נגישות
נגישות

ביסטרו 60 (קדם) ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על ביסטרו 60 (קדם)

tomerb33 - תמונה
tomerb33 מבקר מתחיל
4.7
30/07/11

אני ואשתי חגגנו שם את יום ההולדת שלי ואנחנו לא מצטערים לרגע על הבחירה!! מקום קטן ונעים מאד, אוכל שהוא פשוט חוויה אדירה של חושים וטעמים, האוכל החזיר אותנו שנים אחורה למסעדות דרוזיות... משובחות בגליל!  לצערי, לא הספקנו לקחת את שמו של מי שאמון על התבשילים ב "ביסטרו 60" אבל צריך לנשק את הידיים שלו! למנות ראשונות בחרנו בחציל הבלאדי שלהם יחד עם ה"ספיחה" שזו גרסה מאד מעודנת ודומה ל"לחמעג'ון" והיה פשוט תענוג!! למנות העיקריות לקחנו את הקבבים האלוהיים, יחד עם המקלובה (או מעלובה) שפשוט אין מילים לתאר!!  אני בטוח שנגיע לשם שוב, לטעום את הממולאים ואת שאר המטעמים שיש להם להציע!לסיכום - שירות ברמה גבוהה, ואוכל שפשוט משאיר לך טעם של עוד ועוד בפה!! להעביר שעתיים-שלוש בכייף!! אז למה אתם מחכים??

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיקי - תמונה
מיקי מבקר מתחיל
2.3
09/07/11

לא משהו. הכל בינוני . שירות איטי ולא מוקפד. מתאים לארוחה ביומיום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דן - תמונה
דן מבקר מתחיל
4.3
15/02/11

מתאבני הטאפאס בשרו טובות אולם קדירת פירות הים, שהוגשו בטאג'ין החרסינה הלבן בלווית הלחם המהביל - הכתירו מבחינתנו את קדם 60 כחידוש המרענן והמענג ביותר בנוף הקולינרי של יפו. השרות האדיב... והחיכני של הבעלים מישל וצוותו חברו לתענוגות החיך והשלימו את הנאתנו בפנינה גאסטרונומית זו הנחבאת אל הכלים במפגש השכונה המארונית ורחוב קדם הנודע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/01/11

מקום ייחודי וקסום הייתי עם בן זוגי אכלנו ספיישלים (עופיון ללא עצמות וברווז על פירה ברוטב יין מרסלה ותפוחים) האוכל סוף הדרך ברמה מאוד גבוהה. בטוח נחזור לטעום את שאר המנות המגרות ולשאול... על עוד ספישלים היה שירות אדיב וחם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/11/10

הגענו לביסטרו 60 ביפו לארוחת בוקר. האווירה מדהימה, שקט מופתי. 5 דקות ממרכז ת"א!!!!!! באמת פנינה

עוד פרטים
הוספת תגובה