נגישות
נגישות

מסעדת טרנסילבניה ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

151 ביקורות וחוות דעת על מסעדת טרנסילבניה

 - תמונה
2 ביקורות
4.7
04/07/10

או, אנדיוס, מגיע לך שאפו על השרות והפינוק. ובקשר לאוכל - אין לנו מילים בפינו... טעים כמו שאוכל רומני צריך להיות. התעלפנו במיוחד מהמעושנים שלא נדבר על הרגל קרושה והאיקרה.... כשנחזור... לאיזור אין ספק שהביקור במסעדה יהיה חלק מתכנית הטיול. המחירים סבירים והמיקום נוח להגעה וחניה בשפע. חיזקו ואמצו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
29/05/10

היינו פעם ראשונה בטרנסילבניה בערב שבת. אהבנו את האוירה הלא פורמלית ואת השיחות עם אנדריאס , אשר יוצר אוירה משפחתית במקום. מרק הצ'ורבה, הצלעות והתוספות היו מצוינים. קיבלנו טעימות נוספות... ע"ח הבית, וקינחנו בסוגי פאפאנאש נפלאים. המקום מומלץ לכל השוהים באיזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בלה - תמונה
בלה 16 ביקורות
3.3
01/05/10

הגענו בעקבות המלצה של חברים על מסעדה רומנית, ולא התאכזבנו. אוסף של מנות רומניות והונגריות שקשה למצוא במסעדות רומניות בארץ. מרק צ'ורבה ומרק גולש היו טעימים, סלט חצילים וורניקיס מצוינים.... נהנינו גם מהממלואים. סך הכל אוכל טעים מאד והשירות בסדר. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/05/10

הגענו ביום שישי ללא הזמנה. המקום היה מלא. יש לציין שהגענו בעקבות הספר של שרית ישי "צימרים בצפון" בעל הבית יצא מגדרו לסדר לנו מקום, הזמנו מהתפריט רגל קרוש כבד קצוץ שלא היו מביישים את... סבתא גרדה שלי. בן זוגי הזמין קבב הבית והתמוגג, אני אכלתי גולש עם בצקיות ואהבתי מאוד קינחנו בפפאנש חובה משהו משהו ולא התאכזבנו. השירות סביר ביותר. גילנו מסעדה חדשה שנאמץ אותה בחום .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/04/10

הגענו בעקבות המלצה מחברים,הזמנו מהתפריט, כבד קצוץ שהיה טעים וטרי. הרגל קרושה עם טעם של עוד, הסלט חצילים לסוגיו משהו משהו. בעלי הזמין קבב הבית והתמוגג. אני עוף מעושן שחובה ורצוי להזמין... אותו מראש. היות והוא עשוי במעשנה. הזוג הנוסף הזמין סטייק בפטריות ונהנה גם מצורת ההגשה והטעם. בקיצור מקום עם אוכל מפתיע ולא יקר ממליצים בחום. תודה לאנדרוס שפינק אותנו בפפנש חבלז

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
24/03/10

נסענו לטיול ג'יפים בגוש חלב, המליצו לנו על טרנסילבניה. הגענו למסעדה האווירה ממש ממש לחוצה קבב ללא הטעם האמיתי ולא עשוי טוב, האנטריקוט שהחזרנו פעמיים יוצא יבש בסופו של יום. שואלים את... המלצרית איזה בשר הצוריסוס נאמר " לא יודעת " ישר ולעניין התאכזבנו ונהנינו רק מהקינוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
ofrakatz - תמונה
ofrakatz 3 ביקורות
2.0
20/03/10

הזמנו שולחן וכשהגענו לא היה שולחן פנוי, רק חלק מהמנות הגיעו בזמן, הסועדים שקיבלו את מנותיהם סיימו לאכול והשאר המשיכו לחכות. מנת גולש עם בצקניות שהוזמנה יצאה עם 3 בצקניות זעירות!!!... הסתבר לנו שהבצקניות בהכנה. המנות לא יצאו וויתרנו עליהן. בעל הבית היה תוקפני, העליב אותנו ואף טרח לציין כי יש לו חמישה מיליון שקל בבנק ואין לו כל צורך לשרת אותנו. יצאנו מהמסעדה המומים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי ודורון  - תמונה
רחלי ודורון מבקר מתחיל
4.7
15/02/10

מסעדה מיוחדת לאוהבי האוכל הטוב כי מה יכול להיות רע בתערובת של המטבח ההונגרי - פאר המטבחים המזרח אירופאיים בשילוב עם המטבח הרומני המלא טעמים חזקים וטבעיים כאשר יש נגיעות של המטבח הערבי... שהופכות כל ארוחה לשירה צרופה - נהנינו , שבענו ושילנמו בהחלט מחיר זול לעומת המטעמים שאכלנו זה מקום פשוט טוב וטוב שהוא פשוט , ללא שמץ פלצנות עם אוכל אמיתי,שורשי שכל אוהב אוכל יכול להנות ממנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/01/10

אין כמו המסעדה הזאת, אחלה אוכל, פינוקים, יחס חם, בעל הבית אחלה, מחירים זולים. בקיצור איכותי ומאוד נהנתי ואם היתיי באיזור הייתי מגיעה בכל הזדמנות. באהבה אילת ובני מראשלצ

עוד פרטים
הוספת תגובה
ערן - תמונה
ערן 5 ביקורות
4.7
10/01/10

מסעדה כיפית וחמימה, בלי שמץ של יומרנות. שירות מהיר נעים וחייכני בכיכובו של בעל הבית אנדרי שחי שנתיים ברומניה ולמד להכין את האוכל. ישבנו עם זוג רומני שהתענגו על הטעמים כמו בארץ מולדתם. ... הסטייק הרוחש עם הפטריות מעולה, מרק הגולאש מצוין, הקבבים עשויים בדיוק ועשירים בטעם, הסלטים וכיוב, פשוט מצוין. ממליץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה