נגישות
נגישות

קלמה - Calma ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

66 ביקורות וחוות דעת על קלמה

Huguette - תמונה
Huguette 2 ביקורות
גרוע
2.8
07/02/18

הזמנתי סלט טונה בכל מקום היה גודל לפחות של ספל קפה גדול תפוחי אדמה מבושלים תירס ביצים לפחות 2 ומצע של ירקות קיבלנו מצע של חסה גדול תפוח אדמה מבושל קטן ביצה ומחיר של 58 שח לחסה של 4... שקלים האחראית לא הסכימה להוסיף עגניות שרשום בתפריט התקבלו אולי 2 שרי חתוך ומנהל המקום אמר שאם היינו מזמינות על בסיס סלט קצוץ היה יותר טונה לשיפותכם אני משפחתי וחברי לא נפקוד את המקום למרות שהיינו כל קיץ קבועים

עוד פרטים
הוספת תגובה
רות - תמונה
רות מבקר מתחיל
אל תתקרבו גם האוכל לא משהו
2.0
28/10/17

שירות גרוע ביותר אף מלצר לא ניגש אלינו במשך שעה ארוכה לא מומלץ אחרי שהתלוננו בפני אחראי משמרת לא קיבלנו אפילו התנצלות

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדן - תמונה
עדן 2 ביקורות
מומלץ ביותר!
4.8
21/10/17

בעלי ואני הגענו לארוחת ערב ונהננו מאוד. האוכל היה טעים,מנות גדולות, אווירה נעימה,מקום נקי,נוף יפה,שירות אדיב ומהיר.מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי מבקר מתחיל
שירת גרוע
2.0
14/07/17

אוכל בינוני פלוס. שירת גרוע. מים ביום חם מגישים ללא קרח. לא נגשים מייד ללקוח למרות שהמסעדה לא מלאה. מגישים את כל המנות ביחד, במקום להגיש קודם לחם, אח"כ מנות ראשונות ורק אח"כ מנה עיקרית....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
136 ביקורות
לא רע בכלל
4.0
22/03/17

אכלנו במסעדה בדרך מטיול בדרום. המסעדה ממוקמת על החוף ואני מעריך שבקיץ המסעדה הרבה יותר עמוסה מכל המבקרים בחוף. בתקופה זו של השנה המסעדה די שוממת אבל שקטה ולפעמים שקט במסעדה זה דבר טוב.... לעניין האוכל - הזמנו פיצה והמבורגר. הפיצה עבה וטובה וההמבורגר גם כן היה עשוי בצורה לא רעה בכלל, לא בהכרח מה שהייתם מצפים ממסעדה על החוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Arik - תמונה
Arik מבקר מתחיל
חוויה
4.3
14/02/17

מקום שנעים להיות בו. חניה בשפע,נגיש וידידותי שירות מהיר ואדיב אוכל איכותי ובמגוון רחב לסיום המיקום המשקיף לעבר הים אחד המקומות היפים שקיימים עוזר למערכת העיכול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dina - תמונה
Dina 3 ביקורות
האווירה בקיץ יותר כיפית
4.5
05/12/16

מקום נחמד לשבת גם עם משפחה וגם לארוחה רומטית, בקיץ ישבנו בחוץ האווירה היתה רומטית, השרות מאוד אדיב, האוכל הייה טעים, בחורף המקום בפנים הייה נחמד ישבנו משפחה של של 5 מבוגרים ושני ילדים,... המחירים נוחים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chezi - תמונה
Chezi מבקר מתחיל
שווה לחלוטין
4.5
14/11/16

אוכל טוב : סביצ׳ה וקרפציו סלק מצוינים , אוירה נעימה ושרות מצוין ומהיר . מנות נדיבות מחיר סביר ידידותי לכלבים

עוד פרטים
הוספת תגובה
סרגיי - תמונה
סרגיי 2 ביקורות
לא ממליץ להגיע!
2.5
10/09/16

כאשר התיישבנו בשולחן לא ישר שמנו לב על הלכלוך מסביב. באמצע הביס של העוגה נדהמתי לראות על הרצפה איטריות (כנראה מהארוחה הקודמת) וקיסמי אוזניים (ככל הנראה משומשים) ניגשה אלי מנהלת המשמרת... ושמעה את מה שיש לי להגיד לגבי העניין. תשובתה הייתה: ״הרי אתם בחרתם לשבת בשולחן הזה ועברתם מקום״ נכון, עברנו לשולחן הזה לאחר ששוחחנו עם המערכת וביקשנו לעבור מקום וקיבלנו את אישורה לכך״ איחלתי למנהלת המשמרת בהצלחה בהמשך דרכה. שירות זוועה, לא ציפיתי בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
12/09/2016
הגעתם למסעדה,הושבתם על ידי המארחת בשולחן נקי ומסודר. בחרתם על דעת עצמכם לקום ולעבור לשולחן שרק הרגע קמה ממנו משפחה,התיישבתם על השולחן מבלי לבקש או לשאול אם אפשר או האם השולחן מוזמן. התיישבתם על שולחן שטרם פונה שכן חצי דקה לפני כן קמה ממנו המשפחה אשר ישבה שם. הצוות מיהר לפנות את השולחן,אצלנו קיים כלל ברזל שלא מושיבים אורחים בשולחן לא מפונה. מה לעשות שחלק (קטן) מהאורחים לא חושב שצריך לשאול או לבקש לעבור שולחן ,אלא פשוט קם ועובר לשולחן. גם אם השולחן מלוכלך ואחר כך גם מתחיל לרטון על כך. טוב יהיה לו כולנו נהיה קצת סובלניים יותר ולא מתלהמים. דרך ארץ אינה מילה גסה....(לחלק מין האנשים)
Haiel - תמונה
Haiel מבקר מתחיל
מסעדה ממש טובה
5.0
02/06/15

נפגשנו חבר'ה לגיבוש מהצבא ערב גברים היה ממש כיף שירות מעולה ואוכל טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה