נגישות
נגישות

מסעדת החוף ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על מסעדת החוף

Liya - תמונה
Liya 2 ביקורות
החוויה הכי גרועה שלי!
1.3
16/09/16

חוויה אישית - מאוד מאוכזבת. השירות מתחת לכל ביקורת. חיכינו להזמנה כמעט שעה!!! בהזמנה של "לחם" לא תקבלו אף ממרח חמאה או דומה לו בצד. הזמנו מנה פיש אנד צ'יפס- הדג יבש הצ'יפס ספוג שמן... ושרוף (לטעמי),לפי הרגשה שלי -שמן שלא החליף זמן רב. שאר המנות תפלות ללא טעם לפי טעמי, ויבשות- לטעמי. לקינוח הזמנו וופל בלגי- וזה היה הוופל הכי לא טעים שאכלתי איי פעם. הוופל עצמו (בצק) לא אפוי , בטעם של עובש ספוג בסירופ שוקולד זול , לטעמי. החוויה הכי נוראית שהייתה לי איי פעם במסעדה. אשדוד, איכזבת הפעם ברמות על!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניצן - תמונה
ניצן 8 ביקורות
איפה השם הטוב של אידי?
2.5
06/01/15

חיפשנו משהו איכותי, באנו בגלל השם הטוב של אידי וקיבלנו מסעדת חוף בינונית לגמרי, האוכל היה בסיסי ומשעמם, אווירה ממש לא היתה- לא בעיצוב, בתאורה, אפילו הים בקושי הורגש, מזל שהמלצרית היתה... ממש נחמדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיקי - תמונה
מיקי 5 ביקורות
חבל לנו על אידי
1.0
08/05/14

היינו במקום לפני כחודש ולאחר המתנה של 25 דקות שלא ניגשו אלינו,עזבנו את המקום. במוצ"ש החלטנו לתת צ'נס נוסף למקום, התיישבנו וחיכינו 25 דקות שיפנו את השולחן מהשאריות של הסועדים... הקודמים. לאחר הפינוי חיכינו 15 דקות נוספות עד שקיבלנו תפריט, לאחר מכן חיכינו 40 דקות נוספות ומשלא קיבלנו את ההזמנה קמנו והלכנו בפעם השנייה תוך חודש, סה"כ היינו שעה ורבע מבלי לקבל את ההזמנה !!!! חבל לנו על אידי אותו אנו מכירים שנים ואוכלים במסעדה אחרת שלו במשך שנים. חבל שצוות כה גרוע מכשיל את המקום, יש להחליף צוות ובמיוחד את מנהל המשמרת במוצ"ש. יש לציין כי המסעדה הייתה חצי ריקה ולא היה לחץ על המלצרים....

עוד פרטים
הוספת תגובה
נע נע - תמונה
נע נע 35 ביקורות
מקום נחמד
3.5
24/02/14

המקום יפה ונעים לשבת בו. יש נוף יפה ואווירה טובה. יש גם מבחר גדול של מנות. מצד אחד אפשר לבוא לשבת על כוס קפה ומצד שני אפשר להתפנק בסטייק עסיסי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
נוף מהמם
4.0
05/10/13

ישבנו עם חברים בשישי בערב, המקום לא היה עמוס והשירות מהיר. כולנו הזמנו קינוחים שהיו טובים פלוס והמחירים רגילים. האווירה במקום נעימה מאוד, עם חלונות זכוכית ונוף פתוח לים. בית הקפה נמצא... בצד הדרומי של הטיילת ולכן אינו המוני בהשוואה לשאר המקומות שם. בהחלט נחזור למקום בשעות היום כדי להינות יותר מהאווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נוף פרי - תמונה
נוף פרי 4 ביקורות
אחלה מקום
4.3
23/06/13

אכלנו במקום בשישי בערב ארוחה נחמדה ורגועה, המנות כולל של הילדים היו טובות, פסטה עם שמנת וסלמון היה ממש מעולה!! גם השרות והאוירה היו טובים מאד, אכלנו במסעדה ולא בחוץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nikolay Pikus - תמונה
Nikolay Pikus 5 ביקורות
מנות קטנות באווירה טובה
2.5
25/05/13

היינו ביום שישי האחרון. מסעדה יקרה עם מנות קטנות. מנה עיקרית בגודל של מנה ראשונה. מבחינת טעם אין שום דבר מיוחד במנות - מנות סטנדרטיות לחלוטין. מי שמחפש תמורה לכסף שלו - מקום אינו מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amir Yosefi - תמונה
Amir Yosefi מבקר מתחיל
מקום חדש עם פוטנציאל
4.3
12/10/12

אכלנו הבוקר ב"החוף" של אידי. מקום חדש בחוף הלידו באשדוד. מזג האוויר היה מדהים עם בריזה נעימה מהים, אערוחת בוקר עם גראב לקס והרינג (מעבר לשיגרה). קפה חזק וטעים ושירות טוב. מה צריך יותר... בבוקר יום שישי ובדרך לשבת...?

עוד פרטים
הוספת תגובה