נגישות
נגישות

קפה קפה - cafe cafe ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

26 ביקורות וחוות דעת על קפה קפה

רבקה - תמונה
רבקה 18 ביקורות
הילדה נהנתה וזה הכי חשוב
5.0
28/11/18

לאחר ביקור במרפאת שיניים עם הבת שלי, ולאחר שקיבלה אישור מרופא השיניים שמותר לה לאכול ולשתות, הבת שלי לא וויתרה לי והזכירה לי את ההבטחה לשבת בקפה קפה למנת רביולי שהיא כ"כ אוהבת. ביררתי... את גודל המנה והחלטתי להזמין מנה אחת שדי גדולה ולהתחלק אתה. כל אחת מאיתנו הזמינה גם משקה חורף חדש "טופי קרמל". היה טעים מאוד והמלצרים היו ממש אדיבים.. על הדרך עשיתי אצלם חבר מועדון כדי להנות בהמשך מהטבות נוספות כשנהיה באזור שוב. המחירים סבירים לגמרי, בהחלט מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
05/12/2018
שלום רב, תודה רבה על הפרגון והשיתוף. המשך יום טוב וחג שמח.
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
מומלץ
3.8
21/10/18

ראשית, זהו סניף כשר למהדרין, שזה יתרון כי המוצרים טריים וטעימים. לקחתי טייק אווי של קפה קר גדול וסנדוויץ חלומי, שהיו מצוינים. המחיר יקר, אך התמורה הייתה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shirit - תמונה
Shirit 83 ביקורות
מקום נחמד
4.3
28/05/18

מקום לדייטים אפשרי גם חברות וחברים מומלץ לשבת בחוץ באיזור הפתוח יש מקום למעשנים סהכ נחמד מקום סבבה קרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
03/06/2018
תודה רבה על הפירגון והשיתוף, אין ספק שפנייתך תעבור לגורמים האחראים ולצוות הסניף.שבוע נעים ירדן ברזילאי מנהלת שירות לקוחות קבוצת קפה קפה
Orit - תמונה
Orit 12 ביקורות
עדיף לאכול בסניף אחר
3.0
15/04/18

הלכתי לקפה קפה לארוחת בוקר עם אמי. השירות היה מאוד בעייתי. בתחילה עד שהכיע מלצרית לקחת הזמנה לקח זמן לאחר מכן כאשר הגיע המנה ( ארוחצ בוקר זוגית) הלחם הגיע שרוף והיו חסרים מטבלים, כאשר... אמרנו זאת למלצרית היא הבטיחה שתטפל בבעיה אך נעלמה לנו קרוב לחצי שעה. ומיותר לציין שלא טיפלה בבעיה בכלל. רק כאשר סיימנו לאכול היא נזכרה בנו. אוכל טעים אך שירות לא משהו

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 2 ביקורות
סניף קפה קפה יקר כמו האחרים אבל האיכות רחוקה מסניפי קפה קפה בד״כ
1.5
26/11/17

שירות גרוע 4 פעמים קמתי לבקש שיגש מלצר במסעדה חצי ריקה ביום ראשון בצהריים הזמנו מרקים כתומים - המרק היה יותר מים ממרק הזמנו משקה ג׳ינג׳ר דבש נענע וקינמון לא היה דבש - לא אמרו הגישו ככה ... בקשתי קפה במקום - קפה לא טעים שוב יותר מים מכל דבר אחר חשבון עבר 90 שח כולל שירות היה גרוע ויקר לא ממליצה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
הלוואי שכל המקומות בחולון יתפקדו ככה
4.5
09/07/17

הרבה זמן לא ביקרנו, והגענו בשישי בבוקר לארוחת בוקר נעימה, הופתענו ושמחנו לראות שיש המווווון מלצרים (המקום נכון לתת שירות טוב במיוחד בשישי בבוקר בשעות העומס)ואכן השירות היה מקסים, מהיר... ואדיב. לקחנו ארוחת בוקר בכיף וכריכון סלמון. מה שנחמד ברשת הזו שהם כל הזמן מתעדכנים, משנים וממש מרגישים את זה, גם הארוחה וגם הקפה הקר היה מעולה, המטבלים טעימים , והמלצרים אפילו צ'יפרו אותנו בעוד כמה מטבלים על חשבונם. הלוואי שכל המקומות בחולון יתפקדו ככה תודה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ADVA - תמונה
ADVA 87 ביקורות
בית קפה מהמם
3.5
30/06/17

בית הקפה הטוב ביותר בכל העיר חולון. מבחינת הנראות הושקעה במקום השקעה יפה. המקום נראה טוב, מריח טוב, וטעים מאוד. מגוון מנות לארוחת בוקר, צהריים, ערב, סלטים, טוסטים ומנות מיוחדות שאין בכל... מקום. יחד עם זאת לא זול. אבל אין כל לקום בבוקר שישי ולשבת שם, או צהריים באמצע היום, או מפגש בערב עם חברים טובים או בן הזוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
02/07/2017
תודה על המילים החמות והזמן שהשקעת בכתיבת המשוב. שמחים לשמוע שנהנית בסניף. נשמח להמשיך לראותך בסניפנו, לימור חכם מנהלת שירות הלקוחות
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
אחלה לשישי בבוקר
4.5
14/03/16

הגענו בשישי בבוקר לארוחת בוקר מאוחרת. המקום היה די מלא אבל המארחת קיבלה אותנו יפה והושיבה אותנו במקום פינתי במרפסת שגם התאים לעגלה של התינוקת. לקחנו בוקר בכיף שמגיע עם 2 שתיה, סלט ביצה... ו-3 מטבלים ולחם. הכל היה טעים, והמיץ גזר סחוט במקום! מבחינתי זה נותן עוד כמה נקודות למקום. הלחם היה רך וחם והסלט היה טעים מאוד. בנוסף לקחנו מנה של קסדיה גבינות שבסניף אחר הייתה לי יותר טעימה. המנה הייתה חביבה (טורטיה מטוגנת ממולאת בביצת עים, גבינות וירקות) אבל היה חסר גבינה צהובה בעיני שהייתה משדרגת את המנה. המלצרית הייתה מאוד חביבה ונחמדה ובכלל השירות היה טוב (המנהל שם ממש מקסים, תמיד שמגיעים הוא דואג שהמקום יתקתק ומרגישים את זה). ברור שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
oreldi - תמונה
oreldi 18 ביקורות
נחמד
3.3
23/08/14

ארוחת בוקר זוגית (98) החביתה היתה טובה, תוספת בולגרית ובצל היתה טעימה. ממרחים סבירים, לא יותר מדי מיוחדים - גבינת שמנת, פטה, קוטג', טונה, ממרח זיתים, טחינה רק ממרח ארטישוק היה ייחודי... ומעניין. סלט ירקות היה תפל. שירות רע- מבולבל, שכחו דברים, ומלצר שהתעקש לא לראות אף אחד. טוב שהיו מלצרים אחרים שכן באו לעבוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ricky Eitan - תמונה
Ricky Eitan 115 ביקורות
אני והמשפחה שלי מאוד אוהבים את המקום.
3.3
21/11/12

כל הפעמים שישבנו שם מאוד נהנינו, האוכל טעים. פעם אחרונה שהיינו הם קצת איכזבו אותנו כי המנות הגיעו באיחור, למרות שהמקום היה חצי מלא. קיבלתי טוסט קר, החליפו לי אותו בטוסט אחר ואת מה... שביקשתי להחליף הביאו לי חינם. השירות דיי בסדר, המלצרים צריכים להיות יותר עם קשר עין ללקוחות. ארוחות הבוקר שלהם מעולות.

עוד פרטים
הוספת תגובה