נגישות
נגישות

בלאק - Black ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.5
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על בלאק

אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
היה נחמד ולא יותר
3.3
12/03/17

הגענו 2 זוגות ביום תוסס של פורים. יחסית המנות הגיעו מהר. הזמנו טבעות בצל ולחם הבית על מנת להרגיע את הרעב. אחר כך הגיעו לשולחן סלט עוף עם שקדים קלויים. הסלט היה טעים ומשביע. חברתי הזמינה... פרגית עם תוספת פטריות שהגיע מאוד קר. לדברי הגברים שהחברה המבורגרים לא היו גדולים אבל לא היתה הצדקה למחיר היקר לעומת משקל המבורגר. בסך הכל ביום כה לחוץ ותורים ארוכים. הצוות עמד בזמנים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
צחי בוקששתר מבאס/:
2.0
10/11/14

הזמנתי מה שאמור להיות 250 גרם המבורגר ובבירור נראה כמו מנת ילדים התלוננתי למלצר והוא דאג להחליף לי להמבורגר חדש אך לא ניתן שום פיצוי אחר כך ההמבורגר די טעים, וגם התוספות סבירות אבל... בצהריים לאכול שם זה החוויה הכי רועשת וצפופה בעולם. לא אחזור על הטעות שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
13/11/2014
מסעדת בלאק בקניון עזריאלי ממוקמת בתוך הקניון , לפיכך , ישנן שעות בהן ההמולה רבה יותר. בתפריט המסעדה , אנו מציעים מגוון של הצעות עסקיות ומבצעים לאורך שעות היום וגם למבקשים לקחת ארוחתם ב ta . בתפריט ההמבורגר מספר גדלים של קציצות : 160 , 220 ,330 , 450 גרם ועוד המבורגרים שונים ומגוונים . משקל הקציצה הינו לפני צלייה ומידת העשייה משפיעה על גודלה . להערתך , הוחלפה לך המנה , שמחנו לשמוע כי הייתה טעימה . אנו תקווה כי אי ההבנה הובהרה . בברכה .
elad - תמונה
elad 3 ביקורות
מאכזב מאוד
1.5
05/06/14

המבורגר יבש וטפל. למרות שביקשתי 3 פעמים שיהיה מדיום אמיתי, קבלתי מדיום וול. השרות איטי ומסורבל. אוכל, שירות ומחירים שאינם תואמים בשום דרך לתדמית של מסעדת בשר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 44 ביקורות
סניף חביב
3.0
16/01/14

קבענו מספר בנות בסניף בלאק טו גו בעזריאלי ת״א. הזמנו מקום, השולחן חיכה לנו אפילו לפני הזמן. יש בשולחן זמזם שאפשר ללחוץ עליו ואמור להגיע מלצר, הפטנט הזה נשמע נחמד אבל בסניף הזה פשוט לא... מתייחסים אליו. במיוחד אם אתם יושבים בספות וקשה מאד לראות את המלצרים. קצת מבאס שזה סניף כשר כי אין את הפירה המושלם שלהם (בעיקרון יש אבל בסניפים הכשרים הוא עם שמו זית והוא לא טעים במיוחד לפחות לא לי ולמכריי) המבורגר הפיקנייה לא נמצא בתפריט, אז למי שחובב את המנה תדעו שהוא לא קיים בסניף הזה. מנות יצאו בזמן סביר, השירות היה סביר, אבל האמת שלא באתי עם ציפיות גבוהות במיוחד, זה קצת בעייתי מסעדה כזו בתוך קניון פתוח... אם חשקה נפשכם בהמבורגר באמצע עזריאלי, זהו בהחלט המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רות - תמונה
רות מבקר מתחיל
מאכזב
1.8
23/07/13

הזמנתי שניצל וצ'יפס. הגיע שניצל בטעם של מאמה עוף קפוא שהופשר בתנור וצ'יפס באיכות של מקדונלדס. המידע הועבר למלצרית. ציפיתי מצחי בוקששתר ליותר!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nimrod Kravicas - תמונה
Nimrod Kravicas מבקר מתחיל
לא לילדים
1.0
27/07/12

הינו שני ילדים, שני מבוגרים ותינוקת. לאחר ביצוע ההזמנה חזרה המלצרית לשולחן להודיע כי אין מנת ילדים כי חסר תירס, ביקשנו עם אפשר בכל זאת להוציא מנה ללא התירס בגלל התינוקת, אך הם סרבו ללא... כל רצון ליצירתיות. לאחר מכן ביקשנו קרח ומעולם לא קיבלנו. ולבסוף הינו חמישה - אך קיבלנו 3 מגבונים בסיום הארוחה - שעלתה 218 ש"ח - חבל שלא לימדו את הצוות לספור?! שרות מתחיל בחיוך ושביעות רצון - כנרה שלא כאן - ושיטת המנה לחוד והתוספת לחוד הוא נהדר למסעדה -70 ש"ח להמבורגר היתי מצפה שיהיה מפילה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
27/03/11

לא מומלץ בעליל! המלצר בתחילה היה חביב, אולם באמצע הארוחה הוא פשוט נעלם כי הלך הביתה ולא טרח לדאוג להחלפה. המנות מגיעות קרות ושרופות. הכל. הבשר היה חרוך יתר על המידה וקר (המבורגר וכבד)... וכן הצ'יפס הכי דוחה שטעמתי אי פעם. שלא נדבר על המנה האחרונה. כאילו חיממו שלגון במיקרוגל. לא אתפלא. האווירה לא משהו, כי זה בקניון באזור פתוח והיה קר. משלמים יקר, מקבלים אוכל זול. בהחלט לא כדאי להתקרב. חבל על כל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
05/03/11

ב-26.2.10 אכלנו אני ואישתי בבלק והתאכזבנו קשות. הזמנו מנת שניצל עם פירה-59 ש"ח ומנת כבד עם ציפס - 59 ש"ח,חלק מהמנות בתפריט לא היו מכיוון שלא הגיע בשר.המנות היה קטנות בצורה יוצאת דופן... והגיעו ללא כל ירק או תוספת פרט למה שצויין.מדובר במחיר גבוה ולא מוצדק לאוכל פשוט ורגיל,יצאנו רעבים. המלצרית והאחראית משמרת ניסו לשכנע אותנו כי המנות גדולות והן בעצמן לא האמינו לזה.זו הפעם האחרונה שאני אוכל שם. אכזבה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
24/06/10

מקום טוב. אכלתי שמה הרבה, כי אני נוסעת הרבה הרכבת. הפסקתי, כי אני מסרבת אכול במסעדות כשרות, והיום המקום כשר.צער לי. ):

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
04/05/10

גרוע ברמות! הזמנו אתמול בלילה שני המבורגרים עם צ'יפס ו"ערימת בצל" מסניף עזריאלי והיה פשוט רע ביותר. האוכל הגיע קר כולו, ההמבורגר היה קר וסתמי . הלחמניות היו רטובות כמו ספוג, הצ'יפס היו... תעשייתים וקרים וערימת הבצל מיימית ולא אכילה...כשמתסכלים על התמחור( 138 ש"ח) מצפים למשהו קצת יותר טוב מסתם ג'אנק פוד או לפחות באותה רמה...

עוד פרטים
הוספת תגובה