נגישות
נגישות

קרנף ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

37 ביקורות וחוות דעת על קרנף

Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
יקר להחריד ולא משתלם
1.8
31/08/14

הזמנתי במסעדה רול עוף לקחת. משנה לשנה כמות הבשר מצטמקת והמחיר רק עולה וכרגע עומד על 30 שקלים אם אני זוכרת נכון. השירות היה סביר, לא משהו מיוחד, אבל כמות הבשר כמעט בלתי נראית ומרגיש שאני... אוכלת ירקות עם רטבים במחיר כ"כ מוגזם. הגזמתם ע החיסכון והניסיון להרוויח מקסימום כסף במינימום תמורה. לא אחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
אוכל רחוב מעולה!
5.0
06/03/14

אוכל רחוב מעולה ותמורה מאד טובה למחיר. טעמתי את הרול הארגנטינאי שהיה מאד אסיסי, עם כמות נדיבה של נתחי אנטריקוט ובתיבול מושלם. בן זוגי אכל המבורגר שלא נפל ברמתו ממסעדות גורמה ומחירו היה... נמוך משמעותית. בפחות מ-50 ש"ח מקבלים עסקית עם מנה בשרית, תוספת ושתיה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
08/07/10

האוכל פשוט מדהים...אין על הקרנף!! אבל הקרנף זה לא מקום לשבת .... פשוט אוכלים והולכים... זה רול ! מה?אי אפשר לאכול רול באוטו????????????? אז למה להגיד שהמקום לא נעים?

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
19/06/10

ציינתי את האוכל מפני הטורטייה עם האנטריקוט באמת גן אדן והבן שלי אהב את המבורגר. עיצוב קטן ונחמד לא יותר. השרות : זה שירות עצמי כי ארי עומדים בטור ולא ניגשים אליך כמו בפלפליה או שאוורמה.... אווירה נחמדה אבל אני יכולה להגיד דבר אחד הלוי שהיה ליד הבית שלי דבר כזה. זה פשוט באמת טעם גן עדן. הבשר הטורטייה המצע גאונית לא גונבת את הטעם של הבשר כמו שהלפה כן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
adi - תמונה
adi מבקר מתחיל
2.3
10/05/10

הרול חזה עוף מצויין,וזה הדבר החיובי היחיד בקרנף.האווירה במקום מזכירה את שוק הכרמל,השירות חובבני.כשאני בא לאחד מהסניפים של קרנף בת"א לפנות בוקר אני פשוט לוקח את הרול הלא משביע לאוטו... ונוסע(בגלל האווירה המגעילה).המלצה שלי-תלכו,אבל רק בשעות שאין לחץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
06/06/09

אני רוצה להגיד השירות לא טוב בככלל צריך שיפור

עוד פרטים
הוספת תגובה
yosi ודנה - תמונה
yosi ודנה מבקר מתחיל
2.0
27/01/09

רצינו מאוד לטעום את האנטריקוט בלאפה המיוחדת שלהם. מדברים על זה ויש פרסומים... אז הגענו לסניף בתל אביב (קרוב לאבן גבירול - אנחנו לא מהמרכז אז סליחה על חוסר ההתמצאות ברחוב..).נכנסנו.קודם... כל, איש לא התפנה אלינו ולא היו כמעט אנשים.אחרי שמישהו הואילה בטובה להגיע לקופה, אמרנו לה שאנחנו פעם ראשונה כאן ומה הכי מומלץ.שאלתי אם האנטריקוט בסיבוב טוב ומשביע. בוודאי ענתה.לקחנו 2 מנות עם כל התוספות בפנים.1. אני חובב בשר (בלשון המעטה) ומה שאכלתי לא היה אנטריקוט. בכל אופן הטעם לא היה של אנטריקוט.2. טעם מאכזב מאוד - פשוט ללא טעם למרות ששמנו תבלינים כהמלצתם (צילי, טחינה, אבוקדו..)3. לא משביע כלל4. לקחנו גם ציפס כדי שאתמלא - איזה להתמלא ואיזה נעליים... פשוט ללא טעם וללא ריח.5. שורה תחתונה - לא מומלץ כלל וחבל על ה 80 ש"ח ששלמתי על כלום. עדיף שווארמה טובה בלאפה בכל מקום אחר.6. לא סתם רושמים מתחת ללוגו : ONE IS NOT ENOUGH ... אבל גם 2 לא הספיקו כי פשוט היה דל מכל הבחינות.לשיקולכם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
03/11/08

מקום אם שרות גרוע שלא נתקלתי מעולם אוכל סבבה אבל רגלי לא תדרך שם בגלל השירות הזוועתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
19/06/08

3 לפנות בוקר הראש מסתובב הבטן מקרקרת המוסיקה עדיין מצפצפת באוזניים... אין מה לחשוב בכלל לאן ללכת לאכול בת"א רק קרנף!!!!!!1

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
23/04/08

היה הכי טעים בעולם!!!!הבשר היה טוב... השירות.. המקום... הכול!!לא לשים לב למה שהאחרים רשמו... הם לא מבינים כלום כדאי ללכתהדבר היחיד המאכזב.. זה שהם לא עושים משלוחים...באמת חבל...

עוד פרטים
הוספת תגובה