נגישות
נגישות

קפה קפה הכרמל חיפה - cafe cafe ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

14 ביקורות וחוות דעת על קפה קפה הכרמל חיפה

אביגיל - תמונה
אביגיל 288 ביקורות
טרי וטעים
5.0
23/09/17

בשישי בבוקר הזמנו קפה ומאפה אני לקחתי מאפה חמאה ובעלי מאפה שוקולד עם קפה אילן ממש טעים המאפים היו טריים

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגיתו'ש  - תמונה
חגיתו'ש 101 ביקורות
בית קפה ברמה גבוהה עם אוכל מגוון וטעים.
4.8
06/01/17

בית קפה מסעדה שנעים לחזור אליו. ישבתי עם בנזוג, משפחה וחברות. תמיד היה טעים, שירות לרוב אדיב ומפנק לצד מקצועי. אכלתי מנות פסטה, סלטים, ארוחות בוקר שונות, והתענגתי לאחרונה במיוחד על... ארוחת בוקר טבעונית. ממש להיט! בריאה, מגוונת, טעימה, עשירה. מפתיעה אפילו. המחיר קצת יקר אבל מניחה שגם חומרי הגלם. חברתי טבעונית וממש הייתה מרוצה. גם המאפים והמשקאות החמים והקרים שם משובחים. חשוב לי להדגיש שהשירות גם מאוד חשוב וכשיש מלצרים/ות נעימים ואדיבים החוויה משתפרת. לפעמים יש חבר'ה שפחות איכפת להם וחבל. בסך הכול בית קפה מסעדה ברמה גבוהה באזור מרכזי בקרית חיים שאפשר בקיץ לשבת בחוץ בכיף ליהנות מאייס קפה או משקאות קרים אחרים ובחורף ליהנות בפנים עם ארוחה חמה ומשקה חם. ממליצה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 77 ביקורות
נחמד
4.0
24/11/15

המקום מאד נעים, כיף לשבת שם והשירות מאד טוב. פסטה כתומה זה במילים אחרות שמנת בטטה והטעם דומה לכל פסטה כזו במקומות אחרים, אין משהו יוצא דופן. סלט חלומי, גם היה טעים, אבל שוב- לא משהו... מיוחד. האוכל סה"כ טעים, אבל לא משהו מיוחד. עדיין מאד נעים לשבת שם וייתכן שיש מנות יותר מיוחדות בתפריט

עוד פרטים
הוספת תגובה
zema - תמונה
zema 75 ביקורות
ארוחת בוקר בקפה קפה
4.3
18/09/15

הלכתי לפני שבוע עם בן זוגי לקפה קפה והזמנו "ארוחת בוקר פרימיום" הכל היה טעים מאוד ומספיק בהחלט ל3 אנשים ולא רק לזוג. הארוחה כללה 2 חביתות לבחירה, פלטת ממרחים, סלט אישי לכל סועד, מבחר... לחמניות חמות וטעימות ולקינוח שתייה חמה וופל בלגי! שילמנו "בגיפט קראד" של ישראכרט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rinat - תמונה
Rinat 2 ביקורות
מסעדת קפה קפה באחי אילת בקרית חיים
5.0
02/01/15

אני מבלה הרבה במסעדות, וקפה קפה היא בין המסעדות הטובות ביותר שאכלתי. השירות שם מעולה, מהיר מאוד. המחירים שם סבירים. האוכל שם ממש מעולה!!! שווה כל שקל

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוראל פדידה - תמונה
אוראל פדידה 11 ביקורות
חוות דעתי על המקום
5.0
24/08/14

ישבנו כ-20 איש לשולחן גדול בערב חג השבועות. פשוט כל מה שהזמנו היה מעולה בכמות הוגנת ביחס למחיר ובטעם טוב וטרי! השירות היה זריז, מקצועי ומעולה וחסר ביקורת! פינקו אותנו גם בקינוחים על... חשבון הבית! חייב לציין כי היינו בערב חג השבועות והמקום היה עמוס ולמרות הנתון הזה עדיין זה לא פגם בדבר! זה מקום שאשמח לחזור! ממליץ על המלצרית ליז דהן שנותנת שירות מכל הלב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
zema - תמונה
zema 75 ביקורות
סביר ולא יותר
2.8
12/07/14

למרות האוכל הטעים האוירה לא נעימה. תמיד צפוף והמלצרים לא מקצועיים. למי שרוצה לשבת לקפה או סלט כדאי להזמין מקום שלוש שעות מראש!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אייל - תמונה
אייל 19 ביקורות
חרק באוכל וחוסר רגישות ושירותיות של הצוות
1.0
09/10/12

אספר את הסיפר בקצרה בו לצערי חווינו חוויה לא ככ נעימה בלשון המעטה. אציין שאנו יושבים רבות בבתי קפה , זהו הבילוי המועדף עלינו. ישבנו אני ועוד 3 אנשים, סך הכל 4 לאחר שהמתנו מספר דקות... בכניסה. ביקצרה אספר שהזמנו 4 משקאות ועוגה שנקראת עוגת ביסקוויטים. שלא לתשומת ליבם של הצוות שהוציא לנו את העוגה, יצאה לנו העוגה עם משהו שלא אמור להיות בעוגה, והמבין יבין, בחלקה העליון של העוגה. בקצרה אספר כי נידהמנו לקבל בחשבון את העוגה שהרי ברור שמדובר במצב לא נעים בו מצאנו את עצמנו מתעמתים עם מלצרית שענדה משקפיים, מדוע אנו לא מבינים למה עלינו לקחת אחריות על הפאשלה שקרתה מצידכם. המלצרית אמרה כי לא חוייבנו על הקצפת דבר שממש לא סיפק אותנו וביקשנו לדבר עם אחראי המשמרת. גם האחראי שניגש לשולחן ברגע הראשון שניגש לשולחן במקום להיתנצל ולברר מה קרה, התחיל להגיד מדוע הוא לא רוצה לבטל את העוגה. הרי שאנו קראנו לו על מנת שיקשיב לנו ולא ההפך. הופתענו לשמוע ממנו שלדבריו הדבר שלא היה אמור להיות בעוגה היה שם במקרה דבר שלא היה ברור לנו, כיוון שאם אותו אחראי ראה זאת מדוע הינו הגיש לנו את העוגה. שיש לציין שללא תשומת ליבו של אחד הסועדים היינו אוכלים את העוגה עם הדבר שלא היה אמור להיות בה שאותו גילינו לאחר ביס 1 שנאכל מהעוגה. בקיצור חשנו כאילו הטעות הייתה שלנו והיינו צריכים להיתגונן גם מול במלצרית וגם מול האחראי או המנהל שניגש אלינו והפגין חוסר הבנה מוחלט. אנו מאוד אוהבים את הרשת והיה לנו קשה לראות חוסר רגישות שכזה כשמדובר ברשת שחלק מסניפיה כשרים ודוגלים ברמת שירות גבוהה. בקיצור לא נשוב לשם ולא נמליץ לחזור גם לאף אחד שחשוב לו ניקיון בכל הקשור לאוכל

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה 9 ביקורות
אוכל מעולה!
4.0
25/09/12

היינו בקפה קפה בקרית חיים מספר פעמים, בדרך כלל אנחנו מזמיני ארוחת בוקר זוגית/ סלט מוקפץ/ מנת המיוחדים. האוכל תמיד מעולה, השירות טוב. מחירים סבירים- לא זול אבל סטנדרטי לבית קפה. מומלץ... בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה