נגישות
נגישות

ניסן - NISAN ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
5.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

24 ביקורות וחוות דעת על ניסן

בנימין - תמונה
בנימין 8 ביקורות
מצויין אין מילים לתאור אחר
5.0
11/12/15

הגעתי למסעדה בשעות הערב. בחוץ מזג אוויר סוער גשם ראשון . קבלתי תפריט בעברית . הזמנתי סטייק אונטריקוט. וקבלתי סלטים ופיתה וחומס טעים ."אין בירה" ממש טעים . שירות מעולה .ולבסוף המחיר... בזול מאד !!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת - תמונה
ליאת מבקר מתחיל
נפלא
4.8
09/04/15

הגענו אתמול אחרי שש שעות טיול נכנסנו קבלו אותנו באדיבות עזרו לנו להתמצא בתפריט המנות גדולות המקום נקי המחירים ממש סבירים ובעלי המקום מאד נדיבים קבלנו חציל על האש בטחינה על חשבון הבית!! ... היתה ארוחה ללקק את האצבעות!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Erran - תמונה
Erran מבקר מתחיל
אוכל סביר במחיר סביר
3.3
07/03/15

אני וזוגתי הגענו למסעדה לאחר טיול בחרמון. הזמנו זיוה ומרק עדשים. הזיוה היתה בסדר. לא משהו מיוחד. מרק העדשים היה טעים, אך הוגש לא מספיק חם. השירות היה קצת איטי, אך אדיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Vladimir - תמונה
Vladimir מבקר מתחיל
מומלץ מאוד מאוד
5.0
02/02/15

אוכל טוב מאוד. בשר ברמה גבוהה. שרות טוב מאוד.מחיר סביר. בסוף גם אזרו לנו לפטור בעיה עם רכב.מומלץ מומלץ מומלץ היה כיף!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מנחם - תמונה
מנחם 2 ביקורות
מומלצת בחום
4.0
10/06/14

אכלנו יום אחרי יום במסעדת ניסן. הופתענו לגלות מקום נקי, חנייה בשפע, שירות מצויין, אוכל מעולה !!! תפריט מגוון ומחירים סבירים. המנות גדולות וטעימות להפליא. ממש כמו מסעדה במרכז הארץ... ! רצינו לציין לשבח את היחס הנעים לילדים והגלידות. מומלץ בחום !

עוד פרטים
הוספת תגובה
גידי בן דור - תמונה
גידי בן דור 13 ביקורות
לקוח קבוע
5.0
29/08/12

מסעדה מודרנית, הרגשה כמו בתל אביב.. נקי ומסודר. שירות טוב. מנות גדולות וטעימות, כל המנות טריות. יש עסקיות באביב/קיץ/סתיו של 55 ש"ח שווה לקפוץ לארוחת צהריים. אבל מתי שאין עסקיות המנות... גדולות והמחיר ללא תחרות! המסעדה הכי טובה באזור שלנו מומלץ בחום, אני אוכל שמה לפחות אחת לשבוע ....

עוד פרטים
הוספת תגובה
eden - תמונה
eden 2 ביקורות
המסעדה הטובה ביותר שאכלתי בה !
5.0
19/08/12

אני צפר, הייתי עם אבא שלי יום ארוך בחרמון. שירדנו חיפשנו מסעדה והיא הייתה הראשונה שראינו. למי שבא מהחרמון, זה שני מטר ואני לא צוחק ! נכנסנו למזגן הטוב, האווירה טובה, והמקום הגדול... והמרווח, ישר באה אלינו מלצרית עם חיוך שהפנתה אותנו לשולחן ואמרה שהיא תתפנה להזמנה שלנו עוד כמה דקות. והיא לא צחקה ! תוך שלוש דקות היא הגיעה מוכנה ומזומנה להזמנה שלנו. אבא שלי הזמין בתור מנה ראשונה מרק בצל חם. עד היום הוא משבח אתה מסעדה הזאתי... "איך שזה נכנס לי לגרון היבש, זה היה מדהים !", בקיצור הוא נהנה מזה. וזה לא הכל, אני הזמנתי שניצל עם פירה, ואבא שלי פרגיות עם צ'יפס. תוך שתי דקות כבר הגיע לו הצ'יפס לשולחן. אבא שלי "מבין בצ'פסים", והוא טעם כמה בחייו. הוא נתן ביס... "קרנצ'י מבחוץ ורך וטוב מבפנים. הכמות הייתה בסדר גמור. תוך חמש דקות בערך הגיעו שתי המנות שלנו. שניצל שהגיע עד סוריה. טעים, דק ועסיסי. ופירה טוב ורך (הכמות שלו הייתה קצת קטנה, אבל הספיקה. המנה של אבא שלי: הביאו לו שלוש פרגיות עם המחבת, שעוד רואים את הבועות המבצבצות. הוא לקח ביס והתענג וכך גם אני. יש גם לציין לאוהבי ה"סטייל והעיצוב" של המנות שהן היו מעוצבות להפליא ו"נקיות". סיימנו את המנות עם חיוך ענק על הפנים. אני הזמנתי קינוח, שוקו קר עם קצפת... אלוהי לא יותר ולא פחות. הקרירות והטעם לגמרי עשו לי את זה.למרות שכבר סיימנו עוד ישבנו רבע שעה ודיברנו. זה היה מאוד נוח. ויש גם לציין שמלצרית באה אלינו לשולחן כל איזה עשר דקות לשאול אם הכל בסדר. ולבסוף גם המחיר היה מאוד מאוד זול ! בקיצור, ממליץ בחום על המסעדה הנפלאה הזו. עד היום שאני ואבא שלי אוכלים במסעדה תל אביבית אנחנו אומרים שזה טעים אבל לא כמו המסעדה במג'דל... זה הפך להיות סטנדרט...

עוד פרטים
הוספת תגובה
חנה - תמונה
חנה מבקר מתחיל
מסעדת שף עם אוכל מעולה מחירים נוחים ושירות מעולה
5.0
22/07/12

בילינו סופשבוע בנוה אטיב ואכלנו פעמיים במסעדה של ניסן . הופתענו לגלות את אחת המסעדות הטובות בהן אכלנו. התפריט ברובו לא לקוח מהמטבח הדרוזי והאוכל פשוט מעולה. מנות גדולות ושירות שכמוהו לא... תמצאו בתל אביב.. מחירים סבירים. המקום מטופח ונאה בקיצור חוויה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eyal Chaki - תמונה
Eyal Chaki 5 ביקורות
מסעדה מצויינת ומחירים שפויים
4.3
28/05/12

מקום ממש יפה ורגוע. אוכל טעים ואסטטי!

עוד פרטים
הוספת תגובה