נגישות
נגישות

עבדאללה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על עבדאללה

Bar - תמונה
Bar מבקר מתחיל
חוויה נפלאה
4.8
14/03/14

הגענו למסעדה עם המשפחה ( 6 סועדים ), וקיבלנו שירות נפלא! למרות שלא כולם רצו סלטים, הגיע האחראי ופינק אותנו בכמה סלטים שרצינו על חשבון הבית! האוכל היה ממש טעים, כולל הלאפות שהם אופים... במקום. הזמנו קינוח עם זיקוק כי באנו לחגוג יום הולדת ובאופן מפתיע הם כיבו את כל האורות במסעדה והפעילו שיר ברקע! היה מצחיק וזה הוסיף לאווירה! תודה על אירוח נפלא, אין ספק שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי מבקר מתחיל
אירוע מביש במחיר מופקע התוצאה לא מומלץ!
1.0
15/03/13

130 ש"ח למנה ל 60 סועדים עם הבטחות לשפע ולשירות זה היה הסיכום. בפועל היה מאכזב 3 נערים לא מקצועיים שירתו 60 אורחים כשנתבקשו לספק קרח לשולחנות התשובה הייתה שאין. אף אורח לא נשאל איזה בשר... הוא רוצה על האש (כמו שחייב להיות בכל מסעדה) פשוט זרקו שיפודים במרכז השולחן תערובת בשרים כראות עיניהם ולא לפי בקשתינו.התוצאה שחלק מהסועדים לא אהבו את המוצע ולא אכלו מה גם שהשיפודים הוגשו לאחר שהתקררו. המנה האחרונה הייתה מעליבה כי היא בעצם לא הייתה.על מגש בן שתי קומות הונחו פלחי אבטיח שעוביים כעובי מפית נייר.לכל סועד מיועד חצי פלח שלא מספק שום טעם.בנוסף היו כמה פילחי קיוי באותו העובי. לסיכום: בעבור 130 ש"ח למנה מקבלים בכל מסעדה הרבה הרבה יותר מאד מאכזב עם תחושה של עושק. לא מומלץ!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה מבקר מתחיל
ממליצה בחום
5.0
03/02/13

בשבוע שעבר ערכתי מסיבת ברית במסעדה. צוות המסעדה בניצוחו של ניסים תיקתק אירוע למופת, החל מסידור ועיצוב השולחנות, האווירה במסעדה, השירות הנהדר, וכלה במגוון הסלטים וחגיגת הבשרים. האורחים... ליקקו את האצבעות, היה פשוט נפלא. ממליצה בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avivit Sharabi - תמונה
Avivit Sharabi מבקר מתחיל
עבדאללה טעים לאללה ...
4.0
28/11/12

ישבתי עם משפחתי לפני חודש,השירות מעולה, האוכל לא פחות. מקום מסודר ונקי. אשמח לחזור לאכול במקום

עוד פרטים
הוספת תגובה