נגישות
נגישות

קפה גרג ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על קפה גרג

Shiri - תמונה
Shiri 11 ביקורות
נחמד ואדיב
4.0
26/01/14

ישבתי לבראנץ' עם חמתי, השירות היה טוב ואדיב, האוכל טעים. אכלתי ברוסקטה עם סלמון מעושן וסלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
מאוד מאכזב!
2.0
07/09/13

ישבנו לארוחת בוקר. היא מאוד מגוונת אבל מגיעים גומציות קטנות של כל דבר (גבינות טונה וכ"ו), הזמנו ארוחת בוקר זוגית וכשביקשנו עוד גבינות הם דרשו תוספת תשלום! המיץ לא סחוט במקום. בס"כ מאוד... מאכזב! השירות קטסטרופה. לוקח להם המון זמן לגשת, לנקות שולחן ולסדר. קפה הגיע אחרי האוכל למרות שביקשתי לפני. פשוט לא שווה. לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
am - תמונה
am מבקר מתחיל
שירות ואיכות ממש גרועים
1.5
15/02/13

המקום נראה טוב והמיקום נפלא , אך הגענו למקום עם שירות ממש גרוע צריך לבקש כמה פעמיים כל דבר , וגם הגישו לנו ארוחת בוקר ללא לחם והכל התקרר עד שהלחם הגיע ביקשנו שיכינו חביתה מחדש בקיצור... איכות שירות וטעם ממש גרוע , לא מקום שווה

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 49 ביקורות
האוכל בסדר אבל חתולים מסתובבים חופשי
2.5
06/02/13

אכלנו במקום פעמיים. האוכל היה בסדר. עם זאת, בשתי הפעמים חתולי רחוב הסתובבו חופשי במתחם. בפעם הראשונה ראיתי חתול גונב אוכל מאחד השולחנות. בפעם השניה חבורת חתולים גדולה הסתובבה חופשי... במקום. החתולים רצו בין השולחנות ושיחקו ביניהם. הם הרגישו בבית לחלוטין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
davidmel - תמונה
davidmel 42 ביקורות
1.3
04/06/11

מאכזב מאוד , היינו 4 וכולם מופתעים מכמה שהסניף הזה גרועה ! סלטים בסדר , אבל שאר מנות ממש לא איכותיות , גיוזה פשוט מגעילה , כבדי עוף נוראים . חבל עם נחזור אך ורק בשביל סלט או קפה לא יותר... , שירות מאוד חובבני כל פעם ניסינו לתפוס מלצר , המנות פשוט נזרקו על שולחן בלי אפילו לשאול של מי הם .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
22/04/11

לצערי אין לי אפשרות לשבח. אתמול בקרתי בגרג בתחנה כל דבר שרצינו מלבד המאפים האיומים לא היה. כגון מרק או גרטן והדברים שקבלנו היו ממש מתחת לכל בקורת ויצרו אצלי ואצל הנכדות בחילה נוראה שלא... עברה גם בלילה. אפשר בהחלט ליצור תפריט כשר בלי המאפה הנורא שהווה בסיס גם לפוקצה גם לפיצה לפחות אילו היו הירקות על הפוקצה עשויים ולא חצי קילו גבינה חתוכה כמו על סלט בקיצור אנא בפסח הבא שפרו ונוכל לבוא ולהנות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
20/12/10

הגענו לחגוג במתחם התחנה- המיקום נפלא וזה בערך הכל. סלטים סתמיים מוצפי מיונית, מנות גדולות אך טעם מאכזב, שירות חובבני על גבול אנטי- המתנה ארוכה, שכחו מנות, הרגשנו שאנו מפריעים למלצרית... לבלות עם חבריה....מלכודת תיירים קלאסית!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ruth - תמונה
Ruth 2 ביקורות
2.0
19/12/10

במילה אחת - אכזבה ישבנו לארוחת בוקר, נתחיל בזה שלתפוס מלצר זמין היתה בקשה גדולה מדי דבר שני, לא הבנו למה שאלו אותנו איך אנחנו רוצים את הביצים כי גם ככה הן הגיעו לא כמו שרצינו. השיא היה... שלמרות שביקשנו במפורש עין הפוכה קיבלנו עין רגילה וכשהחזרנו בבקשה שיעשו גם את הצד השני במטבח פשוט הפכו את הביצה בצלחת!! בלי בישול נוסף, פשוט זלזול שאין כדוגמתו אנחנו לא נחזור יותר למקום הזה ולא ממליצים לאף אחד

עוד פרטים
הוספת תגובה
amir - תמונה
amir 8 ביקורות
2.0
21/11/10

אחד המקומות הגרועים ביותר שאכלתי לאחרונה. המתנה ארוכה (נרשמים ולא מכבדים את הרשימה), שירות גרוע, מנות לא משהו,ביקשנו ואישרו מנה ללא שום ובאופן מפתיע באותה המנה היתה כמות השום יוצאת... דופן. רבותי, צ'וריסו זה לא נקניקיה של זלוגובק או טירת צבי. המרקם שונה בעליל. בקיצור, לא מומלץ בלשון המעטה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא מבקר מתחיל
2.0
12/11/10

לא ממליץ לבקר!! האכזבה הכי גדולה שלי לאחר מספר ביקורים בסניפים אחרים, שרות נוראי (ממש מתעלמים מהלקוח ) ומלוכלך(כולל כוסות וסכום). אני ל א יחזור לשם בחיים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה