נגישות
נגישות

קפה קפה - cafe cafe ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

11 ביקורות וחוות דעת על קפה קפה

רחלי - תמונה
רחלי 175 ביקורות
קפה קפה בעזריאלי - כיף לסעוד בו.
5.0
17/02/19

היינו בת"א והחלטנו ללכת לאכול ארוחת בוקר בקפה קפה בקניון עזריאלי. אמרנו למלצר כי אנו קצת ממהרים, ואכן השירות היה מאוד מהיר, אדיב והארוחה היתה מאוד טעימה. כשמזמינים ארוחת בוקר זוגית אפשר... לקבל מ2 מטבלים תוספת. מאוד נהננו. מקומות ישיבה מרווחים ונוחים, יש הרבה ספות שכיף להתרווח עליהן. מומלץ. בית הקפה נמצא בקומה עליונה ויש מעלית נגישה אליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
reuven ortal - תמונה
reuven ortal 15 ביקורות
ארוחת בוקר מעולה!!!
5.0
15/11/18

אני והוריי הלכנו לארוחת בוקר ונהנהו מאוד. בית הקפה ממוקם במתחם האוכל בקניון. קומה נפרדת, מקום גדול ומרווח. ארוחת הבוקר היתה מצויינת וטעימה מאוד. השירות היה אדיב ומהיר מאוד. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי - תמונה
רחלי 175 ביקורות
קפה קפה כדאי להגיע.
5.0
04/11/18

הגענו עם בתנו לקפה קפה לאכול ארוחת ערב. המקום היה לפני סגירה, אך בכל זאת איפשרו לנו לשבת. הזמנו בהמלצת המלצר דג מוסר על מצע שעועית ירוקה בתוספת בורגול וסלט ירקות. המנה היתה גדולה... ומשביעה. בעלי הזמין סלט טונה שהגיע מלווה ברטבים. בתי הזמינה סלט טוסט שהיה משביע וטעים. השירות היה מהיר. ניגשו אלינו לפני סגירת המטבח לשאול אם אנו מעוניינים להזמין משהו נוסף. על השולחן מונח פעמון בו ניתן לקרוא למלצר בשעת הצורך. היתה אוירה שקטה ונעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסנת - תמונה
אסנת 26 ביקורות
אוירה עממית, קצת רועשת מדי לדעתי
4.0
09/10/18

הפיצה הייתה דקה וממש לא טעימה, היה אחלה שירות ופיצו אותנו בשוקו (דואט שוקולד) בתור קינוח הסלט הי מתובל וטעים מומלץ מאד!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי 40 ביקורות
אפשר לוותר
2.5
04/06/18

קפה שממוקם במקום פנטסטי מתפרס על פני רבע קומה בקניון. השירות פשוט מזעזע מבחינת כמות מלצרים על אורחים, צריך פשוט לקפוץ במקום כדי שיואילו להגיע. מנות בסדר גמור. לגמרי תחושה של ניצול לאור... המקום ה"מוכר" וחבל מרוד כי לקפה קפה יש שם טוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
11/06/2018
תודה רבה על המשוב . נשמח לטפל בפנייתך , אנא צור עמנו קשר דרך האתר שלנו http://www.cafecafe.co.il/he/company/a/contact/ או בטלפון -036968038 בברכה, ירדן ברזילאי מנהלת שירות לקוחות קבוצת קפה קפה
Dor - תמונה
Dor 33 ביקורות
מקום טוב עם אנשים טובים
4.5
10/05/18

השירות במקום היה מעולה והתאמצו בשבילינו מאוד הייתי אומר שהארוחת בוקר לא הכי מפנקת שראיתי אבל מה שהיה היה מוצלח

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
15/05/2018
תודה רבה על המשוב והמילים החמות רשת קפהקפה משתדלת לעשות את המיטב כדי להנעים את זמנכם בסניפנו וליצור חוויה מושלמת בעת הביקור בסניף. נשמח לראותך ולארח אותך שוב בסניפנו. ירדן ברזילאי מנהלת שירות לקוחות קבוצת קפה קפה