נגישות
נגישות

מסעדת טרנסילבניה ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

151 ביקורות וחוות דעת על מסעדת טרנסילבניה

 - תמונה
2 ביקורות
4.7
03/11/08

עברנו במקרה אני ובעלי לכיוון השוק בתרשיחא וראינו שלט מסעדת טרנסלבניה. סימנו את המקום לצהריים. כשנכנסנו למסעדה קיבל אותנו בעל הבית והדריך אותנו לשולחן והסביר על המאכלים בתפריט, לקחנו מרק... גולש...מעולה, סטיק מעושן... מצויין, הקבב מס' אחד... נחזור ונמליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
03/11/08

שמענו על המסעדה מחברנו הטוב. בשבת האחרונה נסענו אני ואשתי ועוד זוג חברים למעלות תרשיחא, המקום פשוט והאוכל טעים מאוד, המחירים בהחלט סבירים. היות ואני ממוצא רומני אז בחרתי לאכול רגל... קרושה, מרק צ"ורבה וקבב רומני, שלושת הדברים כמו שאני זוכר בבית. חברי אכל סטיק לבן ואשתי מעושן.... פשוט נהדר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיל - תמונה
אמיל מבקר מתחיל
2.7
28/10/08

אני טרנסילבני; האוכל שהם מגישים - לא. הוא חיקוי, לפעמים מוצלח יותר, לפעמים פחות, של אוכל טרנסילבני: מרק הגולש בסדר, הסטייק הלבן סביר והבלינצ'ס מזעזעים. אם אתם מחפשים ארוחה סבירה, אפשר... לבקר, אבל אם אתם רוצים אוכל טרנסילבני ממש, זה לא המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
04/10/08

הוזמנו לארוע במקום אכזבה מהשרות ומהאוכל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/09/08

נסענו לתומנו בכביש ממעלות לתרשיחא, בצד הדרך משמאל בתוך מטע, ראינו שילוט של המסעדה- (טרנסילבניה). מיד עלה באפי ריח של קבב רומני. הודעתי ליושבי הרכב כי כאשר נחזור בדרכנו למעלות, יש... בכוונתי לבדוק האם המסעדה פתוחה. ואם כן בא לי לאכול בה. כמובן שהמסעדה הייתה פתוחה. נכנסנו והחלטנו לעיין בתפריט. כמובן הזמננו ונהנינו. אוכל בטעם גן עדן, אוירה כמו בבית, שירות אישי בכיף ומחיר מצחיק. אני ממליץ בחום לכולם לבקר במקום,לא תתצטערו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
4.3
06/09/08

היינו באיזורבצימר ותוך כדי הטיולים באיזור נכנסו לתרשיחא וגילנו את המסעדה המקסימה הזאת. באנו בשעה שלא היתה לחץ וחוץ מהאוכל המדהים זכינו לשירות אישית מהמלצרית ושיחה עם בעל המסעדה על... תולדות המסעדה. אוכל מעניין, סלטים בטעם של בית בסגנון רומני - הונגרי גם המנות העיקריות שהזמנו - קבבים רומנים, גולש הונגרי עם בצקיות, סטק פרגיות היו טעימות במיוחד וגדולות הקינוח המדהים של פאפאנוש היה "דובדבן" של הארוחה וחובה לכל אחד שמתגעגע ל"טעם אמיתי של פעם". הכול במחירים סבירים בהחלט. אין שום ספק שנחזור במיוחד מאזור המרכז לטעום שוב את המאכלים המדהימים כמו המרק ההונגרי והגולש שבטח יתאימו גם בסתיו או יום חורף גשום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/09/08

אני בת להורים יוצאי הונגריה ורומניה האוכל במסעדה בדיוק כמו שהכרתי בבית הוריי טעים מאד מאד משאיר בפה טעם של עוד ועוד מומלץ בחום לאכול במסעדה הזו. אני גרה באזור המרכז ואחזור לשם לעיתים... קרובות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
23/08/08

שלום לכולם. מי שאוהב אוכל רומני הונגרי אז זה המקום ללא ספק. איש נחמד ואדיב קיבל את פנינו ושירת אותנו בצורה נעימה מאד עם הרבה חיוך שזה לא פחות חשוב אצלנו .... ציונים: אדיבות. 10 אוכל.... 10 לציין כי הקינוח ( פאפאנש ) היה מדהים ומעלף..... שירות. 10 מחירים מתאים לכל כיס. שיהיה בתאבון ותהנו. אנחנו נחזור אליו שוב בטוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eva Ram - תמונה
Eva Ram 2 ביקורות
4.3
17/05/08

הינו 4 חברים ביום שישי בצהריים מאוד נהננו במיוחד מעוף מעושן קבבים וממליגה. כל כך נהננו שביום שבת חזרנו שוב. ההנאה מושלמת, מומלץ. מחירים סבירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדי - תמונה
נדי 2 ביקורות
4.7
15/03/08

הזמנתי ארוחה במקום ל - 50 חברים מקיבוץ יטבתה. הבעלים אנדראוס יצא מגדרו להנעים לנו את האירוע.איש נחמד במיוחד. התוצאה היתה טובה מאד - נעימה-טעימה וחברית. מומלץ בחום - עוף מעושן שמעולם לא... טעמנו כמוהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה