נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

27 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

Safeinisrael Nownow - תמונה
Safeinisrael Nownow מבקר מתחיל
תמונה שווה אלף מילים
2.0
10/06/12

ועוד אחרי זה הנציגה שלהם שקיבלה את התמונות לא הסכימה לזכות אותי על הארוחה אלא רק להציע לי רול בחינם. הסברתי לה שכנראה אני לא אוכל שם בתקופה הקרובה ושאין לי מה לעשות עם הרול הזה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex - תמונה
Alex 2 ביקורות
1.0
17/10/11

היינו בערב יום ראשון, שני אנשים אני ואשתי. שנינו מבקרים בקביעות בג'פניקה, מאוד אוהבים את המרק טום-יאם שלהםץ עד כה יצא לנו בעיקר לבקר בסניף כפר סבא שהוא נהדר. בבת ים היינו פעם... ראשונה. חיכינו רבע שעה שהמלצרית תיגש ותיקח הזמנה. הזמנו ראשונות ומרקים, כך שיביאו את המרק מיד לאחר הראשונה. אחרי עוד 20 דקות הביאו את השתייה. כעבור עוד 40 דקות (שעה אחרי שהתיישבנו) הביאו ראשונות. סיימנו את הראשונות... אחרי עוד שעה ורק לאחר שהלכתי לקופה וביקשתי לבטל את ההזמנה, הביאו את שני המרקים שהיו בלתי אכילים. מרק טום יאם היה בכלל לא כמו שהיינו רגילים לקבל - הירקות חתוכים גס מאוד ולא מבושלים מספיק. מרק האודון מתחת לכל ביקורת, חסר טעם לחלוטין, לא מלוח מספיק... מאוד לא מומלץ - שירות מגעיל, אוכל לא טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
23/05/11

הכתוב כאן מיוחס הן לסניף בת ים והן לסניף ראשון לציון.התאכזבתי ולא ממליצה להגיע באף יום שהוא ובטח שלא ביום שבת לג'פניקה . אולי הסושי מניח את הדעת, אך השירות הטלפוני מתחת לכל ביקורת... (מזלזל). כמו כן אי אפשר להזמין מקום ביום שבת כי כולנו הפריירים באים או שטות אחרת.מסעדה שלא יודעת להערך להזמנות ולקבל קהל תוך כדי... יש כך כך הרבה מסעדות טובות בתחום אז נוותר על הגפניקה היקרה הזו לטובת מסעדות אחרות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.7
23/01/11

הזמנו מישלוח קיבלנו צילי פופ קר שמישהו כנראה החליט לחסוך עלינו על ידי זה שלקחו שירמפס 1 חתכו אותו לחתיכות קטנות וקראו לזה מנה. בושה וחרפה. כנ"ל המגש הסושי שהיה בגודל אצבע למרות שהיו... צריכיעם להיות לפחות 16 חתיכות. ושירות המשלוח הייגיע לאחר שעה ורבע קר ומגעיל בקיצור לא להזמין מהם אף פעם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורלי - תמונה
אורלי 2 ביקורות
2.3
08/01/11

סושי סוף הדרך אבל לאאא להזמין מהם משלוחים כמו שאני וחבריי בחיים יותר לא נבצע בשבת ה1.1 הזמנתי מהם משלוח (כמו כל מוצ"ש) הטלפנית אמרה לי שזה יקח 50 דק לאחר שעה שצילצלתי מורעבת אמרו לי... שיבדקו ויחזרו אלי.... אף אחד לא חזר! אחרי עוד רבע שעה צילצלתי שוב אמרו לי שהשליח בדרך ושיחזרו אלי עוד דקה כדי לתת לי פיצוי..... כן בטח... חיכיתי שעה וחציייי למשלוח ועד היום (לאחר שבוע...) אף אחד לא חזר אלי ממש שירות..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/08/10

בתור לקוחה קבועה אני יכולה להגיד ללא היסוס שיש אחלה של שירות והמלצרים חביבים ומפנקים והאוכל גם כן ממש לא מאכזב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Luka - תמונה
Luka 3 ביקורות
2.0
24/05/10

מקום יפה אוכל טוה במיוחד מקר מיסו וגפנקו. אבל שירות לא אוהבת... לוקח להם זמן לא רק לאוכל אלה גם לבוא עלייך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/01/10

אחלה סושי בר. מהטובים בארץ מומלץ בחום אהבתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.3
24/09/09

השרות היה מנומס ואדיב בקוקטיילים גרועים הכול מורכב מסירופים לא מוגדרים ובהחלט לא טעימים . הסושי גרוע ביותר לא אכיל העצות קשות האורז דביק ודוחה .נאמר להנו שהחליפו ספק של אורז וזה היה... מחריד בהחלט לא ממומלץ לא ממומלץ ללכת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
18/08/09

בושה וחרפה! זו אמורה להיות רשת עם סטנדרטים מסויימים בבת-ים הסניף הינו מתחת לכל ביקורת הן מבחינת הטעמים והן מבחינת השירות!!! כל מנה שהזמנו הייתה מאכזבת , המחשבה והתפיסה כי גודל המנה... ישפיע על טעמה הינו מוטעה מיסודו-סשימי בגודל ובעובי של סטייק טונה טעם סינטטי לדגים, סושי עם אורז יבש וכו' ועכשיו נעבור לשירות הגרוע! אין אפשרות לתאר עד כמה כאב לי לשלם בעבור ארוחה זו. מומלץ מאוד לא להגיע לאכול בסניף זה!

עוד פרטים
הוספת תגובה