נגישות
נגישות

צ'מפיונס בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

52 ביקורות וחוות דעת על צ'מפיונס בר

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
19/01/11

אוכל מדהים.חוויה קולינרית חד פעמית.מנות ראשונות מדהימות.קבב טלה משובח מומלץ בחום.ניכרת ידו של שף מוטי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
28/11/10

ביקרתי בצ'מפיונס לפני כשבוע ימים הלכתי אם אשתי בערב קיבלתי שולחן במרפסת של המסעדה הכל היה מואר בנרות סוף סוף מרפסת בלי רעש ועשן של רכבים. הזמנו כמה מנות ראשונות שהפתיעו מאד בטעמם... ובעיצובן לעיקרית קיבלתי סטייק אנטריקוט שלא מבייש מסעדות שף בעולם אישתי לקחה ספיישל דג ים שהוגש כל כך יפה שהיא אפילו צילמה את המנה. באמת מומלץ בחום אנחנו בתוך שנחזור. תודה לשף ולצוות המלצרים תמשיכו כך אתם באמת צ'מפיונס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/06/10

מסעדה משובחת ברמה עולמית האוכל משגע, השירות מושלם והשף שלום - הכי טוב בארץ חוזרת שוב ושוב ותמיד מופתעת ומרוצה כיף אמיתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
הדר - תמונה
הדר מבקר מתחיל
4.0
03/05/10

שלום לכולם אני הדר ואני ממליצה לכולכם לא לחשוב פעמיים וללכת לצ'מפיונס ולאכול את מנת הסטייק אנטריקוט שלהם הוא פשוט חוויה קולינרית שאין כמעט בשום מקום בארץ ובטח שלא במקומות כשרים . מומלץ... בחום . נ.ב גם המנה של הגיוזה אליפות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/04/10

אני מכיר את המסעדה מיזה כשנה וכל פעם אני מופתע ומיתרגש מחדש בימי הקיץ שבערב נעים לשבת בחוץ במרפסת החלומית של המסעדה אפשר ליהנות מיבשרים שפשוט גורמים לחוויה כמו מנת האנטריקוט 350 גרם עם... הרוטב המדהים ושיני השום שפשוט נמסים בפה .וכמובן כוס יין משובח ואז תגידו לי מה עוד יכול לבקש הבנאדם.יישר כוח לכל הצוות ובמיוחד לשף ולצוות המטבח כולו שעושה עבודה ניפלאה .מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעקוב - תמונה
יעקוב 4 ביקורות
1.7
14/03/10

מיקום- לא יעזור כלום זה לובי של מלון וההפרדה מהלובי מגוחכת, גסה ולא נעימה .אוכל- מנות נדיבות אבל לא טעימות. האמפנדוס קשות ויבשות ,הצ'יפס עלוב , ההמבורגר סתמי, והסטייק- גדול (פיזית) אבל... ממש ממש לא! הקינוחים- סורבה- ממש מרגישים את החורף השלם שעבר עליו במקפיא מאז יצא ממפעל גלידות לא איכותי ..לפחות הסופלה היה בסדר, אבל הגלידה שהוגשה איתו- עשתה מסלול ביחד עם הסורבה. בקיצור- אכזבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
05/03/10

אכלתי כמה פעמים. מקום טוב. מאד מומלץ. לשלום גניש יש את הסלומון הכי טוב בארץ. עלו והצליחו. גם אספרגוס טוב יש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
04/03/10

'קפצנו' לצ'מפיונס כדי לבדוק אם המחמאות שנתנו למסעדה נכונות. תכננו ל'חטוף' משהו קטן אבל ברגע שהתיישבנו הבנו שאנחנו גם רוצים לאכול שם. מנות הפתיחה והעיקריות היו טובות עם מחירים הוגנים... ושרות זמין וידידותי. ללא ספק נחזור לשם ובפעם הבאה בהרכב משפחתי מלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.7
31/12/09

קבוצת הקט-רגל והמעודדות של ישראייר מודים מקרב לב למסעדת צ'מפיונס על האירוע שאירגנה לנו בתאריך 30/11/09, בהמלצת מר גל דדוש.תודה מיוחדת לשף שלום גניש על ארוחת ערב מושקעת וטעימה ועל דאגתו... האישית שלא יחסר דבר משולחננו.כמו-כן לצוות המלצרים שהעניקו לנו שרות אדיב ומהיר למילוי בקשותינו ודאגו לשדרג את האוירה במקום כדי שנרגיש שהמקום לערב זה הוא שלנו בלבד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
29/12/09

השבוע בקרתי במסעדה בפעם ה 20 !!!! תמיד טעים, תמיד נעים, שירות מקצועי ואדיב, מחירים הוגנים, ותמיד כייף לשמוע מחברים שמגיעים בפעם הראשונה למסעדה, וואלה שחקת אותה,,, איך לא ידענו שיש לנו... מתחת לאף מסעדה כל כך טובה ואיכותית. !!!! אגב חנייה נוחה ונגישות קלה למסעדה. בנצי

עוד פרטים
הוספת תגובה