נגישות
נגישות

ויטרינה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

33 ביקורות וחוות דעת על ויטרינה

Noycha - תמונה
Noycha 65 ביקורות
הכי כיף לחזור לאכול המבורגר בויטרינה כשאתם בת"א!
4.3
20/06/19

כשאתם בתל-אביב, אל תפספסו לשבת בבר של ההמבורגריה המדהימה הזו ונהל דיאלוג קצר עם עובדי הפס החם! משקה המלון-לואיזה הוא הטוב ביותר מכל השלושה שיציעו לכם ותראו במכונות שמאחורי הקופאי/ת,... ההמבורגר הרגיל פשוט נהדר (ולדעתי מעט בגודלו!) וניתן לבקש יותר מכל תוספת חינמית שתיכנס אליו. הצ'יפס חצי-חצי נהדר (בטטה ותפו"ד [יש לציין שהתפו"ד אפילו טוב מהבטטה ומזכיר בגודלו ובצורתו צ'יפס של מקדונלדס]) ויש קטשופ סלק נהדר שבא בצד אבל בתכל'ס, לא הכי צריך כשההמבורגר כזה עסיסי. האווירה בישיבה בפנים תמיד שמחה עם מוזיקה עכשווית, צעקות וצחוקים מכיוון העובדים והשירותים בסדר. המחירים קצת גבוהים אבל אולי אלו המחירים הסבירים להמבורגריות בתל-אביב..מצד שני, אכלתי במחיר כזה המבורגרים בגדלים יותר גדולים אז אין לדעת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
בסדר
3.0
20/06/18

הגענו לעיר הגדולה תל אביב בעקבות יום הולדת וחברים המליצו על ויטרינה. המחיר לא זול. עד הגעת האוכל עבר זמן. ההמבורגר בסדר. לא להתעלף כדי הביטוי. הציפס ירקות היה טעים ושונה. סהכ בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי 4 ביקורות
שווה לחכות
4.8
02/04/18

המבורגרים וציפס ששווה לחכות להם. האוכל כל כך טעים שהמסעדה מפוצצת ויש תורים. אין שירות לשולחנות אלא מזמינים בויטרינה. שיטת השולחנות החמים והסועד הבא נושף בעורפך. האוכל מצדיק את האי... נעימות הקלה. מומלץ מאוד. כ- 60 שקלים להמבורגר ציפס ושתיה קלה. לא יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
סוף של נקניקיה
3.8
02/12/17

אחרי הצגה בקאמרי התחשק לנו לנשנש משהו טעים ואז נזכרנו שעוד לא פקדנו את הסניף שהועתק לאבן גבירול 54. לא היה קשה לזהות את המקום לפי התור הארוך שהיה למרות שהשעה היתה 23:30, חיכינו כחצי שעה... עד להזמנה ואז כחצי שעה נוספת לאוכל. מזל שהאוכל טעים. הזמנו המבורגר עם גבינת ברי אגוזי מלך וריבת שזיפים שהיה לא רע בכלל, נראה לי שההמבורגר עצמו פחות מעניין מאשר ריבת השזיפים שמשדרגת אותו (62 שח להמבורגר עם ציפס ושתיה קלה) מה שכן הציפס המגניב נשאר - ציפס עם גרידת לימון ועשבי תיבול שמקפיץ אותו כמה דרגות למעלה. בנוסף הזמנו נקנקיה של בשר לבן עם אגוז מוסקט שהיא בעייני היתה גולת הכותרת של הארוחה. הנקניקיה פשוט מעולה בשילוב עם חרדל וכרוב כבוש ...כמעט וההי שווה לחכות שעה בשביל זה. בטוח נחזור אבל נצטרך לחפש את השעה בלי התור

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alexandra Sasha - תמונה
Alexandra Sasha 12 ביקורות
מאכזב במקצת
2.8
23/06/16

הכל היה בסדר חוץ מהאוכל,אחרי המתנה להזמנה! של כעשרים דקות,הבחורה שלקחה את ההזמנה הייתה מאוד אדיבה.הזמנו טייק אווי,היא שאלה אותי האם מדיום זה בסדר ואמרתי בפירוש שלא-מדיום וול פלוס!היא... אמרה שזה ייקח קרוב לעשרים דקות אז תוך עשר דקות היה מוכן.הצ׳יפס העלה ריח נפלא, ואחרי ציפייה ארוכה להמבורגר ששמענו רבות עליו- הגענו הביתה לאכול.(אחד עם גבינה אחד בלי).שניהם נאכלו רק מסביב כיוון שהבפנים היה חי לחלוטין,הקציצה עבה מדי ופשוט לא טעימה-במיוחד כשאנשים לוקחים טייק אווי שימו לב יותר-כי ללקוח אין אפשרות לבקש עוד על האש.לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
bina.rot - תמונה
bina.rot 58 ביקורות
ההמבורגר הכי טוב :)
4.3
01/06/16

אין כמו ההמבורגר של הויטרינה מסתבר. מזכיר מאוד מאוד המבורגר של ניו יורק, רמה מאוד גבוהה! הצ'יפס נורא טעים - מוגש עם לימון אומשהו הדרי.. פשוט מפתיע וטעים לאללה. קשה לתפוס מקום :) אין... הרבה מקום.. אבל זה כזה סטייל הכיסא החם. מסתדרים בסוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Livnat - תמונה
Livnat מבקר מתחיל
המבורגר מפוחם ושרוף
2.5
21/10/15

באנו מלאי ציפיות ויצאנו מלאי אכזבות! ההמבורגר המהולל היה שרוף ומפוחם! ממש לא טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף - תמונה
אסף 6 ביקורות
מקום מדהים!
4.8
21/07/15

לא האמנתי כשחברים שלי סיפרו לי על המקום ולכן לא פיתחתי ציפיות - אבל ויטרינה מפתיעים בגדול! לדעתי אין מתחרה לטעם הייחודי של ההמבורגר והתוספות שעליו, לא בתל אביב בכל אופן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
המבורגר מעולה
2.8
15/07/15

הזמנתי את הבאטלר - המבורגר הדגל של המקום, בגרסה הגבינתית שלו בארוחה. הארוחה הגיעה עם צ'יפס - טעים אבל לא מטורף כמו שציפיתי. ההמבורגר הגיע עם 2 גבינות מעליו, וריבת בצל. טעים, אחלה ירקות... ואחלה לחמנייה, והרטבים מעולים. מומלץ למי שיש לו סבלנות לחכות הרבה זמן (גם בשביל להזמין וגם בשביל לקבל את המנה). בנוסף, בד"כ אין מקום ישיבה. 65 שקלים לארוחה - לא מחיר הכי זול שיש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
אחד ההמבורגרים
3.8
30/06/15

בוויטרינה אכן יש המבורגרים מצוינים, בעלי טעם מיוחד ושונה בבירור מרוב ההמבורגריות שאני מכירה. בגרסה הצ'יזית אין די גבינה לטעמי, אבל התוצאה הכוללת עסיסית ומושקעת, והלחמניות טריות וטובות. ... הצ'יפס עליו מדובר רבות סבל במקרה שלי מעודף מלח, וזה קצת הרס. מומלץ לקחת דיל של ארוחה. שימו לב שההכנה אורכת יחסית הרבה זמן- אבל שווה את ההמתנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה