נגישות
נגישות

שגב אקספרס ביקורות וחוות דעת - עמוד 45

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

670 ביקורות וחוות דעת על שגב אקספרס

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
19/04/09

נהננו מכל דקה מהרגע שנכנסנו למסעדה ועד שיצאנו ממנה. שירות מצויין, אווירה שאין בהרבה מסעדות בארץ. האוכל - ללקק את האצבעות. נחזור בקרוב מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן אמיליו - תמונה
מורן אמיליו 8 ביקורות
3.7
16/04/09

ביום שבת ה-11.4.09בצהריים באנו אני וחברתי לארוחת הצהריים במסעדה , הושיבו אותנו בפטיו , היתה אוירה נעימה מאד. רק מלצר שלא הבין אותנו כ"כ. הזמנו מנות ראשונות כורבית בתנור טעימה מאד,... והזמנו עיקריות פרגית מעולה, ופילה יען שאחרי 2 דק' התחרטתי והחלפתי לדים סאם שהיה מעולה. המלצר "החביב" היתבלבל והוציא לנו עיקרית אחת לפני הראשונות והעיקרית הנוספת. בסוף הגיעה האחאית המשמרת של המסעדה, ורצתה להבין מה קרה. ביטלו את העיקריות והזמינו לנו שוב מהתחלה את הראשונות פלוס עוד אחת על חשבון הבית. ושמעה את התלונה שלנו , ופונקנו בהתאם ע"י מתן מתנה מסויימת שלא הפרט וקינוח על חשבון הבית כמתנת יום הולדת עבורי. תודה בסוף על השרות הנפלא , ועל התעניינות של מנהל המסעדה שהיתקשר לברר מה היה בשבת במסעדה, בסופו של דבר נישאר לנו טעם טוב מהארוחה. אנו נשוב בהקדם למסעדה. תודה לאחראית המשמרת שפינקה אותנו!! שפרו את שירות המלצרים שלכם וזה יחסוך המון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
14/04/09

מנות קטנות, בצלחות ענק, ובמחיר יקר שממש אינו משקף אקספרס , אלא דומה למסעדות יוקרה. היה נחמד לפעםאחת, אבל במחירים הללו יש אפשרוות הרבה יותר טובות ומשביעות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dana - תמונה
dana מבקר מתחיל
4.3
13/04/09

מסעדה מעולה, המלצרים היו כל כך מקצוענים, המקום מהמם, האוכל טעים בטירוף והכלי הגשה מיוחדים ומגניבים והמחירים לא יקרים בכלללגמרי! המסעדה הכי יפה ושהכי נהנתי בה אי פעם! בקיצור ממליצה... בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גינת - תמונה
גינת 6 ביקורות
4.7
12/04/09

היינו ביום ו' האחרון והרגשנו ננש כמו בבית

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/04/09

לפני מספר ימים התארחנו במסעדה, רציתי לציין את השירות המעולה שניתן לנו במסעדה, הייתה לנו מלצרית חייכנית ומקצועית שעשתה לנו את הערב להרבה יותר מעוד ארוחה! המנות שהיו אחת-אחת מעדן!! מאוד... נהננו, זו הייתה פשוט חוויה, כל הכבוד שגב! נחזור לשגב-אקספרס בהחלט!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
04/04/09

אז ככה... כבר בכניסה קבלת הפנים הכינה אותנו לשירות קפדני ומקצועי.. מה שבהמשך אפילו עלה על הציפיות. נראה שחסכון בכוח אדם הוא לא ממש המוטו שם, כי היו המון (!) עובדים וכל הזמן טיפלו בנו... במסירות, החליפו לנו מפיות, כוסות, סכו"ם וכיו"ב. פשוט סטנדרט שירות אחר. האוכל - היה מ-ד-ה-י-ם. אני לא אשקר, לא בדיוק יוצא לי לאכול במסעדות שף פעמיים בשבוע אבל עדין, הפטה כבד למנה ראשונה לא דומה לשום דבר שנתקלתי בו בעבר... המנות העיקיות היו טעימות מאוד והמנות בגודל אידאלי, לא מחניק ולא נשארים רעבים. המחירים - סבירים, אפילו פחות מזה ביחס לאוכל, העיצוב והשירות.. ציפיתי לחשבון יותר נפוח.. אבל זו עדין מסעדת שף... לא רומנטי - זה כנראה עקב האכילס של המסעדה לכל מי שחולם על אור נרות וכינורות... אז לא! המסעדה אנרגטית ולא שקטה במיוחד, המוסיקה מצויינת אך לא בדיוק קלאסית... בקיצור, אווירה של מסעדה עובדת וסועדים שמחים. אני ממליץ מאוד והייתי חוזר לשם מחר אם זה היה בחיפה והייתי קצת יותר עשיר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
04/04/09

ביום שבת 4.5.09 הזמננו מקומות לארבעה סועדים. קיבלו אותנו יפה ובזמן. המנות הראשונות הגיע בזמן בסביר והיו טעימות מאד. לאכזבתנו הרבה המנות העיקריות בוששו להגיע. גם אחרי שלושת רבעי שעה של... המתנה לא הגיעו המנות העיקריות. פנינו למלצרית אך ללא הועיל לצערנו פנינו לאחראי משמרת ובקשנו חשבון עבור המנות הראשונות. נאלצנו לעזוב את המסעדה רעבים ומאוכזבים ופנינו למסעדה אחרת לאכול. חבל שמסעדה כלכך מומלצת עם אוכל טעים, מאכזבת את היושבים בה כדי להינות מאוכל נאלצים לעזוב וללכת למקום אחר. לתשומת לבכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניר - תמונה
ניר מבקר מתחיל
4.0
02/04/09

אני וחברתי חגגנו שנה להיכרותנו במקום, האוכל מעולה האווירה אינטימית ונוחה ובייחוד שירות מצוין. נקלענו לסיטואציה לא נוחה לגבי מועד העזיבה של השולחן, אולם האחמ"ש גיהל הבנה ופיצה אותנו... בקינוחים מפנקים על חשבון הבית. יצאנו בתחושה שהשירות במסעדה מוד איכותי וחשוב שהלקוח יצא בהרגשה טובה מהמקום. אנחנו ממליצים....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
02/04/09

אני ושתי חברותי עובדות באיזור המסעדה ומקום העבודה שלנו מעניק כרטיס לעובד בו יכול לשבת במסעדות באיזור במחיר מוזל (כ50% הנחה). לפני שיצאנו למסעדה התקשרנו למקום על מנת לוודא כי ההנחה בתוקף... מול החברה בה אנו עובדות ולאחר הבירור קיבלנו תשובה חיובית ולכן הזמנו מקום לצהריים. לאחר שהגענו, התישבנו, אכלנו, הגיע רגע התשלום. מסרנו את כרטיסנו, המלצרית אספה את הכרטיסים ואנו המתנו שהיא תשוב. לאחר מס' דקות המלצרית חזרה והודיעה כי המסעדה לא מקבלת את כרטיסנו מכיוון שהחברה שבה אנו עובדות הפסיקה את שירותיה מול המסעדה. הסברנו למלצרית כי התקשרנו לוודא זאת מבעוד מועד והמסעדה אישרה שההנחה בתוקף ואף ביקשנו את האחראי על מנת להסביר לו זאת. האחראי/ מנהל הגיע ולא קיבל את טיעוננו ומבחינתו כך אמר, החברה שלנו אחראית לעניין וכי היא זאת שהפסיקה את השירות והוא לא אמור לקחת אחריות על כך גם אם התקשרנו ונאמר לנו אחרת. כמובן ששילמנו מחיר מלא, דבר שלא רצינו (חלקנו סטודנטיות ומרוויחות למחייתנו), יצאנו מאוכזבות ופגועות מהשירות הגרוע ,מאי לקיחת אחריות ובעיקר מאטימות של אחראי/ מסעדה. לשם בטוח שלא נחזור וחבל מאוד!!! הייתי מאוד רוצה להגיע למשה שגב ולהעביר לו מסר זה. יש למישהו רעיון איך ניתן לעשות זאת?

עוד פרטים
הוספת תגובה