נגישות
נגישות

קפה גרג ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

26 ביקורות וחוות דעת על קפה גרג

nishri.s - תמונה
nishri.s 34 ביקורות
תחזוקת ורמת שירות נמוכה
2.5
25/10/14

ביקרתי במקום ביום שישי 24/10 עם חברות. 4 תאי שירותים לא היו תקינים. לא סביר בעיניי שהתקלה התרחשה בו זמנית ביום אחד. כנראה התקלות לא טופלו מיידית. נשלחתי לשרותים בצד השני של המתחם, ליד... תחנת הרכבת. בהמשך, המלצרית הפילה סלט ירקות והשמן הכתים תיק עור חדש של אחת מאיתנו. פנינו למנהל וקיבלנו התייחסות תמוהה בנוסח "מה את רוצה שאני אעשה". כשראינו שזו הגישה אמרנו לו שנפנה למכבסה לברר האם ניתן לנקות בניקוי יבש. למען הגילוי הנאות אציין שעשו לנו הנחה בחשבון. למרות זאת, יצאנו בתחושה שהמקום לא מתנהל כמו שצריך. אנחנו לא נבוא לכאן שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מתן - תמונה
מתן 23 ביקורות
הקפה גרג הכי טוב
4.8
01/04/13

רק רציתי לציין שזהו קפה הגרג הכי טוב שאכלתי בו!תמיד מושקע והשירות מצוין. האוכל-גם כן מורגש שוני רב-פשוט טעים פה.. מקפידה להגיע לקפה לפגישות עסקיות כיוון שהמקום תמיד נעים וטעים. לגבי... העלות-אמנם המנות לא זולות כלל(סלט בסביבות 60 שח) אבל ענקק וכדאי להתחלק. בנוסף הם ממש בסדר עם זה שבאים ישר מהים הקרוב/או הבריכה..תרגישו בנוח כמוני:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
טוביה - תמונה
טוביה 3 ביקורות
3.3
05/03/11

אבל... ביום שישי סוגרים בשעה 12 בלילה (זה לא מצוין בשום מקום,רק הודיעו). בשעה 11:10 המלצרית ביררה האם אפשר להזמין עדיין שתיה חמה.בשעה 11:20 ביקשו מהאורחים שהיו עדיין במקום "להרים... רגליים" כדי שהמלצרית תטאטא מתחת לשוחנות. הברמן סגר את כל הברזים והתחיל בנקיון המקום. בשעה 11:40 "דחפו" לאורחים את החשבונות ואמרו להם שסוגרים... בפעם באה שבאים לשם ביום שישי בערב, תחשבו אם להשאיר טיפ או לא...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.3
20/02/11

הגענו בשבת בצהריים, השירות סביר, אין תלונות שם. אפילו שהיה מפוצץ, המלצרים השתדלו. אבל, וזה אבל גדול - האוכל מזעזע!! איזו זוועה! פרייד רייס ונודלס פשוט בלי טעם. ומלא שמן. מגעיל בצורה... שקשה לתאר. והאקוסטיקה! כל מילה שנאמרת בכל השולחנות נשמעת בדציבלים לא נורמליים. חוויה קשה שלא תחזור על עצמה. לגרג הזה אנחנו לא חוזרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לימור - תמונה
לימור מבקר מתחיל
4.0
27/12/10

נכנסנו לקפה גרג בזכרון אחרי שקראנו את ההמלצות הלא כלכך טובות. אבל החלטנו לנסות בעצמנו. הזמנו מרק עדשים - טעים מאוד מאוד ומוקפץ - טעים מאוד מאוד. היה חסר נוכחות של מלצרים, אבל לסיכום היה... טעים ונעים. בתיאבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
30/11/10

היום 30.11 בשעה 13:30 לערך באנו אני ובעלי לאכול הזמנו עסקית ב59 ש"ח לסועד והאכזבה היתה רבה מאד. הזמנו מרק היום מרק העדשים היה טוב מרק העגבניות שבעלי הזמין היה טפל מאדהוחלף למרק... עדשיםהגיע המנה השניה בעלי הזמין גיוזה ואני הזמנתי פרייד רייסהגיוזה שחתה בשמן בעלי היה רעב אז אכל חצי מהמנהאני טעמתי שלושה ביסים והמנה לא היתה טעימהרצו לפצות במשקה חםאכזבה לא נחזור ולא נמליץבברכה שרה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
14/09/10

היינו שולחן של 6 איש בשבת בצהריים 11.9 בסניף גרג-צומת ספרים, בקניון מול-זכרון. והשירות היה איטי ולא קשוב. ובקושי הצלחנו לתפוס מלצרים שיבואו לשולחן. השירותים היו מטונפים ברמה קשה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
06/08/10

בית הקפה הגרוע ביותר בו הייתי. יחס גובל במגעיל! שירות ברמה הכי נמוכה. חיכינו שעה וחצי לאוכל וכאשר הוא כבר הגיע, בצלחת אחת היו שערות ובשנייה חתיכה של שקית נליון. לא להתקרב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
31/07/10

בתור אחד שיושב המון בבתי קפה וכמובן בסניפי גרג ברחבי הארץ יש לציין כי השרות בסניף גרג זכרון יעקב גרוע ביותר , אמליץ לכל חברי ומכרי להימנע מלסעוד בסניף זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
YOEL - תמונה
YOEL 5 ביקורות
2.3
23/07/10

חשוב לציין, שהאוכל טעים, כל השאר חובבני ומטריד. במקום נכחו מלצרים רבים , כ 5 או 6, שהיו עסוקים עם עצמם, אכלו בשולחנות האורחים, הרעישו, והפריעו. במהלך הארוחה שלי במקום במהלך כחצי שעה... בלבד, חלף על פני מלצר שנשא שני שקי פלסטיק גדולים שחורים שנראו כשקי זבל מהבר אל המטבח, לאחריו חלפה על פני מנקה שנשאה ערימה גדולה של ניירות טואלט אל השרותים, באופן כללי ההרגשה הייתה לא נעימה,

עוד פרטים
הוספת תגובה