נגישות
נגישות

בוצ'רי דה ברילוצ'ה - butchery de bariloche ביקורות וחוות דעת - עמוד 29

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

322 ביקורות וחוות דעת על בוצ'רי דה ברילוצ'ה

ירון - תמונה
ירון 7 ביקורות
5.0
24/01/11

אני אישתי וזוג חברים נוסף סעדנו במקום ביום שבת האחרון ורציתי לשתף אתכם בחוויה. בכניסה פינקו אותנו עם שוקלד מריר ולבן מברילוצ'ה וכיבדו אותנו בטעימה מיין הבית (תישבי משהו). למנה ראשונה... לקחנו טרטר פילה עם ביצת שליו שהיה נפלא. מעולם לא טעמתי אנטריקוט כה טעים וערב לחך. כל הנתחים הגיעו על גריל מתכתי עם תוספות בסירי קרמיקה (פירה וירקות מאודים טעימים מאוד). יישר כח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
22/01/11

ברגע האחרון הצלחנו למצוא מקום. השולחן היה מוגבל לשעתיים, מה שמסביר את האווירה הלחוצה במקום (כשהשעה המיועדת מגיעה, המארחת ומנהל המשמרת התחילו להסתובב סביבנו). הבשר היה טעים, אבל בינוני,... בהחלט ניתן למצוא איכות זהה במחיר הרבה יותר נמוך. התוספות היו מאכזבות (לא זכינו לתפו"א, אלא רק לפירה ולירקות שהיו לא טעימים) ובאחת מחתיכות הבשר נמצאה שערה ממנה התעלמנו בכדי לא לעורר מהומה. התאכזבתי, כנראה שלא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
21/01/11

לא מבינה את ההמלצות המהוללות כאן באתר. הייתי במסעדה במסגרת קופון של קניה קבוצתית ברשת. האוירה נעימה, המקום מקסים, השירות חביב אבל האוכל גרוע.... פירה קר, סטייקים יקרים שמרגישים כמו גומי... בפה. ביקשתי להחזיר אחרי שלקחתי חתיכה לטעום, ולא הסכימו להחזיר, לפצות כלום... בושה וחרפה. לשם אני לא אחזור, וממליצה לכם גם לא לחזור! יקר, לא נעים, ויחס גרוע!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
11/01/11

סעדנו שם ביום הולדתי. הקונספט גאוני, הטעימות בהתחלה (יין ושוקולד) מכניסות לאווירה טובה. הבשר שלהם מצויין, אך לא זול. קחו בחשבון שעל מנת לשבוע תאלצו לשלם סכום לא מבוטל, אך זה שווה את זה....   היין שלהם פשוט מצויין וב-20 ש"ח לאדם שותים ללא הפסקה (רצוי לא להגזים, הוא עולה לראש מהר!). התוספות ללא תוספת מחיר (כאמור- הבשר לבדו יקר נורא) וטעימות- תפוחי אדמה, ירקות מאודים ופירה. נהנינו מאוד ונחזור ללא...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/01/11

מקום מעולה! נהנינו בטירוף ואני ממליצה בחום בעיקר על הסינטה בוצ'רי ולמנה ראשונה הכבד אווז בשוקולד ולימנוצ'לו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
antebi - תמונה
antebi 3 ביקורות
2.3
03/01/11

פשוט חוויה מדהימה!!!היינו בערב הסילבסטר, אומנם זמן השולחנות מוקצב-אך בצדק!! הביקוש גדול... החוויה התחילה עם מארחות אדיבות, טעימת שוקולד וטעימת יין והמשיכה בניחוחות וטעמים מדהימים ושירות... נפלא. הבשר מעולה וכך גם שאר המנות, בהחלט נחזור שוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/12/10

מעולה!! מעולה!! מעולה!! מאוד נהנתי, בשר ברמה גבוה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/12/10

חוויה מדהימה!!! פעם ראשונה שלנו במסעדה. המקום מעוצב בצורה יפיפייה וחמה, ויש להם קונספט מיוחד מארגנטינה שמסבירים בכניסה בליווי טעימות שוקולד ויין. המנות הראשונות היו טובות מאוד (כבד אווז... - מדהים), קרפצ'יו (סטנדרטי לגמרי), אבל הבשר היה פשוט מושלם! אכלנו הרבה סוגים והכל היה עשוי כמו שצריך. יש רטבים אבל ממש לא היה צריך. אני ממליצה בחום בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
25/12/10

שלום הלכנו למסעדה הזאת בפעם הראשונה,למרות שעמדו בפנינו גם אפשרויות איכותיות אחרות,וזאת מתוך רצון לתת לאשתי תחושה של משהו מיוחד ביום הולדתה. כמעט בכל המובנים "אכלנו אותה"!! זמן המתנה... להושבה (אנחנו מצאנו מקום במסעדה)45 דקות.עוד 20 דקות לקבל חציל ופוקצ'ה.מנה עיקרית כעבור כמעט שעתיים מהזמן המקורי (2130).עשיית הבשר הייתה בחלקה מסוכנת (כבד אווז לבת שלי).קטסטרופה של ארגון וניהול!מאכזב!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
22/12/10

הגענו למסעדה לחגוג יום נישואין עם עוד זוג חברים.. הגענו עם שובר שקנינו. אומנם חיכינו קצת לשולחן שלנו כי האנשים סירבו לקום ובצדק כיף מאוד לשבת.. האווירה נעימה הבשר טעים להפליא... אכלנו... תפוחי האדמה שמוגשים כתוספת היה טעים הפוקצ'ה מעולה והרטבים והבירה הספרדית שבהתחלה הרמנו גבה מדוע אין בירות שאנו מכירים.. אבל אח"כ היה שווה וכל אחד שתה 3 בירות... לבסוף גם פינקו אותנו בגלידה ע"ח הבית. בהחלט נחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה