נגישות
נגישות

רק בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 47

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

488 ביקורות וחוות דעת על רק בשר

אילן - תמונה
אילן 34 ביקורות
4.7
27/12/08

לעתים נדירות מזדמן לך להגיע למסעדה שבלב שלם אתה יכול לכנותה "ללא רבב". אין אף נקודה שלילית בחוויה שחווינו אתמול (יום שישי) ארבעה סועדים בשמורת הטבע הזו. יש בפי רק סופרלאטיבים כדי לשבח... ולהלל את המקום. העיצוב מעניין, מיוחד ויפה: בניין ערבי עתיק עם קשתות לבנים חשופות, החלל מזכיר איזה אולם אבירים גותי ההולם משתה/סעודה של חובבי בשר ימי-ביניימיים. השרות הוא שילוב נדיר של חביבות, ענייניות ומהירות. רמתו לא נפגעה גם כשהמסעדה תהמלאה עד אפס מקום. בעל הבית (לצערי, לא שאלתי לשמו) ניגש לכל שלחן, קושר שיחה עם הלקוחות, וותיקים כחדשים, ועושה זאת בצורה הנינוחה, הטבעית והלבבית ביותר האפשרית. ישר כח! הבשר עצמו משובח ביותר. אתה יודע, מה אתה בוחר, אין הפתעות. הרכבנו ארוחה מגוונת מצ'וריסוס, צ'ינצ'ולינות, קבבים, המבורגרים, נתחי קצבים, אנטרקוט ופילה. כולם הגיעו לשלחן עשויים במידה המדוייקת וההולמת להפליא כל סוג של בשר. כלי הברזל היצוק שימרו את הבשרים חמים - אך לא ייבשו אותם - במשך כל הארוחה. המזטים שלפני הארוחה היו אף הם נחמדים ביותר. נאמנים למסורת העדה שלנו (ארבעתינו רוסים), ליווינו את הארוחה ביין הבית הנמזג ללא הגבלה במחיר מגוחך של 15 ש"ח לסועד. היין הוא יין סגל פשוט אך איכותי, לא מורכב מדי, כך שניתן לשתות אותו בכמויות גם בשעות הצהריים (חיסלנו קרוב ל-3 ליטרים...). צריך לשמור את העניין בסוד מבני עדתינו, אחרת הדיל יפסיק להיות משתלם לבעל הבית :-). החשבון לארוחה הגרגנטואנית הסתכם ב-420 ש"ח... קשה להאמין... אני מתפלל להצלחה מוגבלת של המקום. שיצליח במידה שגם בעוד 20 שנה נבוא להינות בו, אך לא במידה שההצלחה תעלה לבעל הבית לראש והוא יוריד את רמת השרות או יעלה את המחירים יותר מדי. תודה רבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avner - תמונה
Avner 46 ביקורות
4.7
24/12/08

תיאורים כמו גן עדן לקרניבורים או תאוות בשרים הם ממש לא הגזמה. הלכתי עם אחייני, קרניבור לא קטן בעצמו. הזמנו לא פחות מ-7 סוגי בשרים: שקדי עגל, צלעות טלה, צ'וריסוס, צ'ינצ'ולינס (מעי...).... אלה היו הנתחים הקטנים - רק לצורך טעימה. יחד עם אלה הזמנו גם 2 נתחי אנטריקוט כ- 300 גרם כ"א, נתח קצבים של כ-250 גרם ולקינוח המבורגר. כל הבשרים היו משובחים. עשויים בדיוק במידה וטעימים מאד מאד. מלבד האוכל המעולה עוד עניין ששימח היה המחיר... הגענו בערב שכל המנות היו עם 20% הנחה (וגם כך המחירים אינם יקרים). כל הנ"ל יחד עם קנקן יין מלא ועוד כמה מאזטים וסלטים לא רעים וקינוח עלה 322 ש"ח בלבד. ולא הזכרתי את המקום, את האירוח, ואת השירות המעולים. בקיצור מקום חובה לכל חובב בשר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rafi - תמונה
rafi 4 ביקורות
4.7
21/12/08

הגענו לשם שני אני וחבר טוב. שנינו אוהבי בשר ובעלי עבר עשיר בפירוק פרות בטובות שבמסעדות הבשר בעיר. האמת הגעתי בלי ציפיות כלשהן. כשנכנסו למסעדה הובילו אותנו למקרר בשר שממנו אנו בוחרים את... הנתחים [סוג/משקל על הגרם] המלצר שהסביר לנו את השיטה פינק אותנו בשתי כוסות יין על חשבון הבית להנעים את ההמתנה. ההמתנה היתה מייגעת כעשר דקות בעמידה עד שהגיעה תורנו אבל היין עזר להעביר את הזמן בנעימים. לאחר שהזמנו קיבלנו לשולחן ע"ח הבית לחם טרי ןמטבלים. הוצעו לנו גם לבחור סלטים קטנים במחיר בדיחה. הזמנו אנטירקוט, פילה[[שהיה נהדר] שייטל וקבב. כל המנות היו טובות ועשויות היטב. המקום א מגיש קפוצינו [אין חלב או חמאה]. בסיום היה בלבול בחשבון שכן המלצרית בלבלה בין החשבון שלנו לחשבון של השולחן לידנו. בעל הבית הגיע וויתר לנו על החשבון!! הינו בשוק!! לא הסכמנו לזה והתעקשנו לשלם. בהחלט אחזור לשם שנית ולא בגלל השירות אלא דווקא בגלל האווירה הבלתי פורמלית, העיצוב הנעים, השיטה המיוחדת שמאפשרת לך לבחור ולטעום בערב אחד ממספר רב של נתחים. התמורה לכסף והאיכות של הבשרים. בהחלט אחת ממסעדות הבשר הטובות בעיר. ובוודאי מסעדת הבשר המפתיעה של השנה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Marilyn Konvalina - תמונה
Marilyn Konvalina 5 ביקורות
4.7
21/12/08

