נגישות
נגישות

קפה נטו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על קפה נטו

Dr.Rest - תמונה
Dr.Rest 20 ביקורות
מקום טוב לאכול צהריים
3.5
12/10/15

בדרך כלל אני הולך עם הצוות מהעבודה , שם מזמינים עסקיות. שירות : השירות תמיד טוב שם , אדיב ומהיר. מחיר : המחירים סבירים , מחיר של מנה עיקרית הנו בסביבות 50 שקלים , ובעסקית אותו מחיר... יכלול ראשונה(אני לא בטוח אם זה עסקית של החברה שאני עובד בה או זה תמיד כך). האוכל: יש שם סלטים ופסטות בעיקר , אבל גם תמצאו ארוחות אחרות בשריות(בעיקר עוף) וטבעוניות גם. האוכל תמיד טעים , התאכזבתי מאוד פעם אחת כשהזמנתי פסטה שמנת סלמון , את הסלמון הורסים כמו טונה , ובכך גם הורסים את הסלמון וגם את הפסטה , לא ממליץ .

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 43 ביקורות
ממומלץ ביותר
4.8
06/12/14

היינו 15 סועדים כבר בשלב ההזמנה היחס היה חם עם מאמץ לבדוק ולתת מענה לכל השאלות (2 מהסועדים אינם אוכלים גלוטן) ובמסעדה עצמה היחס של העובדים אדיב מקצועי מהיר ועם כוונה חיובית לענות לכל... בקשה, המקום מרווח ונעים יש מעט בעיה של אקוסטיקה כשהמסעדה מלאה כך גם הרעש. אנחנו אכלנו מרק בטטה טעים שקשוקה בלקנית מצוינת עם טעם של עוד ושיק פירות טעים. לנו אין ספק שנחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איריס אלף - תמונה
איריס אלף 49 ביקורות
סך הכל מקום נעים
3.5
13/06/14

ביקרנו אמש בבית הקפה "קפנטו" - שתינו שוקו חם וסחלב מסורתי ואכלנו עוגת גבינה עם פירורים. המקום מלא, אבל האווירה מחוייכת ונעימה, קיבלנו שירות טוב והתקרובת היתה טובה, טעימה וטרייה. שתי... הערות - המחירים גבוהים מדיי (34 ש"ח לפרוסת עוגת גבינה קטנה, באמת קטנה - לא לעניין) והשירותים ממוקמים בחוץ, רק תא אחד (גם נשים גם גברים וגם נכים בתא אחד), פתרון לא נעים, יש לחץ לצאת מיד כי יש תור וגם לא ממש נקי. בעיניי, בית קפה טוב נמדד גם בתאי השירותים שלו (כמות, הגיינה וניקיון).

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל - תמונה
גיל 17 ביקורות
קפה נטו יהוד
4.3
17/01/14

אוכל טעים, אווירה נעימה, שירות מעולה. מבקר בממוצע אחת לשבועיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tanya - תמונה
Tanya 5 ביקורות
המלצה על עוגה
4.3
12/01/14

אנחנו ביקרנו בקפנטו ביום שישי בערב ו אחרי ארוחה הזמנו קינוח, כל החברים בחרו בעוגת שוקולד כרגיל ואני בפעם הראשונה הזמנתי עוגת קרם וניל ופסיפלורה ומאוד נהנתי ממנה ,... הופתעתי לטובתה ועכשיו רוצה להמליץ עליה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
אחלה סניף לאחלה רשת!
4.5
22/06/13

אחד הסניפים היותר טובים של הרשת! ישבנו בו פעמיים בשני ימי שישי האחרונים והתרשמנו לטובה מהשירות למרות עומס לא נורמלי במקום. הקפה שהוציא בריסטה היה נפלא! וגם השקשוקה של בן זוגי הייתה כה... טעימה שהחלטנו לחזור גם השבוע!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף - תמונה
אסף 6 ביקורות
לא רע בכלל
4.5
22/06/13

אצלי זה כבר מזמן הרגל לאכול כאן ארוחת בוקר כמעט כל שבת. אין בכל האזור תחרות למחיר ולטעם! גם צוות המלצרים מעולה! בקיצור, מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alberto - תמונה
Alberto 6 ביקורות
חצי בירה 28 שקל ?
3.3
09/11/12

ביקרתי במקום עם חברים. האוירה והשרות טוב מאוד. אבל תמיד יש אבל והפעם אבל גדול....לקחת 28 שקלים על כוס בירה חצי הינו בגדר שוד. בקבוק, לא בחבית, עולה בין 7 ל 8 שקלים וזה במחירי... סופרמרקט.להבריח לקוחות זה קל מאוד וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amit Idgar - תמונה
Amit Idgar 5 ביקורות
מקום נחמד
4.0
16/03/12

מבחינת מיקום ואווירה- 10 מבחינת מחירים שעלו עם הזמן על אותם מוצרים - אין הצדקה וגנבה בעיני. כפיצוי שפתחתי את פי דרך הנהלת האתר שלהם קיבלתי 3כוסות קפה מתנה...נו באמת..מוצרי המזון שלהם... מעולים,גם הקינוחים והריבוע שוקולד בפרט...אבל לא מוצדק

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/08/10

בשבילי קפה נטו,זה כמו פינה ביתית מחבקת ביהוד. איזה כיף שקפה נטו ביהוד. כל הזדמנות אנחנו הולכים לקפה נטו. פשוט תענוג לשבת, לשתות קפה, להתענג על המוסיקה היפה שנבחרת בקפידה בהתאם לאווירה,... לשעה. המלצרים אדיבים, חמודים, אנושיים, קלילים,עושים כמיטב יכולתם לתת את ההרגשה הכי טובה שאפשר. קפה נטו ביהוד תמיד מלא. והכל זורם. אוירה נהדרת, אווירה ביתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה