נגישות
נגישות

שפיגל בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
2.5
מחיר
1.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

40 ביקורות וחוות דעת על שפיגל בר

ron - תמונה
ron 7 ביקורות
3.3
16/11/08

המקום הכי טוב באיזור חוויה בלתי נשכחת אתם תהנו מכל דקה מי שלא היה חבל על הזמן תמיד מפוצץ מהרו !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
12/11/08

שלום לכולם אני בן 27 בליין כבד שיוצא 5-6 פעמים בשבוע לברים בכל איזור המרכז ואין על האווירה !!! והבחורות היפות בשפיגל כנראה ששם עלו על הסוד תמיד מפוצץ אין מקום בילוי כזה בארץ תהנו !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
27/10/08

מקום מגעיל!!!! מלא ערסים!שלא תעיזו ללכת לשם. וגם הסלקטורית נראית לא טוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/05/08

שלום לכולם את יום העצמאות האחרון אני לא אשכח אף פעם !!! תודה לשפיגל על ההפקה המדהימה היה מושלם. אין מקומות כאלה, אפילו בתל אביב. מחכה להפקות הבאות .....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
08/05/08

ביום העצמאות נשלחה הודעה כי הכניסה חינם. פשוט שקרנים! הגענו לשם וביקשו 50 שקלים רק לגברים. הגבייה לא נעשתה מכולם בטענה כי הכניסה לבליינים קבועים חינם. מאיפה המארחת יודעת מי בליין קבוע... ומי לא? פרסום מחייב!!! זוהי הפעם האחרונה שאבקר במקום זה שמפלה אנשים ומשקר! תתביישו לכם הפסדתם בליינים!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
26/04/08

שלום לכולם אני רוצה להגיד לכם שיש משהו מוזר בסלקציה בשפיגל, פעם המארחת מכניסה בחיוך ופעם היא מחליטה שהיא מייבשת אותך בחוץ ופתאום מבקשת תעודה..תהיי החלטית!! המקום ממש נחמד, אווירה חמה,... אין ילדים שזה חשוב...המוזיקה פצצה רק שהדי ג'יי אוהב הרבה מוזיקה שחורה.. ולפי דעתי שאני מבלה קבוע שם המקום ממש טוב לבילוי חד שבועי, אפשר פעמיים בשבוע אבל זה לא אותו דבר. בקיצור, תגיעו שווה אתם תהנו!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
21/04/08

זוועהביום חמישי האחרון החלטתי לנסות את השפיגל (למרות העובדה הידועה שכל הערסים הכבדים של רחובות והאיזור יושבים דווקא במקום הזה).בכדי להתחמק מהצפיפות הנוראית והדחיפות בפנים, התיישבתי בבר... האחורי (בר חיצוני בתוך מתחם משותף של כמה מסעדות וחברות הייטק).לפתע ראיתי מחזה הזוי: שלושה חבר'ה הגיעו למתחם המשותף שאינו קשור כלל לשפיגל והתיישבו לתומם באחד מהשולחנות של המסעדה הסמוכה.תוך שניות הגיעו כחמישה שישה ואף יותר מאבטחים של השפיגל אשר שלושה מהם נראו כחמומי מוח ממוצא רוסי שחיפשו אלימות.המאבטחים התחילו לדחוף וכאשר שלושת עוברי האורח ביקשו מהם להניח להם ואמרו להם שהם הולכים משם, המאבטחים שלפו אלות והתחילו להכות אותם מכות נמרצות תוך שהם פוצעים אותם בכל חלקי גופם ומשליכים אותם דרך ווטרינות של מסעדות סמוכות אשר התנפצו מגופם של שלושת החברה שרק התיישבו להם בשולחן סמוך.המחזה היה טראומטי: שני מאבטחים ישראלים (אחד גבוה מגודל ואחד נמוך מגודל) מנסים להגן בגופם על שלושה עוברי אורח בזמן שארבעה מאבטחים ממוצא רוסי של אותו המקום תוקפים אותם.ממש הזכיר לי את הלינץ' שהיה ברמאללה על שני המילואימניקים. הזוי...אני מאמינה שהחברה שהותקפו ע"י המאבטחים מאושפזים עדין בבית חולים לבטח עם פציעות ראש וחתכים מהווטרינות שהמאבטחים שברו בגופם של עוברי האורח.אני מקווה מאוד שלחבר'ה המותקפים יהיה מספיק שכל לתבוע את השפיגל, את בעליו ואת המאבטחים שלו - המייל שלי מצורף ואני מוכנה להעיד כבל עם ועדה בכל מקום שאתבקש על המחזה המחריד שעיני ראו וכך גם שלושת חבריי ששהו איתי על הבר באותם רגעי זוועה.יופי של דרך להתחיל את חג הפסח.אני יצאתי מהמקום מייד ובטוח שלא אתקרב יותר למקום הזה ואני מאוד מקווה שאחרי המחזה המזעזע שראיתי, יהיה לי את החשק לצאת עוד למועדונים.אין לי מילים יותר לתאר את הזוועה שראיתי....אם אתם מחפשים אלימות, זה המקום בשבילכם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
20/04/08

מקום מלא עארסים - מתנה לכל המועדונים ברחובות בגלל שכל העארסים מרוכזים שם, מאבטחים קווקאזים אלימים מאוד וסלקטורית פרחה מבוגרת שלא הייתה עוברת בעצמה סלקציה בשום מקום. בקיצור, אם אתם... עארסים - זה המקום בשבילכם, תתרכזו שם וכולנו נהיה שמחים בשאר המקומות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
06/03/08

אני רוצה להצדיע לשפיגל תמשיכו ככה !!! בחורות מדהימות, אין ילדים קטנים, אחלה ערבים, המוזיקה הכי טובה באיזור, האווירה הכי תוססת ותמיד מפוצץ. שיחקתם אותה אוהב אתכם עומרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.0
04/11/07

חוצפה, לגרום לבן אדם להזמין ביום ההולדת שלו מקומות ל 15 אנשים וכשהם מודיעים שמאחרים ב 20 דקות והם בדרך ואומרים להם שאין בעיהה והמקומות שמורים וכשמגיעים למקום מדברים איתם אחרת ושאין... מקומות.... מילא סלקציה אם היינו נראים לא טוב אבל בחיים באף מקום לא קרה מצב שלא הכניסו אותנו ממש גרמתם לי לבושה ולעוגמת נפש ביום ההולדת שלי ובמילה אחת תתביישו!

עוד פרטים
הוספת תגובה