נגישות
נגישות

צ'מפיונס בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

52 ביקורות וחוות דעת על צ'מפיונס בר

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
22/11/08

מזמן לא ישבנו בנחת ובכייף במסעדה כל כך רגועה התלבטנו אני ואישתי מה להזמין???ובהמלצת מנהל המסעדה הזמנו מנה ראשונה טאפסים שהיו מעולים ויפים לעין "שחבל לאכול אותם" .אח"כ הזמנו בהמלצתו... סטייק אנטריקוט שהיה גם הוא מעוצב יפה וטעים.לסיום הקינוח היה מהמם - סורבה קייציתודה לשף למנהל המסעדה והמלצרים .ישר כח!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן ואבנר - תמונה
מורן ואבנר מבקר מתחיל
4.0
20/11/08

ביום חמישי ישבתי עם בעלי לארוחת ערב במיסעדת המלון וכאחת שהבילוי השבועי שלה הוא במיסעדות אני רוצה להגיד שלא ציפיתי לרמה כזאת של אוכל ממש הכל היה טעים וברמה גבוה מאוד ומעוצב מאוד אומנם... בשירות עוד יש מקום לשיפור אבל שורה תחתונה אני בטוחה שאחזור ואני ממליצה לכולם לבקר במיסעדת המלון

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
14/11/08

ביום שישי ישבנו כמה חברים במסעדת הצ'מפיונס שבמלון כפר המכביה. כן גם אני לא האמנתי שאני אמצע כזו מסעדה בתוך לובי של מלון ברמת גן. טוב לדעת שליד הבית יש מלון כזה מפואר ובלובי המלון מוצעת... מסעדת בשרים ברמה גבוה מאוד אני וחבריי נהנו מאוד מהאוכל אומנם האווירה הייתה קצת קרה אבל האוכל באמת שחימם אותנו. אני ממליץ בחום ללכת כזוג או כקבוצה גדולה. היה ממש כיף אני וחבריי בטוח נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רמי - תמונה
רמי 2 ביקורות
4.7
08/11/08

לפני כשבועיים נפגשנו לארוחת צהרים 10 חברים שאוכלים כפעם בחודש יחדיו בכל מיני מקומות. נהננו מאוד מהאוכל, האוירה והשרות ונחזור פעם נוספת ונמליץ גם לאחרים. הערה: רצוי להוסיף חמוצים/חריף... עבור אלה שאוהבים זאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/11/08

כאחד שסועד בהרבה מסעדות הופתעתי לחלוטין מהארוחה במסעדה החל ממנות ראשונות - במיוחד הסיגר ממולא בשר כבש - האנטריקוט בעיקרית מעולה ונימוח והקינוחים מיוחדים והמחיר לא בשמיים בכלל אווירה... שקטה הכלים מפוארים ושירות חייכני ומקצועיממליץ בחום רב על המסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/11/08

בתור שף שראה וחווה מאות מסעדות בכל הרמות בארץ ובעולם מסעדת צמפיונס ריגשה אותי במיוחד בכך שהיא מסעדה מאתגרת ויחודית עם מנות שיוצרים משחקים ארכיטוקטוניים יחודיים על החך וכמוכן על הצלחת... המנות הראשונות היו מוגשים בצורה מוקפדת עם שילוב טעמים מופלא של מוצרים איכותיים שמוגשים במהירות וללא עיכוב למרות שהסעדה היתה מלאה המנות העיקריות היו בכיוון המטבח האסייתי עם נגיעות ישראליות של שף מאוד מוכשר שעושה עבודה מופלאה ויצירתית אני לא רוצה להרחיב על המנות האחרונות בכדי להבין וללכת ולטעום ולהתרגש ממטבח עילי שנותן עוד אפשרות מצוינת למטבח גורמה גם שהוא נמצא בתוך מלון ממליץ בחום לחוות אירוע קולינרי חוויתי ולהנות מכל רגע ניר אבוטבול

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/11/08

אני וחברתי מנויות בחדר כושר של הכפר.... ולפני שבועיים החלטנו לפנק את עצמנו אחרי האימון.... הגענו אל המסעדה וכל קלוריה במנה הייתה שווה!!!! למנה ראשונה לקחנו בצק שממולא בבשר ולעיקרית... אני לקחתי סטייק וחברתי לקחה דג!!! היה כל-כך טעים!! הסטייק הגיע עם ציפס אשר מטוגן בצורה כל כך טעימה!!!! ממליצה בחום על האוכל והמקום!!!! זאת אומנם לא מסעדה בתוך תל-אביב אבל שווה להגיע ולראות!!!!! נ.ב: השף של המסעדה ניראה טוב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עירית - תמונה
עירית מבקר מתחיל
4.7
29/10/08

בתור קרניבוריות ידועות.....אין מילים ! מזמן לא אכלנו כזה סטייק טוב - ומי היה מאמין מסעדה כשרה? בבית מלון? המשיכו כך,בטוח נחזור.. ממש תענוג גדול !

עוד פרטים
הוספת תגובה
בן דור - תמונה
בן דור 2 ביקורות
4.0
27/10/08

כבר מזמן לא הגעתי למסעדה מבלי לשבור ת'ראש בעינייני חניה.. נוח להגיע וחניה חופשית בשפע. המקום , התפריט . השרות - הפתעה אמיתית טעמים נפלאים , כלי ההגשה והשרות ברמה גבוהה. הטעם של הגיוזה ,... הפילה בקר וקינוח האטאייף - מדהים! מסעדה שנחזור אליה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
26/10/08

הגעתי למקום במקרה ולא ידעתי מה להזמין אז ביקשתי מהמלצרית שתמליץ לי והיא מיד קראה לשף שלום שהמליץ לי בחום על סטייק האנטריקוטאני בחיים לא מסיימת סטייק אבל זה היה מדהים אני ממליצה לכולם... לנסות. אני מאוד הופתעתי

עוד פרטים
הוספת תגובה