לאחר עיון בכל ההמלצות החמות באתר גם אנחנו רצינו "רק בשר" ואתמול בערב ביקרנו במסעדה בפעם הראשונה. עיצוב המקום מדהים והאוירה חמימה מאוד ומפנקת - כאואזיס באמצע המדבר היפואי. צוות המקום... מורכב ממספר צעירים מקסימים שנתנו לנו להרגיש בבית מהרגע שהגענו ועשו הכל בכדי לשרת אותנו נאמנה ולהנעים לנו את הערב - תודה מיוחדת ל'ציני, גיל וארי. דני - בעל המקום - שהינו לקסיקון מהלך של היסטוריה מקומית-עשה עלינו רושם חיובי ביותר.חשוב לו שכל אדם המבקר במסעדה ייצא ממנה מרוצה וה"מנטרה" של המסעדה בעצם מבוססת על זה- הכל ניתן בנדיבות רבה ובמחירים סבירים. ולגבי הבשר??? מבחר גדול של בשר איכותי ביותר מחכה לכם במקום.הבשר מיושן היטב וזה בהחלט ניכר בטעמו ובעסיסיותו.עוד להיטים של המקום - לחם הבית,היין המעולה והתפוחי אדמה הקטנטנים האפויים בתנור - פשוט אי אפשר לעמוד בפניהם..... לסיום-.הייתי מאוד רוצה להמליץ לכם על המקום המיוחד הזה - אבל רק לסועדים שאינם ממהרים לאף מקום -ושיוכלו להינות לא רק מהאוכל המעולה אלא מכל החוויה המדהימה המחכה לכם ב"רק בשר". בון אפטיט!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
20/12/08

העיצוב של המסעדה נחמד מאוד -השירות מעולה - נכנסים למסעדה ריח נעים מאוד של בשר -אבל - הזמנו מיקס של בשרים - קבלנו אותם ב--2 מגשים באותו הזמן - המגש הראשון היה טעים מאוד - שהתחלנו את המגש... השני היה קר- הבשר התקרר בשר על הגריל קר - לא טעים - חממו לנו -עוד יותר גרוע קשה ויבש - ציינתי את זאת למלצרית וגם לבעל הבית .מסרו שבעתיד יהיה על שולחן מגש עם חימום .שילמתי יקר והיה מאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 2 ביקורות
4.7
16/12/08

אכלתי במקום פעמיים בקבוצה של 10 סועדים כאשרהמסעדה המלאה. המסעדה התגברה על האירוע באופן מרשים-האוכל והשתיה זרמו לשולחן בקצב הנכון וללא שהיות מיותרות.(וגם לא מהר... מדי). האוכל טעים מאד כאשר העיקר הוא אכן הבשר. נתחי הבקר למיניהם היו טובים במקורם ועשויים במצוינות על הגריל. ממליץ במיוחד- אנטריקוט עם ובלי עצם קבב אסאדו נתח קצבים ניתן לותר על צלעות הכבש היין בעלות 15 שח לסועד ללא הגבלה-משתלם וטעים. בהצלחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
06/12/08

האוכל במסעדה מצויין כי מכין אותו שף מצויין. זו לא מספיק שיש בשר טוב. צריך מישהו שיידע מה ואיך לעשות איתו...

עוד פרטים
הוספת תגובה
דו - תמונה
דו 2 ביקורות
3.7
04/12/08

הייתי בביקור במסעדה לפני כמעט חודש וחצי, היה גן עדן. אחרי הביקורות האחרונות שהתפרסמו, החלטתי ללכת להתפנק שוב, והפעם היתה אכזבה.תבינו - לא שהאוכל לא טעים. הוא מצויין.אבל השירות .. איטי... ונותן יותר מידי תחושה של חבר'המניות ואולי אפילו חוסר איכפתיות.אם הייתי רוצה ללכת לאכול "בסבבה שלי" הייתי מכין סטייק לבד. כשאני הולך למסעדה אני מצפה לאיזשהו מינימום של שירות שקצת היה חסר לי בביקור הזה.כולי תקווה שמישהו מהמסעדה קורא את הביקורות האלה, אבל בינתיים אני לא חוזר לשם .. (ולו בגלל השירות) - שוב, כמו שכתבתי, הבשר פצצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
19 ביקורות
4.7
30/11/08

פעם שניה שלי במסעדה. האוכל מעולה, רק שביחס לביקורי הקודם, המחירים עלו בטירוף.... אני גם לא סובלת את השיטה של שקילת הבשר, למרות שנעשית מול העיניים. לדעתי זה פתח לספקולציות כספיות. יחסית... לביקורי הראשון, בביקורי השני חשתי מעט מרומה מבחינת התשלום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/11/08

כשם המסעדה כן היא-רק בשר. ממש ללק את האצבעות. בשר משובח ויין טוב, לא צריך יותר מזה כלום. אין ריח כבד של "על האש", מקום מרווח ואווירה רגועה. ממליצה בחום רב!

עוד פרטים
הוספת תגובה