נגישות
נגישות

כובשים ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

29 ביקורות וחוות דעת על כובשים

Yaron - תמונה
Yaron 4 ביקורות
יופי של מסעדה. נחזור שוב
3.8
05/11/14

ישבנו לאכול בשבת בצהריים. קצת מבאס שאי אפשר להזמין מקום מראש, אבל הסתדרנו. הזמנו לחם קווקזי עם מטבלים שהיה מצויין, צ’יפס הכובשים (שהגיע עם איולי וקטשופ) שהייתה מנה נדיבה וטעימה, קדירת... בשר ביין וירקות שורש בבישול ארוך על אורז שנמסה בפה, מפרום כרובית ותפוח אדמה עם קוסקוס פנטסטי. האוכל היה טרי וטעים, השירות היה אדיב ונעים, וכאמור נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
aleosha - תמונה
aleosha 43 ביקורות
ארוחת בוקר ברמה
4.0
01/11/14

הלכנו לבקר במסעדה לאחר המלצות חמות מחבר טוב, שהתגורר בעזור כמה שנים. כמובן שרצינו קודם כל לבדוק את הארוחת בוקר המיוחדת שמגישים במסעדה - וופל בלגי עם רוסטביף וביצה עלומה. המנה אכן... מצוינת, שווה את ההליכה. וגם ארוחת בוקר הישראלית שלהם ברמה גבוהה. מוגשת עם לחם אגוזים טעים וטרי. והקפה שלהם מצוין. ביום שישי בבוקר המסעדה אמוסה. כדאי לנסות להזמין מקום מראש או להגיע מוקדם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hila - תמונה
Hila 13 ביקורות
מדהים!!! כל הכבוד לכם!
4.0
10/01/14

היינו בארוחת בוקר שישי. היה מפתיע, טעים וטרי בצורה אחרת. אני הלכתי על שקשוקה ירוקה, למרות שבדר״כ לא לוקחת סיכונים כאלה... היה פשוט טעים!! כמות האוכל שמוגשת מספיקה במדויק להשביע שני... פלפילונים כמונו. השרות היה אדיב ולמרות שהמקום קטן ומלא באנשים, האווירה נעימה ולא רועש. באמת היה טעים. נשוב לבקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liron - תמונה
Liron 3 ביקורות
ביקור חיובי ביותר
4.5
01/01/14

הייתי עם חברתי במסעה בערב הסילבסטר. הזמנו את פלטת הבשרים כמנה עיקרית. האווירה הייתה ממש חיובית והשירות פשוט מושלם. המנות הגיעו ממש מהר והמלצרים היו ממש אדיבים. כמובן שהארוחה הייתה טעימה... מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
הבית קפה עם האוכל הכי טעים !
4.8
04/08/13

לא האמנתי שבבית קפה יהיה אוכל כל כך טעים (ולא, לא רק ארוחות בוקר וסנדוויצ'ים בנאלים). מומלץ בחוץ לנסות את הכריך פועלים, מדהים!!! לקחנו גם כרובית למנה ראשונה שהיה נהדר ומסבחה של פטריות... שהיה מעדן! טעמנו גם את המוסקה שהייתה קצת מאכזבת כי התפוח אדמה היה קצת קשה, אבל הכל היה מדהים! ממש הפתיע אותי שבבית קפה שכונתי יש כזה אוכל. אני בהחלט אחזור! מומלץ ממש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nurit - תמונה
Nurit 11 ביקורות
אחלה מקום
3.8
23/03/13

היינו עם 2 חברים לארוחת בוקר. כל אחד בחר במנה אחרת, הכל היה מצוין. עבורנו זה ביקור חוזר ונבוא שוב. המיקום מצוין, יש חנייה בשוק ליד, המסעדה נעימה, שרות טוב, רק מילים טובות יש לנו להגיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dror Hefer - תמונה
Dror Hefer מבקר מתחיל
מסעדה קטנה , שכונתית
4.0
05/08/12

לא בדיוק מקום לפגישה משפחתית. האוכל טעים, מחירים סבירים, אבל מחירי המנות הראשונות יקרות לעומת המנות העיקריות שמחירן סביר. השירות סביר, הצוות נחמד, אבל לבוש ברישול. הייתי מציע להנמיך את... המוזיקה, המקום קטן והרעש גדול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גדי ש - תמונה
גדי ש 4 ביקורות
אוכל מאוד טעים
3.8
18/06/12

מאוד נהנו מהאוכל, קצת פחות מהעיצוב... נראה הרבה יותר מרשים התמונות. אבל האוכל בהחלט שווה את זה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי בן אהרון - תמונה
אורי בן אהרון מבקר מתחיל
הכובשים - מאוד מומלץ !
5.0
29/12/11

ב-29/12 הגענו לכובשים למפגש חברי, היינו 7 איש, והיה פשוט מושלם !!! החל מארגון השולחן ל-7 איש, ועד הגשת המנות - המושלמות !!! מנות ראשונות -בגודל ובתיבול הנכון, המנות העיקריות - עוד יותר... טובות: המפרום והניוקי היום פשוט תאווה לחך. והקינוחים, שכחנו שצריך לספור קלוריות. המלצרים בעלי תודעת שירות גבוהה ביותר, מאוד חביבים וקשובים. היה פשוט 10 !!! מומלץ בחום !!! בהחלט נגיע שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איריס - תמונה
איריס 8 ביקורות
מדהים
4.8
30/10/11

פעם שניה במסעדת הכובשים המקסימה והטעימה. היינו 3 וכולנו התפעלנו הן מהאוכל המעולה והן מהשירות המקצועי והקשוב שקיבלנו. המלצרית פשוט נפלאה.כל מה שאכלנו היה טעים. ממליצה במיוחד על המפרום... ועל מנת הכבד הקצוץ. ההסתגייות היחידה- חלק מהמנות הראשונות יקרות יחסית לגודלן.

עוד פרטים
הוספת תגובה