נגישות
נגישות

אינדיאנה גריל בר - INDIANA ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

76 ביקורות וחוות דעת על אינדיאנה גריל בר

Yamit - תמונה
Yamit מבקר מתחיל
מומלץץץץץ בחום
5.0
06/08/16

מקום קסום, שליו, רגוע ופסטורלי מאוד שירות אדיב מנות יפות וטעימות מאוד ובטוב טעם מחיר ממוצע למנה סביר מאוד,גודל מנה בהחלט שווה את המחיר , מקום מומלץ למה שמגיעים עם ילדים כי יש שם מרחב... פתוח עם גן משחקים ונדנדות ,נהיננו מכל רגע בהחלט נחזור לשם בקרוב מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anda - תמונה
Anda 11 ביקורות
בינונית
3.5
23/07/16

מסעדת שף. מקום יפה. מרווח, שולחנות בגדלים שונים מתאים לכל מיני אפשרויות. מוזיקה נעימה אך חוזרת על לעצמה ובפעם השלישית זה כבר היה מיותר - למה לא לגוון? לגבי האוכל - למרות שזו מסעדת בשר... לקחנו סלט ודג. התפריט מאוד מגוון ולכן נראה מאוד מבטיח. במציאות הסלט בריאות היה טוב ונדיב אבל הגיע ללא לחם. לחם הגיע בנפרד עם ממרחים. לחם לבן שלא ניתן להחלפה . הממרחים היו טעימים. הטורטיה סלמון היתה כל כך לא טעימה שביקשנו להחזירה למטבח. הדג לברק בא עם רוטב טעים אבל התוספת היתה פלפל קלוי שלא היה טעים ומעט תפוחי אדמה קטנים שנראו מבושלים במים למרות שהיה כתוב שזה אפוי. כששאלתי את המלצר הוא אמר שצורה לא ממש נחמדה שהם אפוים. הם היו די טעימים. אז לסיכום - הרוטב היה מאוד טעים אבל הדג כל המנה היתה בינונית בגלל התוספות. אז בסך הכל היה בינוני. היות והמחירים לא בשמים - זה מקום נחמד ואפשר לחזור אליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
oginka - תמונה
oginka 5 ביקורות
אוכל נחמד. שירות איטי
3.0
15/07/16

פעם ראשונה שאנחנו אוכלים באינדיאנה. המנות היו טעימות למדי, אבל השירות היה מאד איטי. חיכינו מעל 40 דקות למנות שלנו, כשהמסעדה היתה יותר מחצי ריקה. (הזמנו פילה מטוגן וצלעות מטוגנות. לא... אמור לקחת כ"כ הרבה זמן).

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרלה - תמונה
קרלה 3 ביקורות
הופתענו לטובה
5.0
09/07/16

היינו בארוחה משפחתית .הופתענו בתפריט :מגוון מאוד ,מקורי ומתאים לכל הגילאים : גם לסבתא רבה וגם לילדים . אווירה נעימה ,שקטה ,שירות טוב עם תשומת לב ,מנות מקוריות ונדיבות . היה בכוונתנו... לטעום גם את הקינוח ,אבל לא הגענו ,כי כבר היינו מאוד שבע. מנה מוגשת מהר מאוד ,הכל טרי ,הגשה מקורית ואסטטית ,אבל ללא להשוויץ,ללא השתחצן. המסעדה נמצאת לא רחוק מהכביש ,אבל לא שומעים את הרעש של הכביש ורואים את הנוף העצים ולא מכוניות חלפות . היו בננו אנשים מאוד מפונקים מבחינת גורמה ,הם ביקרו בהמון מסעודות מסביב העולם , גם הם היו מופתעים לטובה ואמרו שיחזרו בקרוב .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elad - תמונה
Elad 13 ביקורות
מסעדת בשרים מעולה
5.0
16/06/16

הגענו למסעדה בעקבות המלצות מהאתר וציפיותינו נענו ואף יותר. מסעדה מיוחדת מאוד באווירה כפרית קאובויית. כורסאות לבנות וגדולות, נוף לכביש הראשי יפיפה בלילה. מסעדת בשרים מוצלחת מאוד. הבשר... עשוי בדיוק כפי שביקשנו הגיע עסיסי וטעים. מנת הפתיחה שהזמנו (טורטיית עוף) הייתה טעימה מאוד. המנות גדולות ומכובדות, השירות אדיב והאויירה מקסימה. עוד נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולה - תמונה
אולה מבקר מתחיל
חוויה בלתי נשכחת
4.8
02/06/16

הגענו מהדרום הרחוק לנוח בצפון וסתם דרך שוטטות באתרי אוכל הגענו למסעדת אינדיאנה והיה פשוט מדהים.השף בעצמו יצא להציע לנו מנות. כל מנה שהוצעה היתה ענינת טעם גודל מספק ומחיר סביר. ההתאמה... היתה מצויינת. לאחר שבירר את טעמנו הרכיב מנה מיוחדת שלא ניתן לתאר במילים פשוט התמוגגנו.ממליצה בחם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
einat1.l - תמונה
einat1.l 7 ביקורות
מומלץ!
4.5
29/05/16

הגענו זוג ו-2 ילדים בשבת בצהריים, המנת נדיבות, המון אפשרויות לבחירה בתפריט, אבל קצת יקר. שירות מצוין! יש בחוץ מתקני משחק לילדים - אהבנו! המקום נקי ומסודר, שקט, מוזיקה נעימה ברקע

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zvika - תמונה
Zvika מבקר מתחיל
חוויה קולינרית בגובה העיניים
4.3
30/04/16

נכנסנו הופתענו כל נגיעה הייתה בעלת טעם מדהים הנאה צרופה למביני עיניין מחיר סביר + מנות מדהימות בטעמן גודל פלטת ספיישל פירות ים מעט מאכזב אבל הטעם מפצה בגדול. לחם הבית והמטבלים פשוט... מדהימים אפשר היה לשבת כל הערב לאכול מהם. המנות היו באמת ברמה פנה בפטריות ממש מעולה שיפודי היקטורי מומלצים ביותר לא להסס להזמין מהם יותר ממנה קלמרי קריספי פשוט נהדר סה"כ המחיר סביר מאוד לרמת האוכל ,מקום יפה להפליא ונעים. סה"כ חוויה אמיתית

עוד פרטים
הוספת תגובה
אושרי - תמונה
אושרי 2 ביקורות
אירוע חגיגות 80 לאבא שלי
4.8
05/10/15

בנסיעה בין כרמיאל לחיפה קשה שלא לשים לב למיקום מסעדה ליד תחנת דלק עם שם אינידאנה גריל בר. התכנסנו כ35 אנשים , הישיבה היתה נוחה ומכובדת, ההגשה היתה מדהימה תוך תשומת לב לפרטים הקטנים,... אמנם אני צמחוני אך נהניתי ממגוון הסלטים והמנות הצמחוניות, המנות האחרונות היו מדהימות. מאוד נהנו ואנחנו ממליצים בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
victoriya - תמונה
victoriya מבקר מתחיל
תבחרו ותהנו
5.0
02/05/15

מסעדה מושלמת לאירועים משפחתיים עם ילדים. אוכל טעים וטרי, סלטים גדולים, בשרים, פירוט ים, מנות קינוח מעולות. אווירה רגוע, שרות נדיב. ילדים יכולים לשחק בדשא עם מתקנים, יש אפשרות לשבת גם... במקום ממוזג וגם בחוץ בצל של עצים. מעבר לציפיות!!! והמנות עיקריות - אין מילים. מאוד מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה