נגישות
נגישות

קפה קפה - cafe cafe ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על קפה קפה

Hen - תמונה
Hen 118 ביקורות
סביר
3.5
16/06/19

הגענו לארוחת בוקר ביום שבת. לקחנו את ארוחת הבוקר הרגילה שהייתה, די רגילה. לא היה שום טוויסט או משהוא שמייחד אותה. הלחם היה חם וטרי, רוטב לסלט הביאו רק כי ביקשתי והמקושקשת הייתה די קטנה.... ישבנו בחוץ והיו המון זבובים, בקטע מוגזם. בצד החיובי השרות היה סבבה והמקום ידידותי לכלבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבירם - תמונה
אבירם מבקר מתחיל
מצוין
5.0
28/03/19

הייתי עם הילדים. שירות מעולה, מנות טעימות מאד.מלצריות אדיבות ושירות מהיר. רק פירגון. ממליץ מאד ובטוח שאחזור עם ילדיי

עוד פרטים
הוספת תגובה
haddadvictor1 - תמונה
haddadvictor1 מבקר מתחיל
משווה
4.3
16/03/19

היינו בארוחה משפחתית מנות טעימות ונדיבות מוקפץ סלמון.פילה סלמון.רביולי פסטו.סלט חלומי קינוחים מעולים

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
לא מומלץ!!!
2.5
02/03/19

המנות לא גדולות במיוחד וגם אינן טעימות במיוחד. השירות איטי ונראה שלא משנה מתי מגיעים - המטבח לא עומד בקצב ואין די מלצרים. לא רואה כל סיבה להגיע שוב... חבל שהורסים את השם של הרשת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמנון - תמונה
אמנון 4 ביקורות
לא מומלץ
1.8
05/01/19

שרות מתחת לכל ביקורת. מלצרים אדישים ולא מקצועיים עד כזי זלזלול באורח. מנהל המקום (או אולי הוא בעל הבית) עסוק בלעבוד במלצרות במקום לנהל את המקום ולכן המלצרים עושים מה שבראש שלהם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים, שירותי וזול עם שובר מזאפ רסט
4.8
01/10/18

היינו עם המשפחה ועם הכלב במסעדה בחג, נעים בחוץ, dog friendly הביאו לו קערת מים, מיזוג נעים (מאוורר) ומלצריות נחמדות. ארוחת בוקר בכיף כוללת חביתה, סלט, מטבלים (טונה, גבינות, ריבה - הביאו... רק לאחר שביקשנו למרות שכתוב בתפריט, גואקומולי - לא היה, שתיה קרה ושתיה חמה. חבל שבמקום מה שחסר, הוצע פסטו אך בתשלום). מעבר לזה, ארוחה טעימה ומשביעה! מבחינת מחיר, הגענו עם שובר מתנה ארוחה זוגית משטראוס ושובר זוגי מתנה ממש מאתר זה zaprest (תמורת 500 נקודות). אז יצא גם משתלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
הטבה שקיבלתי דרך zaprest, אוכל טעים, קפה קפה ממליצה להיות אדיבים גם לחיות
4.3
15/05/18

היינו במסעדה המשפחה המצומצמת, ארוחת בוקר נחמדה סך הכל טעימה, חביתות, סלט, לחם ומטבלים, שתיה חמה וקרה. הסלט עם הכרוב והסלק מיוחד וטעים מאוד, חבל שיש כל כך מעט מטבלים (ברגיל הארוחה הזוגית... עולה קצת מעל 100 שקל...) לצערי, לא היו dog friendly (אציין שבפעם הקודמת כן התייחסו יפה לכלב, אולי המלצרית הספציפית הזאת לא אהבה כלבים?), ביקשנו לכלב מים, ישבנו בחוץ איתו, והמלצרית אמרה שהיא תשתדל (לא כזה קשה להביא מים לכלב, אדרבא שבעבר כן קיבלנו) ובסוף לא הביאה, גם לא חזרה להגיד שאי אפשר, פשוט לא הביאה. מבחינת המחיר יצא ממש משתלם, קיבלנו את ארוחה זוגית חינם, 2 הטבות: אחת דרך שטראוס שהגענו ל 10,900 נקודות באפליקציה דרך קניית מוצרים שלהם, השניה ממש דרך האתר הזה zaprest תמורת 500 נקודות (שמקבלים על ביקורות שכותבים).

