נגישות
נגישות

דודו אוטמזגין ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על דודו אוטמזגין

טל - תמונה
טל מבקר מתחיל
היה מדהים וטעים
4.8
23/12/12

זאת היא הפעם החמישית שאני חוזרת לפטיסרי.עשיתי קניות בגן העיר עם אמא היקרה וישבנו לאכול קיש עם הפוך, עוגת תפוחים ושוקולד מוס. איזה שפע של דברים!!! כמה שהכל יפה,אסטטי ואלה שטעמתי-ממש... טעים. לקחנו מקרונים הביתה וגם עוגת כיפוד. בעיני- המקום הזה יהלום. תודה לך דודו גם על התוכנית שמביאה לי את הניחוחות של פריס הביתה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
08/09/11

כמעט כמו הרבה עסקי אוכל כושלים בארץ, אז גם אצלו אכזבה נוראית!!!שירות על הפנים והבחורה שהיתה בקופה היתה חוצפנית ולא אדיבה.המקום חם ולח וללא מזגן. העוגה לא היתה קרה ומיותר לצייין שגם אינה... טריה!!! המקום לא מגרה..אין מבחר של עוגות שניתן לאכול על המקום.על הפנים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/04/10

אוי איזה כייף ונעים וטעים, מזמן לא נהניתי מסלט כל כך פריישי, מקפה אורגני טעים וכמובן מעוגת שמרים נפלאה שאח"כ גם קנינו אותה הבייתה. מקום יפה ולא פלצני, כייף לראות את האמהות עם ילדיהם... הקטנים ואת המבוגרות המתוקתקות יושבים בשמש אביבית חמימה ונהנים מיצירות המופת של השף קונדיטור המוכשר - דודו אוטמזגין, שאם הוא קורא את המלצתי , תדע לך שאתה מקצוען ותענוג לצפות בך בתוכנית עם ניר צוק ביום שישי. עלה והצלח!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
12/10/09

אכזבה! לכו למקום אחר! ביקשנו לערוך אירוע משפחתי. דיברנו עם נטלי והובטח לנו שיוקצה לנו שטח פרטי שקט. ביקשנו להציב מספר שולחנות במקום שולחן אחד ארוך ונדרשנו לשלם 300 ש"ח - שילמנו. כאשר... הגענו למקום גילינו שהשולחנות הוצבו במעבר ציבורי, עמוס ורועש של הקניון!! הצגת האזור הנל כמתאים לארוע אינה נכונה בלשון המעטה. האורחים שלנו, חלקם מבוגרים מאוד, ממש סבלו. עגמת הנפש היתה רבה. אנו ממליצים לחפש מקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה