נגישות
נגישות

קפה גרג חוצות המפרץ ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

17 ביקורות וחוות דעת על קפה גרג חוצות המפרץ

אביגיל - תמונה
אביגיל 288 ביקורות
נעים מאוד
5.0
29/06/18

התפריט מאוד עשיר ממליצה על כמה מנות שממש טעימות הראשונה זה הסלט עם החלומי השניה זה הלזניה גבינות והשלישית זה הטורטיה שלהם ממש טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירשיר - תמונה
שירשיר 11 ביקורות
נחמד
4.0
15/02/16

אכלתי עם כמה חברות טובות. המלצרית הייתה חייכנית ואדיבה ונענתה לכל בקשותינו. בקשנו לעבור שולחן ולאחר אי הבנה קטנה הושיבו אותנו בשולחן שקט ונעים. האוכל היה טרי, טעים ומשביע (ארוחת בוקר... זוגית ומוקפץ צמחוני). סה"כ חוויה נעימה. מחיר עממי ותמורה נאותה. נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shira - תמונה
Shira 31 ביקורות
נחמד
4.0
11/10/15

היינו 5 אנשים בערב באמצע שבוע בחול המועד סוכות. ברצוני לציין את מנת סלט הפסטה המצויינת.מנה נוספת שקצת איכזבה הייתה ארוחת בוקר סקנדינבית - בורקס גבינה עם סלמון וביצה. הבורקס לא היה כל כך... טרי, המנה הייתה סבירה -. חוץ מזה השירות היה מצויין והאוירה נעימה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
גרג - חוצות המפרץ
3.0
29/03/15

הגענו לסניף הזה בשעות הצהריים המאוחרות ובהמלצת המלצרית, הזמנתי מנת "שווארמה גלילית" מהתפריט הרגיל ואמי שעיינה בתפריט הבריאות שמתומחר כולו ב45 ש"ח, הזמינה כריך רוסטביף. לקח המון זמן... למנות להגיע למרות שהמקום כבר לא היה עמוס. משהגיעו המנות היא שמה לב שבניגוד לכתוב בתפריט, בכריך לא היו טחינה וחמוצים אלא רק רוסטביף וחסה. לבקשתה הביאו טחינה וחמוצים בנפרד. היא כן אהבה את הכריך ואפילו התפלאה כיצד ייתכן שכריך כ"כ טעים ומשביע עובר כמנת בריאות של פחות מ300 קלוריות. מנת השווארמה הגלילית הייתה פחות מוצלחת, לא ממש התלהבתי מהתבלינים והיו חסרים שם רטבים לדעתי. החלק הבעייתי באמת היה שהמנה הייתה מלאה בכמויות אדירות של שמן שהייתי צריכה לייבש עם המפיות. כשהמלצרית, כעבור כחצי שעה, הגיעה לשאול אם הכל בסדר, הערתי לגבי השמן והיא בתגובה ענתה "כן, גם אני לא אוהבת את זה" והלכה. אחרי שקיבלנו את החשבון ראינו שכריך הרוסטביף תומחר ב53 ש"ח במקום 45 וכששאלנו למה המלצרית ענתה שזה לא הכריך רוסטביף של תפריט הבריאות אלא של התפריט הרגיל! תשובה קצת תמוהה שכן היא ראתה מאיזה תפריט זה הוזמן ואם לא הייתה בטוחה, הייתה צריכה לשאול, אם כבר יש שתי מנות עם אותו השם... טוב נו, בסה"כ הוא היה נחמד אז היא לא התלוננה למרות הפגיעה בדיאטה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
מצוין
5.0
30/09/14

סניף גרג של חוצות המפרץ הוא אחד הסניפים הכי טובים של גרג. האוכל מעולה. האוירה מצוינת. המקום תמיד מלא באנשים ועדיין השירות שם מהיר ויעיל והמלצרים נעימים ונחמדים. המקום עם ספות ומאד כיף... לשבת גם בחוץ וגם בפנים. תמיד אוירה נעימה בשניהם. מנה מאד מומלצת שאכלנו היתה פרגית עם פירה. כמו כן סלט קינואה מצוין (היה מעט חמוץ אך החליפו לנו אותו ללא היסוס ובמהירות לאחד חדש). המחירים בהחלט שווים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה 9 ביקורות
הסניף החדש במתחם האאוטלט- מעולה!
4.3
27/09/12

ישבנו שם כמה פעמים לארוחת בוקר ביום שישי, למרות שמקום בדר"כ מלא, השירות יחסית מהיר. האוכל טעים מאוד- ארוחת בוקר מגוונת וגדולה (אפילו יותר מידי). חיסרון- לפעמים צריך לחכות קצת עד שיתפנה... מקום לשבת (בשישי בבוקר).

עוד פרטים
הוספת תגובה
guy - תמונה
guy מבקר מתחיל
מחירים בשמיים, אין תמורה לכסף
1.5
12/05/12

הגעתי לקפה עם הבת שלי, הזמנתי הפוך קטן שעלה שלוש עשרה שח, מחיר יקר, לבת שלי הזמנתי בספל זהה של הפוך קטן חלב חם עם כפית שוקלית(לא שוקלד בלגי משובח אלה אבקת שוקולית) המחיר תאמינו או לא... שישה עשר שקלים חדשים, מדובר במחיר מופקע, בשישה עשר שקלים אני קונה חצי קילו שוקולית וליטר חלב... טעיתי שלא בדקתי מחירים לפני שהזמנתי, מה שבטוח לשם אני לא חוזר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/06/10

איזה סניףףףףף רק רוצה להגיד שישבתי שם עם בעלי לפני כמה ימים ואין לי מילה אחת רעה להגיד על המקום! הסניף הכי מזמין שישבתי בו ואני לקוחה קבועה של הרשת, פשוט חוויה כיפית בטוחה שאחזור... ואפילו על בסיס קבוע עלו והצליחו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
15/06/10

זו ממש לא המלצה, אלא הערה מקווה שבונה, היום ישבנו לאכול בקפה גרג בצהרים , אני אחותי ובעלי ואני רוצה לומר לכם פשוט אכזבה. היו שם 2 מלצריות עייפות להפליא, האוכל שהוזמן הגיע חסר טעם ולא... משהו בכלל,אציין שאנחנו אוהבים מאוד את האוכל המוגש בגרג שברחוב אחי אילת בקרית חיים, שם האוכל והשירות מצוייייין, אבל בחוצות המפרץ פשוט בושה לרשת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
25/10/09

.אין חצי ליטר. הבנו שהכוונה היא שנזמין שני בקבוקים מאחר ושליש אינו מספיק ואז תוכלו לגבות כפול, למרות שאני מסתפק בחצי ליטר כך אני רגיל. ההפתעה היתה גמורה כאשר הוגש החשבון ונידרשנו לשלם... 21 שח לבקבוק שליש כאמור ובסה 42 שח. זאת שערוריה.רק לסמר את אוזניכם 3 בקבוקי גולדסטאר חצי אני מדגיש חצי ליטר אני רוכש ב 14 שח בסופר.נכון שזה לא סופר אבל עדיין פער של פי שבע זאת שערוריה

עוד פרטים
הוספת תגובה