נגישות
נגישות

קפה קפה - cafe cafe ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על קפה קפה

כוכב הצפון - תמונה
כוכב הצפון 2 ביקורות
אוירה נעימה שירות אדיב
4.5
30/04/16

אכלנו בשבת בצהריים, אוירה נעימה כפרית, שירות מאוד אדיב מחיוך המלצרים מאוד ניסו והשתדלו לרצות ומעבר לזה, המנות טעימות מאוד. קצת יקר... ממליצה בחום, בהחלט נחזור לשם שוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעלי - תמונה
יעלי 69 ביקורות
אנחנו נהננו!
4.0
05/02/15

הושיבו אותנו בחוץ בפינה כייפית עם ספות נוחות הזמנו ארוחת בוקר זוגית ובייגל טוסט. האוכל הגיע מהר ו היה טעים מאוד היתרון הגדול של המקום הוא במיקום ליד מדשאה וגן משחקים ו הילדים יכלו ללכת... להשתולל בזמן שאנחנו נשארנו להנות מהקפה ( :

עוד פרטים
הוספת תגובה
נגה - תמונה
נגה 2 ביקורות
אכזבה רבתי!
2.0
17/10/14

היינו היום בארוחת בוקר בקפה קפה. אני לא רושמת ביקורות בדרך כלל אבל הפעם לא יכולתי שלא. הזמנו שקשוקה איטלקית וארוחת בוקר בסגנון קפה קפה. השקשוקה היתה תפלה ומיימית והרגישה כמו שתי ביצים... שבושלו במיץ עגבניות דלוח. רק מעט גבינת מוצרלה ועלה בזיליקום העידו שמדובר בשקשוקה "איטלקית". גם החביתה עם הירקות שהזמנתי היתה תפלה באופן מרגיז. (קצת תבלינים, קצת עשבי תיבול היו עושים הרבה). לחם הפרנה שליווה את השקשוקה היה לא טרי והסלט הירוק ברוטב תפוזים היה מתוק ובלתי אכיל. מנהל המשמרת והצוות היה אדיב וניסה לפצות אבל - זו היתה נפילה ולא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
קפה קפה
3.0
02/08/14

קפצנו עם עוד זוג חברים לקפה קפה ביום שישי בבוקר. הלכנו על ארוחת הבוקר הרגילה של המקום שהייתה בסדר. אמנם לא ענקית אבל בהחלט סבירה. הטחינה שלוותה עם הלחמים הייתה נהדרת וגם הלחמים בעצמם.... שאר המטבלים היו לא יותר מסבירים. מיץ הגזר הסחוט טרי בהחלט הציל את המצב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Raz - תמונה
Raz 14 ביקורות
שבת בבוקר קפה ועוגה לכל המשפחה
3.0
07/12/13

המיקום על הגן נעים, אך העיצוב בפנים די מקושקש. הקפה טעים והקינוחים נחמדים, אך לא יותר מזה. השירות נעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Marianna - תמונה
Marianna 3 ביקורות
שירות אישי
4.5
28/06/12

רציתי להפתיע את אחותי שעובדת באיזור ולשלוח לה קפה+מאפה בבוקר. התקשרתי לבית קפה ובחורה בשם שחר נתנה לי שרות מעולה: למרות שסוג השירות כזה לא מקובל בבית קפה היא הבינה אותי ,קיבלה הזמנה,... הוסיפה על חשבון הבית פריט קטן שישמח את המקבל. המשלוח היגיע מיד. תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירון - תמונה
ירון 13 ביקורות
סביר
2.8
31/03/12

ישבנו במסעדה בשעות הצהרים. המסעדה היתה עמוסה מאוד דבר שהורגש בשירות איטי. כמו כן מנה שהוזמנה "נשכחה" והגיע באיחור רב. לטובת העניין חשוב לציין שקיבלנו פיצוי מבעל הבית. סה"כ יחס חיובי... ואוכל טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה