נגישות
נגישות

טוני וספה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

14 ביקורות וחוות דעת על טוני וספה

סופיה - תמונה
סופיה 61 ביקורות
שומן על שומן
3.5
26/01/15

הגענו אחרי בילוי בשעה די מאוחרת. העיניים רצות ובא לנו לטעום מהכול!!!מה שטוב במקום שאפשר לקחת כל מיני חתיכות שונות (יש מלא סוגי פיצה). מה שפחות אהבתי שהפיצות מאוד שומניות. טעמנו עם 4... גבינות, עם פפרוני ועם בייקון. ע הפפרוני היה לי הכי טעים. והשירות היה ממש סבבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael - תמונה
Yael 11 ביקורות
לא כמו שמספרים
1.8
01/12/14

הגענו למקום אחרי המלצה מחברים אך לצערי הפיצה הייתה מאכזבת. הבצק היה שומני ועבה בסוג אחד של הפיצה ובסוג השני שלקחנו הרגיש כי הפיצה עמדה הרבה זמן והייתה יבשה בלי כמעט גבינה על הפיצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
oreldi - תמונה
oreldi 18 ביקורות
פיצה רעה- מספיק עם ההילולים של המקום
3.3
23/08/14

הייתי בעשרות פיצריות בתל אביב. טוני וספה מוכר פיצה לא טובה. מכינים את הפיצה זמן רב מראש והיא עומדת בחלון. כשקונים היא מוכנסת לתנור לחימום. נחשו מה קורה? הבצק נהיה אבן! רוטב דל, גבינה... כמעט לא מורגשת. בקיצור פיצה גרועה. תשכחו מהר מהמקום הזה. על הפנים. המחיר שערוריה- 24 שקל למלבן קטן בגודל של משולש וקצת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
פיצה של ווספה
3.5
03/06/14

אחת הפיצריות המגניבות בת"א הפיצה דקה מדי לטעמי וקראנצית אבל התוספות הופכות אותה לפיצה טובה המחיר הולך לפי משקל - לא כ"כ זול יחסית לפיצריות אחרות אבל האוירה שווה את זה תמיד נחמד לסיים... את הערב בטוני וספה

עוד פרטים
הוספת תגובה
DavidLevy - תמונה
DavidLevy 3 ביקורות
פיצה טובה לא מכסה על שירות נורא
1.8
30/11/13

שבת בצהריים בכיכר התרבות + פיצה לכל המשפחה נשמע מעולה, לא? לא אם אתה צריך להיאבק כדי לקבל יחס לפי התור שאיננו קיים... חבורת מתבגרים זבי חוטם נותנת שירות גרוע, אנשים מתווכחים על התור ועל... שאריות מגשי פיצה, לא יודעים איזה מגשים אמורים לצאת וכו'. בבירור התעלמו מהאישה המבוגרת לפני בתור לטובת שתי בלונדיניות שהרגע נכנסו. ובנוסף על כל זה הפיצה בהחלט טעימה, אבל שמנה בצורה חריגה מהרגיל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
איטליה ברוטשילד
4.3
19/08/13

רק עם חבר'ה ממש מגניבים. מלא מבחר מאוד טעים. לא זול , 94 שח קילו אבל שווה לפינוק. היינו עם תיירים והם ליקקו את האצבעות. יש הכל!! )))))

עוד פרטים
הוספת תגובה
יערית - תמונה
יערית 10 ביקורות
הפיצה הכי טובה שיש
4.8
13/06/13

אחרי שטועמים את הפיצה הזאת קשה לחזור לטעם של פיצות אחרות... הבצק דק ומתפצח בפה, הטעם של הרוטב מאוזן בצורה מושלמת והגבינה משובחת, המון תוספות והמחיר - לפי המשקל. פינוק אמיתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורין - תמונה
מורין 39 ביקורות
טוני וספה
2.3
27/02/13

לדעתי מחיר ממש לא מוצדק ביחס למה שמקבלים. הפיצה לא ככ טעימה, משלמים לפי משקל (כמו באיטליה- רק ששם המחיר אולי רבע מהארץ). מבחינת המקום- יש מעט מקומות ישיבה בתוך המסעדה (מעין בר)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
טעים אך קצת יקר
4.3
26/11/12

פיצות טעימות ביותר ומגוון הסוגים פשוט מדהים. מבחר הפיצות הבשריות מאד משמח אבל המחיר לדעתי גבוה מעט. מצד שני יש כאן יתרון ודאגה לגזרה שלנו :)

עוד פרטים
הוספת תגובה