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיר - תמונה
מאיר מבקר מתחיל
לא מומלץ כלל
1.0
13/04/18

לא מומלץ כלל שירות גרוע למרות שהזמנו מקום מראש והמסעדה הייתה כמעט ריקה. חסרו מרכיבים במנות שלא היו במטבח בקיצור חצי תפריט כלל לא קיים. אנחנו בטוח כבר לא נחזור לכאן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
16/04/2018
שלום רב, אנו מצטערים על אי הנעימות. על מנת שנוכל לטפל בפנייה, ניתן להשאיר פרטים בקישור המצורף. תודה http://www.cafecafe.co.il/he/company/a/contact/
ג'ני - תמונה
ג'ני 40 ביקורות
גם השירות וגם האוכל מאכזב
1.0
04/04/18

באתי לאכול ארוחת בוקר עם משפחתי ביום שבת, היה מזעזע... היו בסך הכל 7 שולחנות ומלא מלצרים כנראה שהבעיה היתה במטבח... חיכינו לארוחה כ40 דקות הגיעה ללא התוספות שביקשתי בחביתה וללא השתיה... לבעלי שתזכרנו 5 פעמים מלצריות שונות להביא לנו ללא הצלחה כשכבר כמעט סיימנו את הארוחה פשוט התייאשתי אז באתי לברמן ועמדתי לו על הראש עד שהוא נתן לי כוס מסכנה של מיץ תפוזים. אני כבר לא מדברת כמה זמן חיכינו לתוספות. היתה לי הטבה שרכשתי מויזה כאל לארוחת בוקר זוגית ביקשתי מהמלצרית למשוך אותה ומשום מה בחשבון חייבו אותי גם על ארוחת בוקר מלאה וגם על השתיות מחוץ לארוחת בוקר למרות שארוחת הבוקר כוללת את כל 4 השתיות. המנהל בא ואמר שלא חייבו אותי ורק משכו את ההטבה, כמובן שהוא כן חייב אותי לפני אבל ניסה לשכנע אותי שהוא לא. התקשרתי למסעדה ברגע שראיתי את החיוב בכרטיס דיברתי עם אותו המנהל הוא כמובן זכר אותי ואמר שהוא בודק את העניין וחוזר אלי, כמובן שהוא לא חזר אלי אלא הייתי צריכה להתקשר שנית... הוא אמר שהוא זיכה אותי ואני אראה את הזיכוי תוך 48 שעות זה היה לפני שבוע וחצי ועדיין לא זוכיתי. הרסו לנו לגמרי את השבת בבוקר מלצריות חצופות ומנהל שלא לוקח אחריות על הפשלות של המסעדה ( 3 שולחנות החזירו אוכל במקביל אלינו)

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
10/04/2018
שלום רב, נשמח לטפל בפנייתך ולברר את הנושא אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במספר - 036968043 בברכה, ירדן ברזילאי מנהלת שירות לקוחות
Mor - תמונה
Mor 132 ביקורות
בית קפה שקט ואינטימי
4.0
19/11/17

מקום שקט ואינטימי, גם שהיינו ביום שישי היה רגוע למדי. התפריט השתדרג לאחרונה ונוספו המון מנות חדשות, השירות היה טוב, אדיב ומהיר, אוכל טעים, קפה טוב, אוירה רגועה, מה צריך יותר בשישי... בבוקר?

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
22/11/2017
כמה כיף לקבל ממך מילים חמות ומפרגנות אלו אני שמחה מאוד לשמוע שנהנית מביקורך בסניף רשת קפהקפה משתדלת לעשות את המיטב כדי להנעים את זמנכם בסניפנו וליצור חוויה מושלמת בעת הביקור בסניף. נשמח לראותך ולארח אותך שוב בסניפנו. הנושא הועבר לידיעת הגורמים האחראיים ברשת וכמובן, לצוות הסניף בברכה, ירדן ברזילאי מנהלת שירות הלקוחות