נגישות
נגישות

הסושיה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
2.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על הסושיה

עמ - תמונה
עמ 86 ביקורות
טעים פשוט וזול
4.8
30/04/14

מבחר די רחב של מאכלים, כמות משביעה ושווה כל שקל. לעומת סושיות אחרות שגובות מחירים קצת מוגזמים בסושיה המחירים ממש עממיים ולא יוצאים עם קנס אבל כן יוצאים עם אוכל טעים ומושקע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
צרכים לעבוד על השירות
2.5
25/03/14

הזמנתי טייק אווי כי אני יודעת ששירות המשלוחים שלהם מזעזע. רשמו 15 שעה. ידעתי שגם זה לא יצא לפועל הגעתי אחר כמעט. זה עדיין לא היה קרוב להיות מוכן. חיכיתי שם עוד 20 דקות! אני לא מזלזלת... בזה שיש להם המון עבודה. אבל בכל זאת, תגידו זמנים ותעמדו בהם! מה שכן, המוצר שלהם טוב. הדג לבן לא מוצלח, אבל כל השאר באמת נהדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
liron - תמונה
liron מבקר מתחיל
שירות גרוע מאוד!!!
1.0
22/07/13

נתחיל מזה שרק לאחר שביצעתי את ההזמנה הודיעו לי שאין אבוקדו, ובמקומו ישימו מלפפון ואם אני רוצה תוספת אחרת אני צריכה להוסיף כסף (אפילו על בצל ירוק!.) בנוסף, למרות שאני גרה מרחק של דקה אחת... מהסושיה, המשלוח לא הגיע גם לאחר זמן רב מאוד, לאחר אינספור שיחות עם המקום הובטח לי שהמשלוח צריך להגיע ממש עוד רגע והובטח לי פיצוי (של חמוצים!!!) למרות זאת, גם אז המשלוח לא הגיע עד שנאלצתי לבטלו כי נהיה ממש מאוחר כבר. אחרי שביטלתי אותו הוא הגיע עם השליח שלא הפסיק לצלצל בפעמון למרות שציינתי מפורשות לא לצלצל בפעמון, וכתוצאה מזה הוא העיר לי את כל הילדים בבית. כמובן שסירבתי לקבלו. הסושיה היו אדישים לתלונותיי ולכן אני ממליצה לכם בכנות שלא להזמין מהמקום הזה. לא חסר סושיות בתל אביב שמכבדות את עצמן ויותר חשוב- את הלקוחות שלהם ולמען האמת גם הרבה יותר טעימות. מקווה שהחוו"ד הזו תעזור לכם להמנע מהתסכול שאני חוויתי מולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חן - תמונה
חן 7 ביקורות
2.3
07/08/11

בושה וחרפה. המשלוחים של הסושיה מתחת לכל ביקורת. הזמנתי היום משלוח של סושי ב-12:30. ב-13:45 עדיין לא הגיע המשלוח וצלצלתי לבדוק מה קורה. הודיעו לי שההזמנה שלי "הלכה לאיבוד" והציעו לשלוח... שוב אותה הזמנה - בחינם - תוך חצי שעה. הסכמתי. אחרי שעה צלצלתי לשמוע מה קורה. אמרו לי שהשליח היה וניסה ליצור קשר, אף אחד לא ענה לו ולכן חזר עם המשלוח. ארבעה אנשים רבעים ישבו בבית וחיכו רק לשליח. הטלפון היה זמין. בקיצור - אני מאד מאד ממליצה לא להזמין ב"סושיה".

עוד פרטים
הוספת תגובה