נגישות
נגישות

רופטופ - Rooftop ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
2.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

21 ביקורות וחוות דעת על רופטופ

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
09/11/10

אוכל היה טעים מאוד ובמיוחד הקינוחים., היה קצת קר אבל הנוף פשוט גן עדן....... ומאוד רומנטי מקום שכל זוג אוהב חייב להיות. ינון המלצר היה אדיב ומקצועי .ושרת אותנו עם חיוך .

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 5 ביקורות
2.7
27/07/10

ישבנו לארוחת ערב 2 זוגות ,הכסאות והשולחנות מתאימים יותר לבתי קפה ולא לארוחה. הבשר הגיע קר , המלצרית היתה חסרת ידע בנוגע למנות. נוף יפה , שאפשר לראותו גם ממקומות אחרים בירושלים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.7
17/07/10

היגענו 4 חברים ביום חמישי לאחר הזמנת מקום בטלפון. בכניסה נאלצנו לחכות למארחת כ-10 דקות וגם אז השולחן לא היה מוכן. מנת העופיון מאכזבת מאד יותר דומה לנתח עצמות. מנת הפרגית טובה אך תוספת... הירקות המאודים חלשה. נתח הקצבים טוב אך המנה קטנה. הבירות מהחבית מוגשות רק בכמות של שליש אך לצערי הכוסות אולי בגודל של רבע ליטר. הנוף במקום משגע בלילה קריר להגיע בלבוש חמים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
3.0
20/06/10

היינו ביום חמישי בערב, הנוף משגע האוכל קצת פחות. ביקשנו סלט פטוש ,שהיה מלוח מאוד גם הצ'יפס של העיקרית היה מלוח. הזמנתי דג דניס שהיה טוב ובן זוגי הזמין נתח קצבים שהיה נראה קטן למדי. גודל... המנות מאכזב ביחס למחיר שלא מבייש אף מסעדת שף תל אביבית. מזל שיש נוף כל כך יפה לחפות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
RA - תמונה
RA 3 ביקורות
4.0
13/06/10

ישבנו בשעת בין ערביים, היה מאוד נעים, והשילוב בין הבריזה, לעיצוב המקום וחומות העיר העתיקה בהחלט שווה חזרה... חלקנו כמה מנות ראשונות, שווה להזכיר את הרוסטביף והקרפאצ'ו שהיו פשוט מצוינים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
10/06/10

הנוף יפיפה! מרק עדשים הייה המנה הכי טעימה ומקורית. המנה המומלצת על ידי המסעדה הייתה צלע בקר גדולה כ- 700 גרם (מנה לשניים) הבעיה שהסכינים אינן חדות ועד שאתה חותך את הבשר הוא... קר...... התוספות ממש בינוניות . טארט טטן לא הייה כשמו אלא חיקוי פשוט ולא טרי! המלצתי לתכנן מחדש את הריהוט, התפריט (להעשיר אותו) לקנות צעיפים ולהשאיל ללקוחות הרועדים מקוררררר.. השירות הייה בסדר גמור!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה