נגישות
נגישות

דליקטסן ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

11 ביקורות וחוות דעת על דליקטסן

natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
טעים
3.8
04/11/18

המקום עמוס כבר ב9 בבוקר ביום שישי, כדאי להגיע מוקדם או להזמין מקום. טייק אווי של סנדוויץ ביס וקפה - הכל טעים וטרי, מחירים גבוהים. האווירה תל אביבית אירופאית, נראה שנעים וכייף לשבת... בפנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
bina.rot - תמונה
bina.rot 58 ביקורות
מסעדה נחמדה, צפופה אבל האוכל טעים :)
3.8
10/05/16

המנות לא נדיבות אך גם לא קטנות מידי, הן בדיוק במידה, בטעם ובמחיר. ההרגשה היא שאין מספיק מלצרים, לקח הרבה זמן עד שמישהו ניגש ועד שקיבלנו שירות. המעדנייה למטה מדהימה ומפתה מאוד! גם המאפים... והאוכל הביתי לקחת בשישי.. ממש חוויה כיפית. המסעדה מעט צפופה, לכן אני ממליצה לאכול 2 אנשים ולא משפחה.. לא אווירה נוחה למשפחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rotem - תמונה
Rotem 10 ביקורות
נעים וטעים
3.8
10/02/16

אהבתי את השילוב של מעדניה ומסעדה, כנהוג בארה״ב. אוכל איכותי, במיוחד המאפים. אכלתי ארוחת בוקר שהייתה טעימה וטריה, אם כי היא לא כוללת מטבלים (רק גבינות) וקצת חסר בה עוד איזה מטבל לגיוון... (פסטו/טחינה/אבוקדו וכו׳...). המוצרים במעדניה נראים איכותיים אך יקרים, לא הייתי עושה שם קניות לבית. אוירה טובה ומלצרים ממש נחמדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סופיה - תמונה
סופיה 61 ביקורות
ארוחת בוקר שווה!
4.3
12/10/14

רצינו להתחיל את חגיגות היום הולדת בבראנצ' מיוחד, שונה מהרגיל...אז בחרנו ללכת לדליקטסן וצדקנו! בתפריט יש מבחר די גדול של מנות, כך שאפשר למצוא מנה לכל אחד. הזמנו את הקרוק צרפתי שהיה... נהדר!!! בצק עלים עם גבינה וג'מבון (בשר לבן) ומעל ביצת עין- כל כך טעים! והזמנו גם את הבוקר דליקטסן- מלא גבינות ודגים וסלט ביצים וירקות ולחמים ועוד...לא הצלחנו לסיים את כל האוכל...אבל איזה טעם של עוד נשאר! בהחלט נחזור לשם!!! דרך אגב גם האוירה סופר נעימה ובכלל המקום מעוצב בצורה מאוד מיוחדת- למטה זו המעדניה (אפשר לקנות אוכל מוכן הביתה וכל מיני גביות, ריבות ולחמים) ובקומה השנייה ממוקמת המסעדה. מקום מקסים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
עסקית מעולה!!
4.8
24/07/14

אחרי חודשים שרק ירדתי לקחת אוכל מוכן למשרד (שדרך אגב! מצוייין! לא לוותר על עמדת הירקות והסנדוויצ'ים המדהימים!) החלטתי להגיע לעסקית ולשבת במסעדה. המסעדה מאוד נעימה. העסקית מאוד משתלמת.... סלסילת לחמים מצויין עם חמאה, אנחנו ביקשנו שמן זית ובלסמי וקיבלנו בשמחה. ראשונה כבד קצוץ וסלט עגבניות מעולה! לעיקריות ממולאים שהיו קצת אכזבה, לא כי לא היה טעים, פשוט כי היה מאוד סטנדרטי. לא יודעת מה חשבתי שיכול להיות מיוחד בממולא, אבל זה היה ממולא של בית לכל דבר. העיקרית השניה הייתה התבשיל ירקות בקארי שהיה מושלםםםם! אני לא נוטה להזמין מנות טבעוניות סתם ככה אבל אני אוהבת קארי ורציתי לנסות. מנה ענקית שהגיע עם אורז לבן בצד. אין ספק שאני אחזור למקום רק בגלל המנה הזו! מצויין! הקינוחים מעולים, לקחנו עוגת גבינה "קופי בר" שמדהימה כרגיל. בקיצור! מחיר מאוד סביר! אוכל מהמם! גם אם לא לעסקיות, האוכל לקחת, הלחמים, הגבינות. פשוט חוויה המקום הזה. חובה חובה חובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נפתלי בלייך - תמונה
נפתלי בלייך 36 ביקורות
שבת בצהרים ארוחה משפחתית
4.5
10/05/14

הגענו בשבת 4 סועדים. קיים תפריט לימי השבוע ותפריט לשבת, ולכן לפני שמזמינים מקום כדאי לבדוק מה מגישים באותה השבת. הזמנה כללה שלוש מנות פתיחה, ארבע מנות עיקריות, וקינוח אחד. כל המנות היו... טעימות והמחיר הוגן. המחיר הכולל לארבעה סועדים 400 ש"ח סביר בהחלט. הערה אחת להנהלת המקום: להרחיב את מבחר המנות העיקריות הצמחוניות (לא מנות פתיחה). אחת הסועדות צמחונית ולא היה מבחר אפשרויות מלבד טארט קשואים, "תחשבו על זה". לסיכום ארוחה מהנה מקום נעים ומזמין אנו בהחלט נשקול לשוב אליכם בפעם נוספת.

עוד פרטים
הוספת תגובה