נגישות
נגישות

נולה סוקס Nola Socks חיפה - Nola Socks ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

25 ביקורות וחוות דעת על נולה סוקס Nola Socks חיפה

Dror Inbar Korenfine - תמונה
Dror Inbar Korenfine מבקר מתחיל
כל המתלוננים
5.0
23/10/12

אתם סתם. ע"פ המון ביקורות וחוות דעת - הנולה סוקס פאב מספר אחד בחיפה ובצפון. הופעות,יחס אישי,מקום פנטסטי, אווירה, אוכל מדהים לכל כיס, ובעיקר בירות משובחות!!! מומלץ מומלץ מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
eli - תמונה
eli מבקר מתחיל
היה סבבה
3.8
30/06/12

באנו לשישי ג'ז היה מקום, שירות מצויין ואוכל טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
1.7
19/03/11

אתמול חגגנו יום הולדת של בעלי. לצערי בחרנו בנולה. ההחלטה זו עלתה לי ביוקר. מלצרית שפכה עלי שומנים של הבשר כשפנתה את השולחן ולכלכה סריג לבן (אצטרך לשלם ניקוי יבש כ40 ש"ח) וכמובן מצב... השיער שלי לא אפשר לנו להמשיך את הערב כמו שתכננו. ממש התבאסתי כי הבנו מטפלת לתינוק כדי שנוכל לבלות ערב אחד אבל נאלצנו לחזור הביתה למקלחת. בתור התנצלות קיבלתי מטבע שוקולד פרה שכנרא זרוק בבר עוד מחנוכה!!!! תתביישו!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.3
16/11/10

הגעתי לאכול ארוחת ערב עם הברה, היא הזמינה רק שתיה ואני סנדוויץ, האוכל שלי הגיע אחרי כשעה ואחרי שהתלוננית על ההמתנה למלצרית והמנהל. השירות שקבילנו היה גרוע ואף לחשבון לקח 15 דקות, בגלל... העיכוב באוכל עשו לי הנחה של 90 אגורות!!!!זה משפיל וחצוף ולא כך מתנהל מקום שמכבד את עצמו ועשה טעות. אני יצאתי עם חווית לקוח מאוד גרוע

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
13/08/10

האוכל היה מאכזב והשרות לחוץ, אבל התלוננו ובעל הבית היה סופר נחמד , לא חייב על המנה שהגיעה לא טובה, ואף ציפר בצייסרים את השולחן. היינו בפתיחה של גאז בצהרים מוסיקה מעולה שווה לשלבת... ולשתות לא חייבם לאכול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסף וקובי - תמונה
יוסף וקובי 4 ביקורות
4.7
18/07/10

ראינו שם עם חברים הרבה ממשחקי המונדיאל, והיה ממש כיף לשבת לשם. העיצוב של המקום והגג הפתוח למחצה הם ממש רעיון אדיר. המנות אוכל והשתייה הם במחירים לא יקרים ואף זולים ומפתיעים. ממליצים... מאוד על המקום, אנחנו אימצנו אותו כפאב השכונתי המועדף עלינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/12/09

חגגנו יום הולדת 33 לאשתי כ 15 אנשים באופן מפתיע המקום היה מלא למרות השעה 20:00 והיום שני התברר לנו בדיעבד שיש במקום ארוחות ערב עסקיות שממש מצדיקות את המחיר. אני הזמנתי המבורגר ואשתי... הזמינה סטייק אנטריקוט שהיו טעימים להפליא בסוף קיבלנו גם קינוח מלווה בזיקוק על חשבון המקום חשוב לי גם להזכיר את מנהל המשמרת שדאג והראה אכפתיות מעבר לרגיל ממליץ בחום רב אנחנו מצאנו עוד נחזור לשם בקרוב מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
23/08/09

הגעתי מהמרכז לחגוג יום הולדת לחברה שלומדת בטכניון. חששתי שמדובר בפאב סטודנטיאלי מעופש. להפתעתי נולה סוקס התגלה כאחד הפאבים המגניבים ביותר שהזדמן לי להיות בהם. השירות מעולה, אלכוהול... איכותי, אנשים מעניינים ואוכל מ-ד-ה-ים! המבורגר עסיסי ונמס בפה, שם בכיס הקטן את המוסדות הידועים התל אביביים, רוסטביף שחבריי לקחו היה מבושל בדיוק כמו שצריך ולא שניה יותר/ פחות. בהחלט שווה, גם נסיעה מיוחדת מת"א. שאפו לחיפאים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/06/09

מקום מגניב. מגוון עצום של אלכוהול, מוסיקה מעולה ואחלה של אווירה. ממליץ בחום!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
yossi - תמונה
yossi 7 ביקורות
2.3
15/05/09

הבירות מהולות!! לא יודע איך להדגיש זאת שוב - הבירות מהולות!!! מהולות במים / סודה, לא יודע מה. אני מכיר את הבירות שלי, ושם ע"מ לחסוך בכסף כנראה, מוהלים אותן. לשם אני לא חוזר, ולא ממליץ... לאף אחד לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה