03/14

הייתה לי פשלה עם המסעדה כשהזמנתי לבוס שלי ארוחה. בכל אופן הם הבטיחו לי פיצוי של ארוחה עסקית. היום כשהלכתי לממש את ההטבה, זו הפעם הראשונה שאכלתי שם והיה פשוט מושלם! הסלט אטריות היה... מדהים והסלמון היה לא פחות ממושלם. מנה בלי הרבה שמן ורגשות אשם. בריא טרי ואיכותי! הולך להיות הקבוע החדש שלי :)כיף לראות שככה אכפת מלקוחות. ממש לא מובן מאילו לצערי במסעדות בת"א.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
חדשה ומומלצת
3.8
24/11/12

ההיצע ברמת אביב וסביבתה הקרובה מוגבל מאוד, בעיקר של מקומות שאינם בתי קפה. בטורי יש מטבח אסייתי לפי הספר- תפריט סושי ארוך-ארוך וכמה מנות נודלס ואורז מוצלחות, היפנית מומלצת במיוחד. כך גם... משקה הצ'ויה הסיני. התפריט מגוון, המוזיקה חובקת עולם ומגניבה והשירות מאוד ידידותי וHELPFUL- נקווה שלא מדובר רק באנרגיות של ההתחלה, ושנתחדש באסייתית טובה באמת בארץ בתי הקפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה