נגישות
נגישות

קיטשן מרקט - kitchen market ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

74 ביקורות וחוות דעת על קיטשן מרקט

Keren - תמונה
Keren מבקר מתחיל
אחזור בהחלט!!
4.5
29/11/16

אוירה תל אביבית קסומה, ממוקמת מעל שוק אוטנטי עם ריחות וטעמים משגעים. שירות נפלא, מהיר ומועיל והטעם.... מנת פתיחה טרטר סלמון מיוחד במינו ומנת הניוקי שעוד לא טעמתי כמותה. מומלץ, מומלץ,... מומלץ!!! מחיר ממוצע לסועד-לא זול מנות דיי גדולות ומשביעות

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 14 ביקורות
חוויית אירוח מושלמת
4.5
08/10/16

החלטנו לחגוג את יום ההולדת של בננו במסעדה. הבחירה היתה מאד מוצלחת וכדאית. תהליך ההזמנה היה מאד יעיל, האוכל היה מצויין ומעל הכל השירות המדהים של המלצרים (ובעיקר של עינבר). ממליץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shir - תמונה
Shir מבקר מתחיל
לסיכום: מסעדה נחמדה אבל לא מעיפה.
3.5
18/09/16

בתכלס ציפיתי ליותר מהמסעדה. אתמול ישבתי במסעדה עם בת זוגי והציפייה היתה מאוד גבוהה לאור הביקורות על המסעדה. (זאת מסעדה שדורגה מאוד גבוה שבדקתי) הזמנו ארוחה עסקית והתאכזנו מהמנות... הראשונות שהיו קטנות מאוד וגם הטעם לא היה בשמיים. (ידענו שהמנות במסעדה לא גדולות אבל המנות הראשונות היו במקרה הזה פיציות). המנות העיקריות היו טובות והגודל היה יחסית בסדר. קינוח גם היה טעים. אך הציפייה הייתה גדולה יותר, אף מנה לא העיפה אותנו ממש. לסיכום: מסעדה נחמדה אבל לא מעיפה. מחיר גבוה לעומת מה שמקבלים. שיהיה שבוע טוב ותמשיכו לאכול הרבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alexandra Sasha - תמונה
Alexandra Sasha 12 ביקורות
אוכל מעולה
4.5
27/07/16

היינו 2 בעסקית צהריים.אין ספק שהאוכל מעולה. לראשונות היה טרטר סלמון וסלט קלמרי חם-מעולים! לעקרית לקחתי את הסלמון ולא זוכרת את שמה של המנה השנייה(משהו עם פירות ים ומעין פסטה בצורת... פתיתים).כלל המנות נראות קטנות יחסית,אבל אציין שבסוף לא נשאר לי אפילו מקום לקפה.השירות היה מעולה,גם המלצרים וגם האחמ״ש היו מקסימים. האכזבה היחידה היא מהשירותים-מזכירים שירותים ציבוריים במקצת...

עוד פרטים
הוספת תגובה
bar - תמונה
bar מבקר מתחיל
מאכזב וכל כך מיותר
1.8
19/06/16

בחרנו במסעדה לחגוג בשישי בצהריים יומולדת משפחתית. הזמנו מקום כשבועיים מראש והיינו שישה. כבר במעמד ההזמנה הובטח לנו נוף לים. לאכזבתנו, כל סוככי השמש הורדו וחסמו כל מראה של נוף. אולם לא... רק זאת : אנו זכינו לשולחן פינתי צדדי אל מול קיר מראות... כשבין לבין ובמאמץ ניתן לראות יפת נוף של... בנין רנואר הסמוך. ים??? ממש לא. למרות מחאותינו ואכזבתנו הניכרת ניסתה המארחת לשכנענו כי כיון שהחלל בו נמצא השולחן נקרא בפיהם "חלל נוף לים" הרי מבחינתם הם סיפקו את הסחורה ויש נוף לים... גם אם אין בפועל. לבסוף כאשר "התייאשה" מלשכנענו כי אם נתאמץ, נתכופף, נתיישר או נתכווץ בכיסא - נמצא את הים השיבה: "זה מה שיש לי". אמנם לאחר זמן מה הגיע באדיבות המקום בקבוק קאווה לשולחננו אך חלקנו כלל אינו שותה אלכוהול, והטעם המר של קבלת פנים מאכזבת, ווכחנית ומתנשאת שכזו לא נשטף במהרה . האוכל: חלק מהמנות קטנות- עד כדי כך שנזקקנו לזכוכית מגדלת לאתר את פיסות האינטיאס באחת ממנות הפתיחה. שתי מנות דג עיקריות נחמדות, ארבע מנות אחרות בינוניות ומשעממות. מנה אחת (פולנטה) הושארה כמעט במלואה ולמרות זאת אף אחד בצוות המסעדה לא טרח לברר מדוע. קינוחים - המסעדה עקבית: קינוחים בינוניים לחלוטין. מיותר לומר שהתאכזבנו מאוד. שום תחושה של יוקרה (בטח שלא ביחס לו זכינו), אווירה של סתם חדר סגור עם נוף לשום מקום, אוכל בינוני-סביר, אך בעיקר: יקר. יקר. יקר. יומולדת חוגגים פעם בשנה אז המסקנה שלנו: בקיטצ'ן מרקט חבל על הכסף, על הזמן ובעיקר על המצב רוח....

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 26 ביקורות
חוויה טובה, אווירה נעימה, אוכל ברובו עשוי טוב ומיוחד
3.8
10/05/16

מסעדה טובה, יחס טוב בסה"כ רק קצת מבולבל, מראש ביקשתי שולחן של שניים ולא משותף והתכוונו להושיב אותנו על הבר, בסה"כ אבל יש שם מנהל אחראי שדי משתדל להיות קשוב ומכבד ללקוחות, המלצרים קצת... פחות, בקושי הסתובבו סביבנו אולי בגלל שהיה שולחן גדול לידינו והשיא כשמיהרו לדחוף לנו תפריט קינוחים שנייה אחרי שסיימנו את העיקרית ומנגד אחרי זה יבשו אותנו לפחות רבע שעה וכל הנסיונות להזמין קינוח או לקבל יחס כשלו ואף אחד לא ניגש עד שהצלחנו לסמן למישהי שנראתה כאחראית מטבח או משמרת. מנות:פתיח מהם מעין שוט פירה עדין וטעים, סקאלופ חצילים, מנה נחמדה אבל קטנה ולא מספיק מיוחדת, טונה שהייתה מנה יפהפייה ומרובת טעמים נהדרים, סלמום סו ויד מנה טעימה ועשויה טוב אך מתחת לקראמבל הסלמון עצמו היה מעט תפל, טרין טלה טעים ומשובח אך התוספות לצידו (ערמונים,נקניק מעושן) היו מועטות וחבל כי יוכלו להקפיץ עוד יותר את המנה, לקינוח מעין פאי לימון מנה טעימה אך לא מספיק מיוחדת ויצירתית לעומת שאר המנות, חביבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Miri - תמונה
Miri 2 ביקורות
פשוט תענוג
4.5
17/04/16

חגגנו יום הולדת בעיסקית של שישי צהריים (118 ש"ח לסועד) ומקבלים ראשונה ועיקרית המנות מהממות כמו שהם טעימות ! המנות מוקפדות,נדיבות ומשביעות עם שירות נפלאה שתואם את האווירה לא חשבתי... שאני אגיד זאת בחיים - אבל המרק כרובית שלהם - וואוו :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אננדה  - תמונה
אננדה 4 ביקורות
טעמים נהדרים, חומרי גלם איכותיים וטריים, כל ביס תענוג.
5.0
16/04/16

אוכל מדהים! נהנתי מכל ביס, ניכר היה שמדובר בחומרי גלם איכותיים וטריים וההקפדה על הפרטים ניכרת בכל טעימה. ממליצה במיוחד על מנת הפולנטה שהיתה רכה ונעימה, טעם הכמהין הורגש אך לא השתלט. כל... ביס היה פשוט תענוג לחיך. הקינוחים היו מרגשים גם כן, טראט הלימון היה מלא בטעמים ומרקמים וגם הבננה נאטס הפתיע. כמו כן הנוף משקיף על הים ומוסיף לאווירת הרוגע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yana - תמונה
Yana מבקר מתחיל
מדהים ומולץ בחום!
4.8
18/03/16

לפני כשבועיים בקרנו במשייה של יוסי שטרית וזה גרם לנו לרצות לבקר בשאר המסעדות של השף. השבוע החלטנו לנסות את קיטשן מרקט. החוויה עלתה על כל הציפיות! האוכל מדהים, המנות בגודל מספק, השירות... פשוט מצויין. מסעדה מדהימה, בהחלט אחת מהטובות בישראל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shira - תמונה
shira 2 ביקורות
אוכל מעניין שירות מצוין
4.3
21/02/16

אתמול הייתי עם משפחתי (קבוצה של 8 אנשים) במסעדה, האוכל היה טעים ואיכותי המנות היו יקרות אך נדיבות בהתאם והשרות היה מעולה! המלצר היה נחמד ומקצועי ונתן שירות אכפתי ואדיב. תודה רבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה