נגישות
נגישות

פיור - PURE ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על פיור

דפנה - תמונה
דפנה 15 ביקורות
מסעדה נחמדה בסינמה סיטי
3.5
10/01/13

לאחר סרט בוקר הלכנו לאכול ארוחת צהריים בפיור, יש עסקיות והן כדאיות כגון פסטות למיניהן, שניצל טעים ועוד. במקום יש גם ארוחות בוקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמיר יוסף - תמונה
תמיר יוסף מבקר מתחיל
שירות לקוי
1.3
27/09/12

ישבנו לארוחה והזמנו בנוסף סלט קטן אך לא קיבלנו מכיוון שזה לא היה בתפריט ובנוסף קיבלנו תגובה דיי אגרסיבית מצד המלצרית והאחראית משמרת שאין סלט קטן... השירות בסך הכול היה גרוע ולא... אכפתי....לא אחזור יותר לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפעת - תמונה
יפעת 8 ביקורות
לא נהננו
1.0
28/07/12

הזמנו סלט עוף בהמלצה. הגיע סלט סתמי ביותר עם שתי חתיכות עוף מעל. העוף היה קשה ובלתי לעס. ביקשתי מהמלצר להחליף המנה, הוא אמר שיקרא לאחראי. להפתעתנו אחרי שחיכינו לא מעט זמן, נחתתו על... השולחן שתי חתיכות עוף חלופיות. מאחר וכבר היינו רעבים, אכלנו את הסלט. לעוף היה טעם של דג , הרגיש מקולקל. פוצינו בקולה זירו וחויבנו לשלם על המנה הזו. לא נחזור בחיים, השירות לאורך כל הזמן היה נורא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מריו - תמונה
מריו 5 ביקורות
שירות גרוע
1.0
19/06/12

הגענו למקום לאחר צפייה בסרט. לא היו הרבה אנשים במקום. הזמנו טבעות בצל לראשונה, סלט טונה וסלט עוף רגיל ללא פטריות. הגיע "המנה" הראשונה (4 בצלים) שנראתה בושה וחרפה שמחיר של 15 ש"ח! לאחר... כ- 20 דקות המלצר הסתובב לעברנו ועשה תנועה עם ראשו כאילו שכח להזמין מנה לשולחננו. הקליד מהר במחשב ובא אלינו ואמר כך: תיכף המנה שלך תצא (כאילו שהשנייה מה?!) חיכינו בסה"כ כחצי שעה ואז הפתעה! הסלט עוף היה עם פטריות. הראנו לו את טעותו קרא למנהל וזה אמר לנו שתוך שתי דקות הוא יוציא את המנה (נו באמת איך אפשר תוך שתי דקות להוציא מנה עם עוף כאשר קודם לכן חלפה חצי שעה?) ביקשנו את החשבון, הוא נראה כעוס (ככה אמור להיראות מנהל לטענה צודקת של לקוח??. שילמנו את שאכלנו ויצאנו עוד יותר עצבנים. שירות גרוע ביותר! אוכל ביזיון!

עוד פרטים
הוספת תגובה
nina - תמונה
nina 2 ביקורות
טעים טעים טעים
4.5
01/03/12

מקום לא גדול במיוחד עם אווירה מאוד טובה ונעימה, אוכל מצוין במחירים שאי אפשר לפספס תפריט מגוון

עוד פרטים
הוספת תגובה