נגישות
נגישות

קפה גן סיפור ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

51 ביקורות וחוות דעת על קפה גן סיפור

הילה - תמונה
הילה 35 ביקורות
מקום נחמד מאוד בחולון
4.5
23/05/13

הגענו למסעדה לאחר שקיבלנו חוברת מתכונים לחג השבועות ובעמוד הראשון הופיעה הפוקצ'ה שלהם והייתה נראית טעימה ביותר ואכן כך היה. לא התאכזבנו מכלום למעט הרעש החזק שהיה בפנים והשרה אווירה לא... כ"כ נעימה. אין ספק שנחזור לשם רק שבפעם הבאה נבקש לשבת בחוץ. אהבתי גם את המיקום של המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
TTT - תמונה
TTT 3 ביקורות
מומלץ
3.8
23/04/13

נתחיל מהסוף - המקום מומלץ, מאוד. לגבי הביקורת - המנות גדולות מאוד ללא פרופורציות, השירות משתדל, קשוב ונעים אך אינו מקצועי, הקינוחים טעימים מאוד אך משום מה המקום מתעקש להטביע אותם... ברטבים סמיכים ולא קשורים. בקיצור, חולון. ואם כבר חולון - שיהיה הקפה הזה. אני מגיע מתל אביב לעיתים לבקר את סבתי ואנו נהנים לשבת שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מתן - תמונה
מתן 23 ביקורות
מומלץ לכל המשפחה
4.0
01/04/13

יצאנו ליום אביבי וכייפי לטייל כל המשפחה(סבא סבתא הורים-אנחנו ו3 ילדים ) עצרנו בגן סיפור ..הקראנו את הסיפור ולאחר מכן התיישבנו בקפה סיפור!פשוט מקסים מומלץ בחום על ארוחת הבוקר של... נועה-זוגית מספיקה לפחות ל3 אנשים..מקום מיוחד לכל המשפחה! ואגב שימו לב שגם בפסח הם פתוחים וכשרים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oren Klein - תמונה
Oren Klein 68 ביקורות
מקום כיפי ומיוחד - במיוחד למשפחות
4.5
17/03/13

המקום נמצא באמצעו של פארק ענק שמספק עניין לילדים. בית הקפה עצמו מאד מוקפד בהתאמה שלו לסביבה בין אם בתפריט הילדים הייחודי, במשחקים לילדים בדמות דף צביעה וצבעים, ובין אם באטרקציות הסובבות... את בית הקפה 0היה ליצן שחילק בלונים לילדים). האוכל סביר ובחלק מהמנות אף מצוין (בעיקר הקינוחים). אהבתי במיוחד את פרויקט הספרים שהמקום מאכלס. כן ירבו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mucho Gusto - תמונה
Mucho Gusto 11 ביקורות
מקום נעים במיוחד
4.3
28/02/13

באמת מקום קסום. שירות אדיב מאוד. ממליץ על "כריך קרואסון זוקיני, צנוברים וריקוטה טרייה". תיהנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לורן - תמונה
לורן מבקר מתחיל
כיף!
4.0
26/02/13

מקום מקסים ליד גינה שבו הילדים נהנים מאוד והמבוגרים יכולים להנות בשקט מארוחה מאוד טעימה בזמן שהילדים משחקים או קוראים ספרים . הילדים אכלו ארוחת בוקר לילדים וקיבלו ספל מתנה ואנחנו אכלנו... ארוחת בוקר גדולה וטעימה מאוד ! נחזור בקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
דנה - תמונה
דנה מבקר מתחיל
ביזיון
1.3
26/02/13

ישבתי עם בעלי וזוג חברים לראשונה בבית הקפה. הרעש הנוראי העיק, אבל המנות שקיבלנו כבר היו ביזיון: קפה שהוכן עם זרזיף חלב (מגוש על מים רותחים - נס קפה בבית יוצא טעים פי כמה) וקינוח שהזמין... בעלי - גלידת וניל עם מקופלת על אספרסו התקבל כעיסה מרה ומגעילה שנכנסה בשליש כוס קטנה, מתאים לתאבון של עולל... גם המנות שהזמינו החברים היו יקרות ללא הצדקה וקטנות. לא נחזור, זה בטוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
26/02/2013
צר לנו על הרגשתך. הקפה המוגש אצלנו הוא קפה מאורו האיטלקי והצוות מקיים הדרכות תקופתיות שוטפות. לגבי האפוגטו -אכן תיאורך הוא נכון וכך מגישים אפוגטו גם באיטליה ! לא תמיד הכמות הוא המדד לאיכות. חג שמח
קרן צוקנדל - תמונה
קרן צוקנדל מבקר מתחיל
חוויה מדהימה
5.0
24/01/13

קפה גן סיפור הוא מקום מדהים מעוצב בצורה מיוחדת האוכל ברמה גבוהה וטעים מאוד גם הילדים מצאו מה לאכול הקפה ממוקם במקום מעולה בגן מיוחד ומדהים מאוד נהנינו מהאווירה היינו בבית הקפה מספר רב... של פעמים עם ילדינו וגם בלעדיהם ותמיד יצאנו מרוצים מהאווירה מהאוכל מהשרות מומלץ בחום מי שלא ביקר בבית הקפה מפסיד

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלי - תמונה
שלי 2 ביקורות
נורא ואיום!!!
1.5
05/01/13

אתמול בערב, אני ובעלי הגענו לראשונה למסעדת גן סיפור. התאכזבנו כמו שמעולם לא התאכזבנו ממסעדה. אני הזמנתי סלט ירקות שהיה פשוט לא אכיל בלשון המעטה, הירקות לא היו טריים, ועשה רושם כאילו הוא... נחתך לפני מס' ימים ולא "על המקום" כפי שצריך להיעשות בכל מסעדה שקצת מכבדת את עצמה. בעלי הזמין דג חריימה, רק שבמקום רוטב מרוקאי פיקנטי ועסיסי, הוא קיבל את הדג עם רוטב שקשוקה. הטביעו את הדג בתוך רוטב של שקשוקה וקראו לזה "חריימה" וגם גבו על המנה הזאת 70 שקלים אשר לא מצדיקים בעליל! פשוט בושה וחרפה! אגב, גם סלט הירקות שהגיע עם המנה שבעלי הזמין היה לא טרי, בדיוק כמו הסלט שלי. לסיכום, כמעט שלא אכלנו מהמנות שהזמנו כי טעמן היה נוראי, לא שבענו, לא נהנינו, ויצאנו משם עם תחושת אכזבה. מה שבטוח, לשם לא נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
07/01/2013
היי שלי פונים אלייך מקפה גן ספור בעקבות חוות דעתך. צר לנו על עוגמת הנפש שנגרמה לך. נשמח אם תיצרי עימנו קשר בפרטי 035011596 שבוע טוב לך אסף
שירלי - תמונה
שירלי 3 ביקורות
מקום מעולה !
4.5
21/08/12

ביקרתי במקום כבר 3 פעמים ותמיד יצאתי מרוצה ! האוכל טעים, והשירות טוב מאוד (אך מעט איטי). המנות גדולות וקצת יקרות אז הזמנו 2 מנות ל3 אנשים שבענו ונהנו. מומלץ !

עוד פרטים
הוספת תגובה