נגישות
נגישות

אינדיאנה גריל בר - INDIANA ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

76 ביקורות וחוות דעת על אינדיאנה גריל בר

מיכאל ר - תמונה
מיכאל ר 18 ביקורות
2.6
13/10/11

המסעדה ממוקמת בחורשה והמקום מעוצב מאוד יפה ונעים. המנות קצת מאכזבות - בחלק מהמנות התוספות היו קטנות עד כדי מוגחכות, בשרימפס היו מחושים והוא היה חריף יתר על המידה (נכון, מצוין שהמנה... פיקנטית, אבל היא מאוד מאוד חריפה). בגדול, מקום נחמד, אוכל סבבה, אווירה טובה ונעימה, מתאים לילדים ולמשפחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mila - תמונה
mila מבקר מתחיל
2.0
10/08/11

אנחנו ביקרנו במסעדה מספר פעמים. חייבים לציין ששטח שבו המסעדה ממוקמת מדהים ומתופח. זה עוזר אם מבקרים במסעדה עם ילדים קטנים. לצערנו, בביקורים האחרונים הרגשנו ירידה גם ברמת השרות וגם ברמת... המנות. הביקור האחרון שלנו (בחודש יוני) היה מאכזב עד מאוד. רמה כללית של המנות היתה בינונית ולא יותר. אחד מהמנות שהוגשו הייתה לא לטעמינו מבחינת ביצוע וביקשנו להחליפה. לא ניגש אלינו אחד מבעלי המקום. המלצרית אחרי פנייתנו נעלמה לזמן מה וחזרה עם הצעה להחליף את המנה אך לקחת בחשבון שאם בוחרים במנה זולה יותר נחויב בסכום של המנה הנוכחית. ביקשנו להחליף את המנה בכול זאת למנה דומה רק עם רוטב שונה. המנה שהוגשה שיינית חייתה עם רוטב אחר אך עם טעם לווי חזק של הרוטב הקודם. קיבלנו רושם שהשתמשו באותה מנה רק החליפו רוטב על שרידים של הרוטב הנוכחי. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/07/11

טוב, ראשית אני מציינת שהייתי בסוף 4/11 אבל הזיכרון אינו עוזב אותי!! ולא יכולתי שלא לכתוב משהו.. אני רוצה לציין שהאוכל היה פשוט מעולה כל כך טעים וטוב! המנה הייתה מכובדת וגדולה, מעוצבת... ואסטתית. השירות נהדר המלצרים עירניים ונעימים. האווירה כה נעמה לי ולבן זוגי. ולשם כך אתם בהחלט ראויים לשבח!! תודה על חוויה קסומה כמו זאת. ענבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
25/05/11

אכלנו במסעדה ביום שישי ומאוד נהנינו!! היו הרבה אנשים עם ילדים, ומה שמצא חן בעיניי זה שיש גן משחקים מאוד גדול והילדים לא משתוללים בתוך המסעדה. המנות היו מאוד טעימות ומוגשות בצורה אסטטית... ומעוררת תאבון! אני חייבת לציין שהתמונות של המנות המומלצות שהעלתם לאתר לא מטיבות עמכם. הן נראות קטנות ויחד עם הביקורות באתר על גודל המנות הקטנות, באמת נוצר רושם שהאוכל לא שווה את הכסף. אז לכל מי שלא בטוח, המנות מספיק גדולות, והבחלט שווה לבוא לטעום!! ללא ספק אחזור שוב למסעדה בעתיד!בשורה התחתונה היה טעים! המלצריות עשו את העבודה שלהן והייתה אווירה שמזמינה לחזור למקום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה 2 ביקורות
1.7
25/04/11

המסעדה מעוצבת ומזמינה עם אווירה טובה, אך מאוד מאכזבת. כשהגענו ביקשנו לראות תפריט, המחירים סבירים יחסית לבשר אך גודל המנות לא רשום, כששאלנו את המנהל או האחמ"ש שהיה שם הוא אמר "אתם תצאו... שבעים מאוד, אל דאגה". כשהאוכל הגיע, האכזבה היתה קשה מאוד - המנות היו קטנות למדי, התוספת לא היתה מבושלת, והשירות היה מאכזב - לא הרגשנו שלמישהו היה אכפת מאיתנו. אנחנו בוודאות לא נחזור לשם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דיאנה - תמונה
דיאנה מבקר מתחיל
3.7
10/04/11

המקום יפה ביותר. נוף מקסים מהחלון ומדשאות מחוץ למסעדה. כל המנות שהזמנו היו טעימות ללא יוצא מין הכלל ובמחירים הוגנים. הכל היה נהדר לולא השירות המזעזע. שירתו אותנו מספר מלצריות ואף אחת... מהן לא חייכה ולא נתנה שירות כמו שצריך. קיבלנו קנקן מים ללא כוסות- אותן קיבלנו לאחר שביקשנו פעם רביעית. את תפריט הקינוחים ביקשנו 3 פעמים. גם כדי להזמין את היין היינו צריכים להיתחנן. המלצריות ממהרות ולא קשובות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/03/11

הכל היה מעולה!!! המקום יפה ופסטורלי, נהיננו מישיבה בגינה ביום יפה. השרות אדיב, מקצועי ומנומס והאוכל מצויין, מצויין, מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
04/03/11

אני היתי עם אשתי והופתעתי ממה שהוגש וזה הפוך למה שאמר עראידה מאהר האוכל היה מפתייע והשירות היה בסדר גמור ו הכל היה מסודר כנראה שיש הנהלה חדשה וגם המחיר נורמלי מאוד וזה כמעט חינם למה... שהוגש אני מודה להם מכל ליבי . יוסי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anton - תמונה
Anton מבקר מתחיל
4.7
21/02/11

מקום מ-צ-ו-י-י-ן אין מילים לתאר אתם חייבים לבקר שם כדי להבין במה מדובר!מומלץ בחוםםם ממש גן עדן!! מר. שף עראידה מאהר כנראה אתה קצת מקנא במסעדה הזאת כי לא היה לך שם סיכוי לעבוד שם או... להתחרות בהם, וכנראה לא ביקרת במקום באמת כי אחרת הלשון שלך לא הייתה לומר דברים כאלה מרוב שהאוכל שם פינק אותה!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
20/02/11

הגענו בשישי בערב , המסעדה היתה מלאה וזה לא פגע בשירות ובאיכות של האוכל . סה"כ אוכל מאוד טעים אוירה נחמדה ושירות מקצועי ומפנק 

עוד פרטים
הוספת תגובה